![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Alleen al daarom ... Neeeeeeeen !!!!! Vlaanderen ook culinair onafhankelijk ... ![]()
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een vereniging met Nederland daargelaten, vind ik het toch raar. Je moet je niet verantwoorden, maar dit is een open forum dus ik kan maar vragen stellen bij wat mij een botsing lijkt tussen hoe je rationeel overkomt en toch zo'n "BUB-level" verering hebt voor een woordje op je paspoort...nl. dat van je nationaliteit. Ik zou het eerder begrijpen mocht je economische of sociale bezwaren hebben, maar ik kan niet echt begrijpen wat dat gevoel is. Ik bedoel, voor mag de republiek Vlaanderen ook republiek Hogernedervolk heten, als het maar de voordelen biedt van Vlaanderen. Voor jou lijkt het me genoeg dat het woordje veranderen al genoeg is om te emigreren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar schaar ik me zeker achter
![]() Maar stel nu eens (en ik ben er niet meteen onvoorwaardelijk voorstander van hoor) dat we 1 staat gaan vormen met Nederland. Denk je dan dat er wetten gaan komen die zeggen dat hutsepot en andere goede Vlaamse boerekost moeten worden verboden? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Leuven net naast de Grote Markt staat zo'n muurding. Ik ga er niets uithalen, maar ik hoor ook geen klachten over dwang.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Elke Nederlander een abonnement op Vlaamse filmpjes en een kookboek van de boerinnekesbond ... ![]()
![]() |
![]() |
#47 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja... ik wil maar zeggen dat we die dingen ook hebben en dan nog in de stad der steden. Eens op letten als je er nog eens komt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat ben ik dus helemaal niet en dat weet je goed genoeg.
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik snap niet waar je dit haalt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() wie zegt er dat dit zo slecht is? Zijn er hier ervaringsdeskundigen, Derk, Bovenbuur?
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is dan jammer.
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() dat is wel een echte "je m'en fous" mentaliteit, dit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je stelt me teleur, moet ik zeggen. Enfin, misschien heb je morgen een betere dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik er geen problemen mee zou hebben (zoals jij stelt) zou ik ook geen Belgiciste zijn, zou ik niet ijveren voor het behoud van ons land. Dan zou ik nu thuis zitten met een kopje thee en een goed boek lezen. Ik zou me niet bezighouden met bv. de organisatie van een Waalse feestdag. Begrijp je?
![]() |
![]() |
#59 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Europees Commissaris
|