Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 14 september 2007, 22:19   #41
duncan
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door the outlaw torn Bekijk bericht
ja kom, hoeveel mensen kijken niet nr amerikaanse geweldfilms ? idd, enorm veel, en hoeveel mensen plegen een misdaad, idd, een fractie.

trouwens, waarom zouden die daders geen fan kunnen zijn van romantische komedies ?

ge moet van soorten hebben e.
lol
grappig maar waar punt ...zen de beste

Laatst gewijzigd door duncan : 14 september 2007 om 22:19.
duncan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2007, 23:22   #42
the_dude
Eur. Commissievoorzitter

the_dude's schermafbeelding

Standaard

een redelijk mens begint toch serieus te kotsen bij al dat schijnnieuws dat in dag allemaal of de story hoort te staan. Verdorie 3 maanden geen regering, de eu bank toont nogmaals aan dat zij bepaald hoeveel ons geld waard is, amerikaanse leiders denken echt te kunnen verkopen dat in Iraq alles volgens plan verloopt, enz... en wat voeden ze op vtm: de angstpsychose. 't zou strafbaar moeten zijn.

Laatst gewijzigd door the_dude : 14 september 2007 om 23:48.
the_dude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2007, 23:56   #43
duncan
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door the_dude Bekijk bericht
een redelijk mens begint toch serieus te kotsen bij al dat schijnnieuws dat in dag allemaal of de story hoort te staan. Verdorie 3 maanden geen regering, de eu bank toont nogmaals aan dat zij bepaald hoeveel ons geld waard is, amerikaanse leiders denken echt te kunnen verkopen dat in Iraq alles volgens plan verloopt, enz... en wat voeden ze op vtm de angstpsychose. 't zou strafbaar moeten zijn.

Awel ge neemt de kotsende woorden uit mijnen mond en mind inderdaad om te walgen in ons arm land .

Ik koop geen bladeren of kranten ...alez nooit ....weinig of nooit .

Ni enkel politiek is corrupt bezig en oversten inderdaad ook den media bepaalde kanalen zijn echt subliem fiction horror in reality afgebeeld en gebracht ja .

Het is inderdaad echt welliswaar ARG en vieslijk vuil om zo vele gezinnen te emotioneel verzieken en te LATEN verdrinken in hun verdriet .

Die Amerikanen zen echt te gek om rond te dolen alez khem daar ook familie maar echt uit de grond van men hart da landje mag is leren smoel houden en poten van andere landen houden voor nen langen tijd echt wel pfffff .

Die hangen behoorlijk mijnen frak uit die (h) amerikanen en hun nep beleid gelijk hier .

Tuurlijk denken die dat te verkopen ah ja den www moet verkopen hé + energie beleid ( oli pompeu ut irak vollen bak ...de vuil corrupte vetzakken)

ze zeggen ni alles die mé bloed besmeurde vuil amerikanen ....seffes nen brusselse wafel tegen hun wereld atoom voerend beleids smoel ja ....tzen grote bende amateurs zen het ja ten koste van het EIGEN volk ginder en hier alez kom wereld fucking wijd .

Voorlopig houdt den cia en zow hun veels te stil nor mijnen smaak dat ze moh mé hun vuil poten uit Deurne blijven ' volgende maand '....hopenlijk kiezen ze een ander land om mensen te martelen en te verkrachten de vetlappen .

Just gelijk onze media en politiek ja ze houden hun bakkes en ze zen te stil als het over het eigen volk gaat .

Genoeg ouderlingen die op straat betogen TEGEN den oorlog morja voor hun is da propaganda spel in hun commercieel landje mé korte geschiedenis van +- 600 jaar .

bende amateurs pffff en wij moh wachten en betalen en achter de schermen blijven hangen en dolen jajaja ni mé mij .

Hoe zit da eigenlijk met dien oli in tsjaad en België en zow ....worden we wer amerikaanse hondjes ?!

Pfff die staats lakeien overal ....moeten moh is leren hun job goe te doen....moet ik ook doen & die kosten ons PAKKEN EN HOPEN $ € ........

Inderdaad we zen redenlijk en we openbaren het openlijk en zo GROF mogenlijk ...en als de staat ons iets vraagt wachten we wat of stellen we het uit dat leren we van onze oversten en den media hé .

Het je mon foutisme
what me worry ( engels)
fuck it ( amerikaans )

Alpha blondi muziek -
Ameri ameri america a breack the neck for the supper time
Ameri Ameri America a a breack youre neck @ di supper time .......

Dat het zo zal mogen wezen ; amén

Laatst gewijzigd door duncan : 15 september 2007 om 00:03.
Oud 15 september 2007, 00:19   #44
Internaut
Banneling

Internaut's schermafbeelding

Standaard marlientje buiten!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav Bekijk bericht
Wat een domme uitspraak is dat nu weer?
Niks te dom vent
In de perceptie van de burger is het weer een allochtoon die dit doet.
De dader zou een buitenlander zijn (joegoslaaf of iets dergelijks) als je dan nog de crimineel uithangt tja dan heb je het wel verkeken.
En zeggen dat er partijen voorstander zijn om de ganse familie van de dader terug te repatriëren, maar zo ver wil ik niet gaan.
Internaut is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2007, 00:27   #45
the outlaw torn
Minister

the outlaw torn's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Internaut Bekijk bericht
En zeggen dat er partijen voorstander zijn om de ganse familie van de dader terug te repatriëren, maar zo ver wil ik niet gaan.
ik vind van wel, de boel met wortel en al buitenzetten.

de dader word dan niet alleen gestraft vr zijn daad, mr straft zijn familie mee. zou dat hen mss niet ietwat temperen in het begaan van misdaden ?
ik hoop het, en zoniet heel de boel buiten.

http://www.indiancountrytoday.com/

Laatst gewijzigd door the outlaw torn : 15 september 2007 om 00:27.
the outlaw torn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2007, 00:41   #46
duncan
Banneling

Standaard

tjah ik kan dit laatste geschrijf niet weerleggen ....waarheden kwetsen maar zen nodig ....soms

Wel voeg ik er aan toe dat in ALLE culturen wel degenlijk goede opvoeding en mensen / kinderen zijn .

Laatst gewijzigd door duncan : 15 september 2007 om 00:47.
Oud 15 september 2007, 00:44   #47
duncan
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven Bekijk bericht
Over 2 jaar heeft hij een blanco strafblad, ook al heeft hij dit netjes voorbereid & volgens plan uitgevoerd met als motief dat die jongere gast hem niet z'n geld gaf, wordt dit bewezen & hij ervoor veroordeeld.

Welkom in België
Dermee zou ik de media halen mocht ik vader zen
...ik had die JAREN geen tv en dergelijke gegeven ipv eventjes want INDERDAAD 2 jaar later KAN het een volwassen GEVAARLIJKE crimineel zijn terwijl het je eigen kind is .

Voor WEER een paar eurow gelijk nen mp3 pfff erg .
Oud 15 september 2007, 00:58   #48
duncan
Banneling

Standaard

vandaag in de media op canvas zei men dat de media VOOR de feiten al contact hadden zou te maken hebben met hun asiel aanvraag ???

Wa was't moesten die moorden om te blijven wonen hier ?!

Erg ....tegenwoordig
Oud 15 september 2007, 07:30   #49
the_dude
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

de klein mannen wilden hier niet blijven, dus zorgen ze ervoor dat hun ouders uitgezet zullen worden.
Oud 15 september 2007, 08:27   #50
Buyck Ruben
Parlementslid

Standaard Een maatschappij die zichzelf ten gronde richt!

Graziëlla

t'is echt erg, waar gaat deze wereld naartoe?

Naar decadent materialisme, geen waarden en normen meer! Alleen consumptie en winstbejag, kortom platvloers kapitalisme. Jongeren worden nu opgevoed achter de buis (met veel interessante zenders?). Oeps juist, tegen betaling als je nog iets interessants wil zien, en dan nog?

We zijn onszelf aan het verliezen in een systeem die koelbloedige efficientie nastreeft. Alles moet wijken ten koste van economie. De gehele natuurlijke habitat en sociale maatschappelijke condities worden afgebroken in dienst van het steeds meer eisende systeem. We moeten steeds flexibeler worden, ouders dumpen hun kinderen in de crashes. Want ze moeten snel naar het werk! We hebben geen tijd, we hebben haast...

Laatst gewijzigd door Buyck Ruben : 15 september 2007 om 08:27.
Buyck Ruben is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2007, 14:30   #51
duncan
Banneling

Standaard

LOL die is goe

hahahaha & duidenlijk ...die klein mannen weten ni beter en kijken soms te hard naar hunne show-spel .
Oud 15 september 2007, 14:35   #52
duncan
Banneling

Standaard

Duncan was vroeger ooit is boos omdat er een vriendje met vlinder mesje zat te spelen voor kindjes van +- 5 �* 6 jaar .

Na 2 keer vragen nam ik het mes blad vast ...de gevolgen daarvan merk ik nu nog steeds .

Wel vloog diene kerel zen mes de vijver in en bijna hijzelf ook maar gelukkiglijk hield men mij tegen .

Dat heet dan puberteit en spelletjes spelen ...erg !
dit voorval was 15 jaar geleden te Mortsel waar ik weinig of geen vrienden meer heb .

Ongelukjes gebeuren snel moh weetge ...beter MIJN hand dan dat van brrr dan dat van zo'n kindje ocharme ....wel zei ik diene kerel de volgende keer moogtge gaan lopen en houden geen 3 man mij tegn; capiche

Jaja zei hij slikte en was weg ...ben der nog boos op lol .
Oud 15 september 2007, 18:58   #53
the outlaw torn
Minister

the outlaw torn's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duncan Bekijk bericht
Wel voeg ik er aan toe dat in ALLE culturen wel degenlijk goede opvoeding en mensen / kinderen zijn .
zeker, mr de rotte appels moeten uit de mand, .....

http://www.indiancountrytoday.com/
the outlaw torn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2007, 19:58   #54
the_dude
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

ja wij willen tegenwoordig enkel manden met mooi en opgeleid fruit dat zich weet te gedragen en zich perfect binnen de regeltjes houd, niet veel opvalt en zeker geen 'domme' dingen doet.

Rotte appels maken de mand en de manier waarop andere appels hiermee omgaan maakt de maatschappij.
Oud 16 september 2007, 00:22   #55
duncan
Banneling

Standaard

mooi echt mooi ....beide unieke wijsheden zijn waar .

Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be