Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Bekijk resultaten enquête: Het doet
pijn en huil bijna dagelijks 3 30,00%
geen pijn (ben te dom om het te begrijpen) 7 70,00%
Aantal stemmers: 10. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 8 september 2007, 13:18   #41
Moby
Provinciaal Statenlid

Moby's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kazan Bekijk bericht
Ik noch jij kunnen weten of het VB echt veranderd is of ze zich slechts verschuilen achter hun nieuwe programma(ik ben geen VB-lid noch een VB stemmer en jij hoogstwaarschijnlijk ook niet)
En kan je ook een bericht posten zonder een belediging?
Vraag dat eerst aan het VB met haar speciaal Naziboekje en verregaande speeches.

Citaat:
Zeggen de foert- of proteststemmers jou iets?
Ik geloof daar niet (meer) in. Zo dom kan een mens niet zijn. Het is een tijdje een rage geweest om te zeggen dat je een foert- of proteststemmer bent, maar het gaat nogmaals over schaamte omdat men niet als racist bestempeld wenst te worden. En als je op het VB stemt moet je wel haat hebben tegenover minstens 1 kleur.

Citaat:
Heb ik ooit gezegd dat politiekers lui zijn??? En België is inderdaad een rijk land geworden zonder het VB. Dus LDD, BUB, PVDA+, CAP, ... mogen niet aan de macht komen volgens jou? (want dat bedoelde je toch, neem ik aan)
En jij zegt dat waarschijnlijk het VB niet democratisch is, maar zelf zou je nieuwe partijen geen kans geven.
Hypocrisie noemt men dat.
Ik ben tegen partijen die om de zoveel jaar een geweldstroom veroorzaken. Het gaat altijd op dezelfde manier: ze gaan in de politiek, in het begin met geweld, ze proberen zich dan netjes te gedragen, hun hoofdpunten bevatten de scheiding van groepen op basis van kleur of afkomst,....

Men zou denken dat een ezel zich geen twee maal aan dezelfde steen stoot, maar je hebt altijd mensen die nóg dommer zijn dan je je kan inbeelden. Het gaat om niet erg intellectuele individuen die keer op keer geschiedenissen van landen bevuilen.
Ik zie het als iedermans plicht om daartegen te strijden, en daarom dat ze nog steeds niet aan de macht zijn! Het gaat hier nog altijd om een minderheid, maar liever vroeg dan laat!
Moby is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2007, 13:39   #42
Vorenus
Banneling

Vorenus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moby Bekijk bericht
Vraag dat eerst aan het VB met haar speciaal Naziboekje en verregaande speeches.
Nochtans heb ik de JA-campagne bij de SPa gevonden. Bij het Vlaams Belang vond ik ze niet.

Citaat:

Ik geloof daar niet (meer) in. Zo dom kan een mens niet zijn. Het is een tijdje een rage geweest om te zeggen dat je een foert- of proteststemmer bent, maar het gaat nogmaals over schaamte omdat men niet als racist bestempeld wenst te worden. En als je op het VB stemt moet je wel haat hebben tegenover minstens 1 kleur.
Ik heb een verschrikkelijke afkeer tegen rode sossen.

Citaat:
Ik ben tegen partijen die om de zoveel jaar een geweldstroom veroorzaken. Het gaat altijd op dezelfde manier: ze gaan in de politiek, in het begin met geweld, ze proberen zich dan netjes te gedragen, hun hoofdpunten bevatten de scheiding van groepen op basis van kleur of afkomst,....
Ik ook, daarom dat ik Vlaams Belang stemt.

Citaat:
Men zou denken dat een ezel zich geen twee maal aan dezelfde steen stoot, maar je hebt altijd mensen die nóg dommer zijn dan je je kan inbeelden. Het gaat om niet erg intellectuele individuen die keer op keer geschiedenissen van landen bevuilen.
Ik zie het als iedermans plicht om daartegen te strijden, en daarom dat ze nog steeds niet aan de macht zijn! Het gaat hier nog altijd om een minderheid, maar liever vroeg dan laat!
Dat de sossen maar uit de regering blijven. Groot Gelijk
Vorenus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2007, 17:01   #43
Duym
Minister

Duym's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C2C Bekijk bericht
Aangezien er een duidelijke correlatie bestaat tussen racisme en intellect, staat het nagenoeg vast dat racisten niet kunnen huilen over hun gebrek aan success. Daar zijn ze, zo stelt de wetenschap vast, simpelweg te dom voor.

Huilen vereist naast intellectuele immers ook emotionele intelligentie. Beide faculteiten ontbreken bij Vlaams Blokkers.
Je kletst hier maar wat uit die pseudo-intellectuele nek van je.

Een correlatie tussen racisme en intellect?
Volgens jouw pseudo-gelul, een negatieve correlatie. Dus, hoe intelligenter, hoe minder racist. Begrijp jij wel wat je zegt?

Dat racisten niet kunnen huilen over hun gebrek aan succes laat ik in het midden, ik ken te weinig racisten. Ik begeef me echter wel dagelijks tussen linkse rakkers. Het is opmerkelijk hoe ze erin slagen hun nederlaag als een overwinning te verkopen en er schaamteloos over te juichen.
Duym is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2007, 18:15   #44
C2C
Perm. Vertegenwoordiger VN

C2C's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eddy B Bekijk bericht
Kan U die wetenschappelijke studie hier misschien eens publiceren? Want die zou ons dan zeer zeker bewijzen dat we de islam moeten buiten houden... Die opium voor het volk is een beetje te straf en tast zeer duidelijk de intellectuele prestaties aan, aangezien zelfs dokters het ineens plezant gaan vinden om met bommen te gaan spelen en hun hypocriete eed geen goed doen...
Het gaat niet over "een" studie. Het gaat over een hele bibliotheek.

Maar ge kunt beginnen met het basiswerk:

Affective Intelligence and Political Judgment (Paperback)
by George E. Marcus (Author), W. Russell Neuman (Author), Michael MacKuen (Author), University Of Chicago Press (October 1, 2000)
  • Affective Intelligence and Political Judgment by George E. Marcus, W. Russell Neuman, Michael MacKuen
Author(s) of Review: Lisa A. D'Ambrosio
Political Psychology, Vol. 23, No. 1 (Mar., 2002), pp. 205-208

Zeer veel neuropsychiatrische inzichten en testjes die mooi aantonen welke politieke affiliaties en oordelen door welk soort mensen wordt gehanteerd en hoe ze gecorreleerd zijn aan allerlei vormen van intelligentie.

Racisten zijn dommer, da's al sinds de jaren '50 bekend en voortdurend empirisch bevestigd tot op de dag van vandaag.

Het verschil is klein (zo'n 5 punten qua IQ, groter op andere schalen), maar het is er wel.

Laatst gewijzigd door C2C : 8 september 2007 om 18:16.
C2C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2007, 22:38   #45
KempensBoerke
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Het gaat slechter en slechter met extreem rechts partijen: in Nederland hebben 2 partijen hun laatste adem uitgeblazen, tegenvallende verkiezingsuitslagen (VB, Le Pen,...), ...., Udo Ulfkotte (en andere 'belangrijke' smeerlappen) haalt uit naar het VB en zal niet aanwezig zijn op de veelbesproken betoging.

VBers moeten toch wel veel incasseren. Dat moet volgens mij wel pijn doen, of heb ik dat verkeerd? Die vraag werd tijdens de verkiezingen ook aan Filip De Winter gesteld en die antwoordde dat hij dat ondertussen zo gewoon is dat het geen pijn meer doet. Maar hij is een ervaren racist, dus heeft de nodige training achter de rug. Hoe zit het nu met jullie amateur racisten?
Uw peiling alléén al bewijst wat voor een éénzijdige zimpele ziel hier weer de revue passeert.

Zo'n pipo's gelijk uzelf zijn géén partij voor me.

Eén woord, om er alvast niet méér aan vuil te maken: NÉÉÉXT
KempensBoerke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2007, 02:21   #46
Internaut
Banneling

Internaut's schermafbeelding

Standaard

Dat valt mee, natuurlijk heb je altijd mensen die je in het echt geen hand schudden omdat je VB'er bent of omdat je dat ooit heb geuit op een forum.
Voor de rest valt dat goed mee gezien het nu toch echt wel ingeburgerd is en bon ton is om zich te uiten. De hoge scores van de voorbije jaren hebben daar alleszins goed aangedaan.
Ik geef enkel de tip niet de extremist of radicaal uit te hangen in het bijzijn van uw partner of vrouw, die zijn niet te vinden voor agressiviteit of betogingen.
Met het cliché vrouwen aan de haard dat de ronde doet, moet je dubbel op je tellen passen
Internaut is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2007, 08:27   #47
hurycane
Provinciaal Gedeputeerde

hurycane's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro Bekijk bericht
Het is leuk om weten van al die vb bashers hier want terwijl al die mensen die vroeger of bv vorig jaar nog op sp-a,vld,cd&v stemmen zijn goeie,niets mis mee;die mensen zien dat er niets gebeurt en steeds loze beloftes zijn ect....En ze zijn het meer dan beu en stemmen bv op het vb;dan opeens zijn het allemaal racisten?
Stemmen die mensen binnen paar jaar terug op vld of eender welke andere partij buiten het vb;dan zijn het terug goeie.lol.

MOBY?
Zeg het eens?
Dus al die mensen zijn dus volgens u ook allemaal racist geworden volgens u?
ps;je word niet als racist geboren,je word het en mensen als u en uw vriendjes de poliiekers zijn er gvdm zelf medeverantwoordelijk voor,alleen zijn jullie te dom dat je het zelf niets eens doorhebt.
Maar dan zijn het wel tegenstemmers en stemmen ze dus niet voor het programma van U partij, wat dus met zich meebrengt dat het geheel vroeg of laat wel als een kaartnehuisje kan instorten als er zoveel "niet-overtuigden" deel uitmaken van...
hurycane is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2007, 09:48   #48
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het gaat slechter en slechter met extreem rechts partijen: in Nederland hebben 2 partijen hun laatste adem uitgeblazen, tegenvallende verkiezingsuitslagen (VB, Le Pen,...), ...., Udo Ulfkotte (en andere 'belangrijke' smeerlappen) haalt uit naar het VB en zal niet aanwezig zijn op de veelbesproken betoging.

VBers moeten toch wel veel incasseren. Dat moet volgens mij wel pijn doen, of heb ik dat verkeerd? Die vraag werd tijdens de verkiezingen ook aan Filip De Winter gesteld en die antwoordde dat hij dat ondertussen zo gewoon is dat het geen pijn meer doet. Maar hij is een ervaren racist, dus heeft de nodige training achter de rug. Hoe zit het nu met jullie amateur racisten?

Van incasseren gesproken....

Als ik zie hoe de rooie partijen erop vooruit zijn gegaan valt het allemaal nog mee....

Hoe voel jij je tegenwoordig trouwens in een zaal vol linkse fascisten?
Oud 9 september 2007, 11:51   #49
luc broes

Standaard

Citaat:

VBers moeten toch wel veel incasseren. Dat moet volgens mij wel pijn doen, of heb ik dat verkeerd? ?
Ja, je hebt het verkeerd.
Wat pijn doet, dat is: domme mensen die domme nietszeggende enquêtes houden.

Er zijn voldoende interessante onderwerpen waarover een ernstige discussie kan gevoerd worden. Toch vinden sommige mensen enkel de tijd voor prietpraat. Dat is niet de bedoeling van een forum.

Laatst gewijzigd door luc broes : 9 september 2007 om 11:52.
luc broes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2007, 19:23   #50
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:

Goed, met mij gaat het zeer goed zelfs ! Beter dan met veel sossen...

Incasseren ? Met modder en stront wordt er gegooid, vandaar dat wij mestkevers genoemd worden

Deze middag een stukje TV gezien Live TV over de splitsing van België. Eerst Jurgen Verstrepen en daarna Gerolf Annemans... de score voor een onafhankelijk Vlaanderen lag op 90 % ! Het behoudt van Vlaanderen lag slecht op 10 % !!

Met de realisten van het Vlaams Belang gaat het zeer goed ! Mooi weer nog gehad aan de Vlaamse Kust ! Lekker genoten van een paar heerlijke Duvels en een portie abdijkaas !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2007, 19:25   #51
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Als ik zeg: "Vorige week heeft een Afghaan in Antwerpen zonder reden een bejaarde man heeft doodgestoken."
Dan zegt u: "Je mag allochtonen nu niet over 1 kam scheren, het gedrag van 1 individu is niet representatief voor het gedrag van de hele groep."
En VB'ers? Tja, dat zijn allemaal racisten, nazis en dommerikken natuurlijk.
Hypocrisie noemt men dat.
In Brussel in de Dansaertstraat... zonder motief.

Zinloos geweld !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
Oud 9 september 2007, 19:29   #52
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Abba Kovner Bekijk bericht
Binnen enkele dagen kunnen de moslimofoben van het VB en hun perfide randorganisaties veel plezier beleven aan de anti-islambetoging te Brussel. Pak ze nu dat laatste pleziertje ook niet af Moby!
de betoging gaat niet door ! voor het plezier moet je dat niet doen in Brussel ! Gelukkig maar ! Er hadden gewonden of zelfs doden kunnen vallen... Er zouden slachtoffers kunnen gevallen zijn.

er zijn nu al schapen tekort wegens blauwtong...
Oud 9 september 2007, 20:51   #53
vooruit
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door D.Nibelung Bekijk bericht
Nog zo'n mythologische poll, met een Gouden Kruik
Wat dacht je van een nieuwe prijs. Na de gouden uil is er nu ook de Gouden Kruik. Prijs voor de meest onzinnige posts op dit forum.
vooruit is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2007, 20:54   #54
baseballpolitieker

baseballpolitieker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar baseballpolitieker
Standaard

Deze polls zijn psychologisch gezien veel interessanter dan die stomme polls waar iedereen de oplossing al van weet. Wat is er nu bijzonder aan een poll, vlaanderen onafhankelijk ja of nee??? Iedereen weet toch dat het ja is de mensen die nee stemden hebben gewoon verkeerd gelezen!

Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk!
De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen
of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen
baseballpolitieker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2007, 21:11   #55
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duym Bekijk bericht
Het gaat almaar slechter met de argumenten tegen het Vlaams Belang. Ofwel zijn ze van een kinderachtig Moby allooi, ofwel volgt er zelfs géén argument meer. Ze zijn er tegen, zonder meer, zoals Ulfklote.

En om op jouw vraag te antwoorden. Wij moeten minder incaseren dan je wel denkt. Als ik op bezoek ga in het psychiatrische ziekenhuis Sint-Amedeus dan voel ik me ook niet gekwetst als een van de zieken me opeens uitscheldt voor rotte vis.
Je totalitaire natuur komt boven: je wil de politieke tegenstander naar de psychiatrie verbannen. Quod erat demonstrandum.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2007, 02:43   #56
Trajanu$
Banneling

Standaard

grappig
Trajanu$ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2007, 04:55   #57
Duym
Minister

Duym's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Je totalitaire natuur komt boven: je wil de politieke tegenstander naar de psychiatrie verbannen. Quod erat demonstrandum.
Blijkbaar ken jij het verschil niet tussen mensen uit je gedachten bannen of ze daadwerkelijk doen verdwijnen. Typisch voor Stalinisten.
Oud 10 september 2007, 05:38   #58
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Naam: backdecroo.jpg
Bekeken: 244
Grootte: 6,8 KB
Zwartengeel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2007, 06:02   #59
Duym
Minister

Duym's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel Bekijk bericht
Precies. Een voltreffer! En alweer zien we hoe links zich in zijn eigen voet schiet.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be