![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Staatssecretaris
|
![]() Het is vooral storend dat de verplegers zich de handen niet wassen alvorens wonden te verzogen. Doe daar maar eens iets aan.
Laatst gewijzigd door DannyS : 17 september 2007 om 10:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wij, mensen van het westen, vegen onze voeten aan dat gebruik, en dat zijn onze zaken.Wees blij dat we uw godsdienst niet verbieden bij ons, net zoals het verboden is om kerken te bouwen in Saudi Arabië. De ontevredenen mogen altijd verhuizen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar sommigen menen dat het verboden is om hun tanden te poetsen als de zon al op is.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() Dat is al veel te veel.Als ik u nu vraag/aanraad om elke keer als u mij tegenkomt op uw knieën te gaan zitten,uit respekt, wat zou je daar van vinden? Pas op, hé! Het is geen bevel, maar toch...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Ik lees in dat artikel: "DOCTORS and health workers have been banned from eating lunch at their desks - in case it offends their Muslim colleagues." Terecht. Een bureau is geen plaats om je maaltijd te nuttigen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het schijnt toch altijd nog erger te kunnen met o.a die Ramadan/Ramazan, maar aangezien dat alleen maar kan in "echte shar�*a-landen" maken wij ons met onze voorordelen natuurlijk weer véél te gauw (= voortijdig/ongeduldig) druk, wij moeten leren lijdzaam af te wachten.
Vandaag 17 september 2007 op Nederlandse Radio-1 vernomen dat in Indonesia de politie controleert op overtredingen tegen de Ramadan. Iedereen die in verboden uren op eten wordt betrapt krijgt prompt een boete van 4 euri (hebben ze daar de euro en zo nee, welke koopkracht vertegenwoordigt de tegenwaarde van locale valuta of welke procenten van een loon?). Uitbaters van eetgelegenheden die iets te vroeg openen betalen per overtreding tot enige honderden euri boete. Ik verwacht nog wel commentaren / vergoelijking in de trant van "dat ligt niet aan de islam of aan de koran, maar aan Indonesië"; ook, dat in oer-roomse tijden (of roomse oertijden) vergelijkbare practijken tijdens de vastentijd allerminst ongewoon waren. Tot zover Radio-1; op Net vond ik verder (nog) niets hierover.
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 17 september 2007 om 15:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat gaat het U trouwens aan waar die dokters eten?Zolang ze niet op UW bureau komen eten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#52 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Dat gaat mij even veel of even weinig aan als u. Dit is een discussieforum waar - voor zover ik begrepen heb - iedereen de vrijheid heeft zijn mening over iets kenbaar te maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ga trouwens met om de haverklap op dieet. Vanaf nu wil ik ook niemand in mijn buurt nog zien eten als ik besloten heb op dieet te gaan. Anders is het niet respectvol tegenover MIJN overtuigingen.
|
![]() |
![]() |