![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Minister-President
|
![]() Nog zoiets. Jaren geleden vroeg ik aan Bruyninckx of hij nooit schrik had in moeilijkheden te komen aangaande het verhandelen van bloedermeel als dierenvoedsel ten tijde van de gekke koeienziekte. Ze lachten dit maar weg... Zeg nu niet dat ze van de fraude geen vermoeden hadden !
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() de gemiddelde pittazaak is zo onhygenisch dat hun pitta's gesatureerd zijn met faecalien.
vanwaar de buzz hier toch. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() beetje opletten met dergelijke beweringen:
Heeft het VB-parlementslid een management-funtie binnen het bedrijf van de echtgenoot.Voert het parlementslid eigenlijk ook maar iets uit in het bedrijf van de echtgenoot-zaakvoerder? Het is duidelijk een schandaal,en vermoedelijk zal de gerechtelijke hamer er zwaar op neerkomen want "ik wist niet dat....",dat pakt al lang niet meer in de voedsel-verwerkende industrie... Maar wacht even er direct politici bij te sleuren,laat ons in ieder geval de manager-zaakvoerder als sjoemelaar ,die speelt met de volksgezondheid,beschouwen ,maar nog niemand meer ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 7 september 2007 om 16:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
NSV'ers die me nu zouden identificeren, gelieve een beetje discreet te zijn, ik ben ook altijd vriendelijk geweest tegen jullie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In elk geval, ik denk dat dit enkel het topje van de ijsberg is, en dat in die pita zaken wel meer smeerlapperij verkocht word.Het zijn dan ook meestal allochtonen die dat uitbaten, dat verklaart wel één en ander... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Maar omdat al direct 'vb-kringen' te noemen. Dan denk ik al liever en eerder aan vb-mandatarissen. En de ervaringen die ik daarmee heb zijn enkel maar positief te noemen ten aanzien van onze buitenlandse medemensen in het algemeen en buitenlands voedsel in het bijzonder.
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |||||
Parlementslid
|
![]() Wie A zegt...
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() We hebben te maken met een leverancier/groothandel die wettelijk MOET weten wat hij verkoopt,bovendien kunnen we bedenkingen hebben bij een voedselhandelaar die suggereert " niet te moeten weten" wat zijn klanten uitmeten met zijn producten....Van dergelijke redeneringen maakt men eenvoudig brandhout in de rechtszaal en in de voedselsector .. Laatst gewijzigd door kelt : 7 september 2007 om 17:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of "De Pittige Pitta"
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() on-topic: we weten allemaal dat de VB partijtop die levering van rot vlees heeft besproken en bij stemming heeft goedgekeurd, toch? Of niet soms?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vreemde ethiek heb jij er op na. Laatst gewijzigd door giserke : 7 september 2007 om 18:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op het VTM-journaal deze avond kwam het onderwerp ook ter sprake. Daar wist men echter hoofd- en bijzaken van elkaar te scheiden en werd tijdens het gehele onderwerp het VB geen enkele keer bij naam genoemd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moet géén B zeggen. Laat ik zeggen dat ik de enige ben in de familie die geen vb stem.
Citaat:
Citaat:
Enfin, semantische discussie ftw. Maar als je spreekt over 'partij-kringen', dan heb je het al over mandatarissen. Minstens. Enfin, in mijn gedacht over het woord 'kringen' dus. Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |