![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Europees Commissaris
|
![]() Als ik prins Charles was geweest dan wou ik nu een tampon zijn.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Partijlid
|
![]() Logisch, als je aan tampons vraagt wat ze willen zijn, zeggen ze toch ook allemaal: "prins Charles"...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Burgemeester
|
![]() Als ik bij mijn geboorte een jongetje was geweest dan kon ik nu rechtstaand plassen.
Als ik bij mijn geboorte een jongetje was geweest dan kon ik masturberen zonder mijn broek uit te doen. Als ik bij mijn geboorte een jongetje was geweest dan kon ik boeren en scheten laten in gezelschap en hiermee stijgen in het aanzien van mijn mannelijke vrienden. Als ik bij mijn geboorte een jongetje was geweest dan kon ik gewoon aanschuiven voor het eten en erna verdwijnen zonder de afwas te moeten doen. Als ik bij mijn geboorte een jongetje was geweest dan zou ik mijn kleren als ze vuil zijn gewoon in een hoekje kunnen smijten en me er steeds weer over verbazen dat ze als bij toverslag de dag erna gewassen en gestreken terug in de kast liggen. Als ik bij mijn geboorte een jongetje was geweest dan had ik nu wss borsthaar gehad. Als ik bij mijn geboorte een jongetje was geweest dan had ik nu wss haar op mijn scrotum en achterwerk gehad. Als ik bij mijn geboorte een jongetje was geweest dan was ik nu te lui geweest om die plekken te ontharen. Als ik bij mijn geboorte een jongetje was geweest dan had ik mij over die beharing niet eens moeten schamen. Als ik een jongetje was geweest dan was ik nu 600euro rijker geweest omdat ik maandelijks geen maandverband moet kopen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() *Doet wel altijd de afwas, voelt zich zwaar beledigd*
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ga je geen ongelijk geven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() Als ik bij mijn geboorte een man was geweest, dan was mijn leven (rekening houdend met het gesternte waaronder ik ben geboren) iets gemakkelijker geweest.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
|
![]() Als ik bij mijn geboorte een meisje was geweest dan had ik kunnen zeiken over hoe zwaar ik het had, dat mannen het zo gemakkelijk hebben, dat er nog steeds geen gelijkheid is maar dat ik dat ook niet wil omdat vrouwen als beter zouden moeten worden gezien en tot wat voor wrede dingen die mannencultuur ons vrouwen allemaal aanzet.
Gelukkig ben ik als jongetje geboren, mag ik over leuke dingen zeiken.
![]() |
![]() |
#49 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
|
![]() ![]() ![]()
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 31 augustus 2007 om 11:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Dinkietoy : 31 augustus 2007 om 19:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Burgemeester
|
![]() Beste dinkietoy, ik zal even verduidelijken dat mijn 'beweringen' van toepassing zijn op mijn wederhelft
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Of effe langs den dokter , of is ne keer met die van de winkel gaan klappen ... ![]()
![]() |
![]() |
#54 |
Burgemeester
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() echt een afschuwelijk ding, enkel aan zijn kaken scheert hij zich, met gewone zeep, en een giletteke dat hij al heeft van toen hij nog bij zijn ouders woonde. Verder deed mijn man vroeger wel eens een afwas maar hij doet het zo enorm slecht, er hangt nog vet aan, hij ververst zijn water niet tijdens de afwas. Ik heb het met de zachte aanpak geprobeerd, de lieve aanpak, de geirriteerde aanpak, de boze aanpak, en de 'giet een pot waarin water zat om los te weken over zijn hoofd'. Niets helpt. Wat betreft de was, hij heeft mijn mooie wollen gilet laten krimpen. Sindsdien krijgt hij al een uitbrander als hij nog maar naar de wasmachine kijkt ![]() Ik geef veel en veel meer uit aan de was-strips om mijn benen mooi glad te houden ![]() Laatst gewijzigd door Isabella : 1 september 2007 om 00:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Staatssecretaris
|
![]() Als ge echt zo'n lekkere kont hebt als ge beweert had ik de vent van u leven kunnen zijn.
(Mits niet Vlaams nationaliste/blokster/moslimhaatster) (verdraag ook geen vetten of afdruipvlekken aan den afwas. Sinds 't Wasmasjien geen gekrompen truien meer///etc) Laatst gewijzigd door Starkan : 1 september 2007 om 01:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Ahaa, das dus den truuk om niks te hoeven doen. Heb ik dat even verkeerd aangepakt met mn ex, tedju toch. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dringend die wederhelft van u onder handen pakken dan ! ![]() |
|
![]() |
![]() |