Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 15 september 2007, 12:12   #41
Laya
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Ik nu toch ook niet eerlijk gezegd.

Daarbij, mogen of niet, die had gewoon handjes moeten thuishouden.
Zou het eens willen meemaken dat er ene één van men zoons nen toek zou verkopen. Het land zou nogal rap te klein zijn.
²
Girlpower!
Laya is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2007, 14:37   #42
Infidel
Provinciaal Gedeputeerde

Infidel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hellfigger Bekijk bericht
Nooit problemen mee gehad.
Misschien zater er bij jou geen allochtonen op de bus.
Infidel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2007, 15:56   #43
Vorenus
Banneling

Vorenus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Infidel Bekijk bericht
Misschien zater er bij jou geen allochtonen op de bus.
Nee, die deur hapert af en toe.
Vorenus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2007, 16:05   #44
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sn00py Bekijk bericht
Ik ga mij morgen op de tram zetten met een ganse doos droge worsten en ze gratis uitdelen!!! (welke lijn is dat die in borgerhout passeert?)
En om hoe laat weer is je begrafenis?
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2007, 16:06   #45
Moby
Provinciaal Statenlid

Moby's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door -=EXCALIBUR=- Bekijk bericht
Een vriend is voor z'n vakantie naar Marokko geweest en hij heeft daar een mes onder zijn keel gekregen. Gelukkig is hij alleen maar een paar euro's kwijt.
Citaat:
EH?

Allochtonen van hier, gaan daar overvallen plegen ?
EXCALIBUR, Ik mis nog een draak en een heks.
Moby is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2007, 16:09   #46
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
EH?

Allochtonen van hier, gaan daar overvallen plegen ?
Een beetje zoals lieverdjes uit Charleroi enz aan de kust zitten in te breken en te stelen?
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2007, 16:10   #47
Moby
Provinciaal Statenlid

Moby's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik ga mij morgen op de tram zetten met een ganse doos droge worsten...
Als ik jou was zou ik ze eerst insmeren met vaseline, dan zal je niet veel pijn voelen.
Oud 15 september 2007, 16:38   #48
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
't was niet op de tram, 't was in een moskee, terwijl hij met zijn mond vol chips stond te roepen "Allah mijn kloten". De kuisvrouw van de tante van het vriendje van dat kind is trouwens gemeenteraadslid van het VB!!!
En toen de politie binnenviel, zat de vader te luisteren naar "Vlaanderen Boven" van Raymond. Een nest extremisten dus, die het zelf gezocht hebben.
Ah, dat klinkt al een stuk aannemelijker dan dat duidelijk verzonnen verhaaltje van de threadstarter. Ik wist wel dat er een logische verklaring voor zou zijn!
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2007, 16:40   #49
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moby Bekijk bericht
Als ik jou was zou ik ze eerst insmeren met vaseline, dan zal je niet veel pijn voelen.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2007, 17:08   #50
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door -=EXCALIBUR=- Bekijk bericht
Inderdaad.

Verklaring van de plaatselijke politie was dat het altijd "buitenlanders" zijn die overvallen doen. De daders komen uit Frankrijk en België aldus die agent.

Nieuwe fransen en belgen dus?...Ja, die marokkaanse agenten zeggen zoveel, hé...HUN gevangenissen zitten ook stampvol, hoor.Met eigen volk...Puur marokkaans.
Marokko is een land met toekomst, het gaat er op vooruit, en dat grotendeels door de handel met Europa, maar er heerst nog steeds verschrikkelijke armoede, in de bidonville's van elke stad, en op den "boerenbuiten", de chique villa's in de Rif, waar de hasjiesj verbouwd word uitgezonderd.Die boeren wel goed, die mannen...
forumspook is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2007, 17:12   #51
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nubian Bekijk bericht
Hoe geloofwaardig....newsflash...Eten en drank is niet toegestaan op tram en bus!!!

Dat kan best, dat ge geen chips moogt eten op de bus/tram, maar moet een allochtoonse tiener de straf daarop uitdelen aan kleinere mannekkes?Met op hun smikkel te motten?Als u dat goed vind, dan mag ik ook lijfstraffen uitdelen als ik iets zie dat mij niet bevalt?
forumspook is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2007, 18:21   #52
baseballpolitieker
Perm. Vertegenwoordiger VN

baseballpolitieker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar baseballpolitieker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forumspook Bekijk bericht
[/b][/u]
Dat kan best, dat ge geen chips moogt eten op de bus/tram, maar moet een allochtoonse tiener de straf daarop uitdelen aan kleinere mannekkes?Met op hun smikkel te motten?Als u dat goed vind, dan mag ik ook lijfstraffen uitdelen als ik iets zie dat mij niet bevalt?
ZOT!!! Ge vraagt (pardon, eist) gewoon 150 euro aan de eerste de beste die je door het rood licht ziet rijden, leuke manier om rijk te worden!

Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk!
De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen
of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen
baseballpolitieker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2007, 18:54   #53
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Gespuis.
Die opmerking heb ik eerder gehoord. Ik ken een marokkaanse dame, die import doet van Marokko naar hier en export van hier naar ginder. Aan deze dame zal je niet zien dat het een marokkaanse is alleen een zuiders type. Toen ik haar de vraag stelde, puur uit intresse," Zora, die oudere marokkaanse vrouwen, met die hooddoeken, dragen dikwijls een tatoeage op hun kin, welke betekenis heeft dat?", kreeg ik het verontwaardigde antwoord," Ja maar, dat zijn geen marokkanen , dat zijn Berbers, dat is het gespuis het uitschot van daar wat we daar niet moeten, ik zal je eens meenemen naar marokko om je het echte marokko te tonen". Toen dacht ik toch wel even," De echte marokkanen aanzien die niet als marokkanen maar wij moeten ze wel aanzien als Belgen.
De berbers zijn dan ook de originele Marokkanen. Autochtonen dus! (ginder tenminste).

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2007, 18:58   #54
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Ik heb in feite zin om me een hele pak van die bierworstjes aan te schaffen en me volgende week eens bezig te houden met die aan bus- en tramhaltes te zitten op te peuzelen. Liefst zelfs op een erotische manier!

OP de bus mag je volgens mij niet eten. Maar afgeklopt worden evenmin. Misschien hadden de omstaanders de aggressieveling gewoon moeten doodkloppen? uitlokking weetjewel?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2007, 19:39   #55
Duupje
Secretaris-Generaal VN

Duupje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Ik heb in feite zin om me een hele pak van die bierworstjes aan te schaffen en me volgende week eens bezig te houden met die aan bus- en tramhaltes te zitten op te peuzelen. Liefst zelfs op een erotische manier!

OP de bus mag je volgens mij niet eten. Maar afgeklopt worden evenmin. Misschien hadden de omstaanders de aggressieveling gewoon moeten doodkloppen? uitlokking weetjewel?
Wilt ge der dan wel fotoshoot van laten maken ?
I'll just kill myself now.
Duupje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2007, 20:03   #56
Raven
Perm. Vertegenwoordiger VN

Raven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forumspook Bekijk bericht
[/b][/u]
He had it coming one way or the other
Oud 15 september 2007, 23:39   #57
Moby
Provinciaal Statenlid

Moby's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Gespuis.
Die opmerking heb ik eerder gehoord. Ik ken een marokkaanse dame, die import doet van Marokko naar hier en export van hier naar ginder. Aan deze dame zal je niet zien dat het een marokkaanse is alleen een zuiders type. Toen ik haar de vraag stelde, puur uit intresse," Zora, die oudere marokkaanse vrouwen, met die hooddoeken, dragen dikwijls een tatoeage op hun kin, welke betekenis heeft dat?",
Heel lang geleden was dat mode bij de nu eerste generatie. Gezien het een tatoeage voor het leven is, zie je ze nog terug bij oude vrouwen.

Citaat:
kreeg ik het verontwaardigde antwoord," Ja maar, dat zijn geen marokkanen , dat zijn Berbers, dat is het gespuis het uitschot van daar wat we daar niet moeten, ik zal je eens meenemen naar marokko om je het echte marokko te tonen".
In het begin was er een oorlog tussen Arabieren en Berbers. Berbers zijn van oorsprong een bergvolk (nu leven ze in steden).
De Arabieren hebben die oorlog gewonnen (zij vielen de berbers aan voor hun gebied) en lijfden hun gebied in. Net als na elke oorlog worden de overwonnenen als een minderwaardig volk behandeld.
De gevolgen hiervan waren corruptie, er werden geen of nauwelijks belastingen geïnd doordat er geen organisatie was, slechte wegen, nauwelijks ziekenhuizen,...Dit ging door tot het overlijden van de oude koning +- 8 jaar terug. Zijn zoon, de huidige koning Mohammed, heeft dan het roer overgenomen en eerst zijn excuses aangeboden aan de Berbers voor het gedrag van zijn vader en medewerkers, en voor de mysterieuze verdwijningen van mensen die in opstand kwamen tegen het handelen van zijn vader. Hij ontsloeg de belangrijkste raadsman van zijn overleden vader en begon o.a. ziekenhuizen te bouwen en kwam hij persoonlijk langs tot in meest afgelegen steden.

Tijdens de aarbeving, +- 2 jaar terug, kwam de toestand van de Berbers internationaal in het nieuws. vanaf dan werden de verbeteringen versneld, omdat de koning Marokko wil veranderen met als voorbeeld Europa. Zijn vader had al die jaren helemaal niets gedaan.
Er werd een nieuwe weg aangelegd in Nador, een nieuwe haven voor badstad Al Hoceima (incl supermarkt, winkels,...) komt er binnenkort bij voor de prijs van 20 miljoen Dirham, een nieuwe boot om overzeese reizen te versnellen voor berbers is nu actief, het aantrekken van bedrijven naar het gebied van de berbers,....Bij de openingen is hij ook altijd persoonlijk aanwezig.

Net als in België hebben we ook mensen die het liefst zien dat Arabieren en Berbers op de vuist gaan. Maar ze hebben door deze maatregelen een zware slag toegediend gekregen van de koning.

Citaat:
Toen dacht ik toch wel even," De echte marokkanen aanzien die niet als marokkanen maar wij moeten ze wel aanzien als Belgen.
Weer iemand die denkt het te weten. Leer ermee leven dat wij nu ook Belgen zijn. Als je het niet aankunt dan gaat niemand je missen als je het aftrapt.
Oud 15 september 2007, 23:43   #58
Vorenus
Banneling

Standaard

Houd julie Belgengrapkaart maar.
Oud 16 september 2007, 00:24   #59
BadSanta
Partijlid

BadSanta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hellfigger Bekijk bericht
Nooit problemen mee gehad.
Ik wel ik morste altijd iedereen onder met mijn bord soep op de bus.
Oud 16 september 2007, 00:28   #60
Vorenus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BadSanta Bekijk bericht
Ik wel ik morste altijd iedereen onder met mijn bord soep op de bus.

Morsen is geen probleem, ga gewoon ergens anders zitten.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be