![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#42 |
Vreemdeling
|
![]() Aanwezig! Ik kom met een 10 tal personen en wil het voor geen geld van de wereld missen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Parlementslid
|
![]() Ik denk inderdaad dat de burgers in de VS een hart onder de riem verdienen in hun zoektocht naar de waarheid,van ons als ultieme afbetaling van onze schuld. Hun overheid is de bevolking aan het verwaarlozen voor meer winst voor enkele oorlogsmakers.
www.zeitgeistmovie.com al gezien? Het begint met religieuse manipulaties en eindigt met technieken van gedachtecontrole. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Ik vond het een eyeopener. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Als sommige geloofsovertuigingen een opmars maken in belgie, hebben ze het recht om zoveel serieus genomen te worden als het 'leidende' geloof van dat land. Dat niet toelaten is het toelaten van selectieve behandeling, en eigenlijk een vorm van discriminatie... En men WEET dat, men SPEELT dat uit... Het enige verweer is dan ook je eigen geloof door dezelfde kritische bril te bekijken, en dus uiteindelijk geloof in zijn geheel de plaats te geven waar het hoort : fictie en wensdromen. |
|
![]() |
![]() |