Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 7 september 2007, 21:21   #41
janPieter
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duncan Bekijk bericht
Jaja dat besef ik en ik schreef daar op dat het in is tegenwoordig om kosten te verhalen op arme mensen en dat zijn dan de MEESTE rijkere huisbazen en hoeven niet persé belg te zijn

No probs
Ja maar u moogt dat niet veralgemenen.
Wij waren van plan een tweede huisje te kopen PERFECT in orde, een echt pareltje om het aan een laag huurprijsje te verhuren om iets te heben voor de kinderen later.
Wij dachten daarmee goed te doen, enerzijds een deftig huis aan lage prijs op de markt en anderzijds een appeltje voor de dorst voor later.
In onze wijk hoorden wij echter horrorverhalen van huurders die het huis afbreken, niet betalen en de tuin niet onderhouden en onhygienisch leven. Wij konden dat niet geloven maar hebben toch te veel schrik gekregen om onze spaarcentjes te verliezen. Waarom geen wettelijk kader scheppen om het eigendom te beveiligen zodat de gewone werkmens ook een huisje perfect in orde te huur kan aanbieden. Gewone mensen kunnen niet meespelen met de rijke huisbazen en de sociale verhuurmaatschappijen. Wij kennen een verhuurder en die verhuurt zijn mooi appartement nu alleen nog als chambres d'hotes nacht per nacht aan vakantiegangers in plaats van aan een familie. Te veel miserie en gerechtskosten met huurders zegt hij.
janPieter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2007, 16:36   #42
duncan
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door janPieter Bekijk bericht
Ja maar u moogt dat niet veralgemenen.
Wij waren van plan een tweede huisje te kopen PERFECT in orde, een echt pareltje om het aan een laag huurprijsje te verhuren om iets te heben voor de kinderen later.
Wij dachten daarmee goed te doen, enerzijds een deftig huis aan lage prijs op de markt en anderzijds een appeltje voor de dorst voor later.
In onze wijk hoorden wij echter horrorverhalen van huurders die het huis afbreken, niet betalen en de tuin niet onderhouden en onhygienisch leven. Wij konden dat niet geloven maar hebben toch te veel schrik gekregen om onze spaarcentjes te verliezen. Waarom geen wettelijk kader scheppen om het eigendom te beveiligen zodat de gewone werkmens ook een huisje perfect in orde te huur kan aanbieden. Gewone mensen kunnen niet meespelen met de rijke huisbazen en de sociale verhuurmaatschappijen. Wij kennen een verhuurder en die verhuurt zijn mooi appartement nu alleen nog als chambres d'hotes nacht per nacht aan vakantiegangers in plaats van aan een familie. Te veel miserie en gerechtskosten met huurders zegt hij.

Wat hij zei of schrijft klopt !

Als arbeidende ARME huurder weet ik al dat wij samen elkaar zien op een vrede gerecht .

De hoofd rede is vrij simpel eigenlijk ...GEEN voeling met DE realiteit bvb....portugees gezin op het eerste hebben andere huisbaas dan de mijne en wachten al 4 jaar op was voorziening ...die hebben 1 kind en GEEN douche ofzo .

Tal zo'n voorbeelden heb ik voor u gaande van gemeente noord-Antwerpen tot Antwerpen centrum - borgerokko- zurenborg - deurne - merksem - schoten- ekeren - oost vlaanderen - antwerpen zuid ....kapallen - hoevenen... .

Alsge wilt kan ik nog veeeeeeeeeeeel verder gaan maar weetge wettenlijk gezien zijn de meeste huisbazen goed in liegen ze zeggen dat alles in orde is terwijl alles niet of nauwelijks werkzaam is / blijft .

U begrijpt dat als je huurt maar STEEDS geen water/ elentriek of gas hebt dat je dan ontevreden bent en ZEKERS je huurwaarborg terug eist na het huren ...iets wat ALLE huisbazen die ik op 12 jaar tijd zag gemeen hebben is het NIET terug betalen van de huurwaarborg .

Om die redenen zijn er zo vele(n) die 2 of 3 maand geen huur betalen en verdwijnen OF na het huren de huisbaas voor het gerecht dagen.

Wel jammer vindt ik het dat alsge dan is nen goeien huisbaas vindt en hebt die achteraf pech heeft door vuile huurders en dat zijn dan de profiteurs .

Zo een goeie huisbaas zag ik maar ' 1 ' keer in men leven en het was nen belg .
6 jaar ooit is nen emaam als huisbaas gehad en dat was de meest gevaarlijkste gierigste mens amai ....ik ken geen bal van elentriek maar wist niet dat het huis een gevaar was ( 10.000 fr per maand toen !!! ) maar leerde ik door men al te dure energie factuur waar ik als halve prijs genieter TOCH nog veels te veel betaalde jaja zei eletrabel maar uwen huisbaas heeft... .

Erg allemaal....goed dat je die spaar centen nog hebt ; chalet kopen misschien
duncan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2007, 19:46   #43
duncan
Banneling

Standaard

Stelen mogen ze ook !!!

2 cd's moet ik nog vergoed voor worden .

Laatst gewijzigd door duncan : 9 september 2007 om 19:46.
Oud 10 september 2007, 09:10   #44
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ON TOPIC :

Sommige project ontwikkelaars werken samen met stads diensten om hun krotten te vernieuwen maar de mensen die er dan nog wonen daar kijkt men niet naar of laat men lings liggen .

VANDAAR die huis aan huis akties op Antwerpen Noord waar men polst hoe het er aan toe gaat in werkenlijkheid .
Dus, krotten laten staan is een schande. Krotten afbreken en nieuwbouw zetten is ook een schande. Kom jij anders eens met een oplossing. Maar verder dan wat onsamenhangende klaagzangen kom je precies niet.
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2007, 10:29   #45
duncan
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Dus, krotten laten staan is een schande. Krotten afbreken en nieuwbouw zetten is ook een schande. Kom jij anders eens met een oplossing. Maar verder dan wat onsamenhangende klaagzangen kom je precies niet.

Dat men eerst serieus nederlands leert schrijven en praten zodat ze de wet toepassen in plaats van rijkere projecten uit te bouwen waar het eigen volk geen reet aan heeft want het staat inderdaad bijna allemaal leeg .

Krotten hoeven niet en nieuwbouw ook niet men moet gewoon leren papieren volgens ook tegenover ARM eigen volk .

Als je ZO TE MERKEN last hebt van mijn posts flikker dan op en lees het niet in plaats van kinds-klagend de komen ijlen en zeveren op mijnen topic

Capiche !
Oud 10 september 2007, 10:47   #46
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat men eerst serieus nederlands leert schrijven en praten zodat ze de wet toepassen in plaats van rijkere projecten uit te bouwen waar het eigen volk geen reet aan heeft want het staat inderdaad bijna allemaal leeg .

Krotten hoeven niet en nieuwbouw ook niet men moet gewoon leren papieren volgens ook tegenover ARM eigen volk .

Als je ZO TE MERKEN last hebt van mijn posts flikker dan op en lees het niet in plaats van kinds-klagend de komen ijlen en zeveren op mijnen topic

Capiche !
Als je dit forum blijft volspammen met onsamenhangende zinnen waar niks uit op te maken valt, is het mijn goed recht om daar op te reageren.

Wat betekent deze zin nu eigenlijk?

"Krotten hoeven niet en nieuwbouw ook niet men moet gewoon leren papieren volgens ook tegenover ARM eigen volk ."

Hier valt met de beste wil van de wereld niks uit op te maken. Jij wil dus geen krotten, maar ook geen nieuwbouw. Wat wil je dan?

Men moet leren papieren volgens ook? Wat betekent het werkwoord papieren? En wat betekent de zinsconstructie "volgens ook tegenover"?
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2007, 17:27   #47
duncan
Banneling

Standaard

2 keer fox vroeg ik je al om niet te lezen als je gaat wijzen en je koppieerde slechts EEN DEEL !!!!

*knip*

Aub ,

Dank u

Niet schelden.

Laatst gewijzigd door duncan : 11 september 2007 om 17:32.
Oud 15 september 2007, 22:54   #48
Chipie
Banneling

Chipie's schermafbeelding

Standaard

Tja...
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2007, 16:00   #49
duncan
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Arnold
Beste duncan,

Je hebt een berisping ontvangen op Politics.be. https://forum.politics.be/showthread.php?p=2918504

Reden:
-------
Persoonlijke aanval
Beste,

Niet persoonlijk worden.

mvg,
Arnold.
-------

Voor deze berisping krijg je 4 strafpunt(en). Dit kan een verminderde toegang tot gevolg hebben totdat de strafpunten zijn verlopen. Strafpunten voor ernstige overtredingen verlopen niet.

Hartelijke groet,
Politics.be

Geachte ,

ik had politics een mail gestuurt over de provocatie van fox .

Hier ziet u deze persoonlijke provocatie tgo mijn persoon duidenlijk :
fox
Gouverneur

--------------------------------------------------------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duncan
ON TOPIC :

Sommige project ontwikkelaars werken samen met stads diensten om hun krotten te vernieuwen maar de mensen die er dan nog wonen daar kijkt men niet naar of laat men lings liggen .

VANDAAR die huis aan huis akties op Antwerpen Noord waar men polst hoe het er aan toe gaat in werkenlijkheid .

Dus, krotten laten staan is een schande. Krotten afbreken en nieuwbouw zetten is ook een schande. Kom jij anders eens met een oplossing. Maar verder dan wat onsamenhangende klaagzangen kom je precies niet .

*Dit gegeven was VOOR ik persoonlijk werd dus eerlijk is eerlijk gelieve hem dan ook te straffen en ' EINDELIJK ' dit bericht en die van mij te verwijderen.

Vermits ik men privé berichten niet had ingeschakelt kan het best zijn dat mijn email naar u persoonlijk is gestuurt ...of heeft politics meerdere webmasters ?!

Met vriendelijke groeten,
Duncan

Laatst gewijzigd door duncan : 16 september 2007 om 16:00.
Oud 16 september 2007, 16:06   #50
duncan
Banneling

Standaard

--------------------------------------------------------------------------------

2 keer fox vroeg ik je al om niet te lezen als je gaat wijzen en je koppieerde slechts EEN DEEL !!!!

*knip*

Aub ,

Dank u

Niet schelden.

Laatst gewijzigd door duncan : 11 september 2007 om 18:32.

* MODERATOR HOUDT VAN OUDE KOEIEN EN DOET ZEN JOB ENKEL BIJ DE RIJKEREN NI VOOR ARMEN EN ZWAKKEREN DIE SPREKEN EN SCHRIJVEN.

Geschreven door iemand zonder strafblad en 1 ban sinds dat ik hier al paar JAAR ben ingeschreven ....RAAR !

Laatst gewijzigd door duncan : 16 september 2007 om 16:08.
Oud 17 september 2007, 19:43   #51
duncan
Banneling

Standaard

Citaat:

*knip*

Aub ,

Dank u

Niet schelden.

Mocht ik nen minister zen dan had hem al lang zen job gedaan vermoedenlijk.
Oud 17 september 2007, 19:44   #52
duncan
Banneling

Standaard

16 september 2007 Re: Je hebt een berisping ontvangen op Politics.be
18:08 Arnold

Hoi 'onnozelaar' hoop nu niet dat ik die berisping ga lezen hé ; leert eerst je job doen wat ik al 1 WEEK geleden gevraagd had .

Laatst gewijzigd door duncan : 17 september 2007 om 19:45.
Oud 17 september 2007, 20:57   #53
duncan
Banneling

Standaard

Geeuw !
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be