![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op die manier ben ik 'De Morgen' beginnen lezen. Om een boek compleet te krijgen over religieën. Dat was rond de tijd dat een boek uitkwam over 'gesprekken in Jeruzalem' van Yves Desmet en Staf Nimmegeers. Wat was ik toen nog groen.... ![]()
![]() |
![]() |
#42 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Alhoewel we tegenwoordig niet mogen klagen. Laat ons hopen dat het zo blijft; 2) volledig akkoord 3) De belgische geschiedenis kennende vind ik dat de vlamingen het verdraagzaamste volk ter wereld zijn. ik heb weinig sympatie voor (echte) extremisten of geweldenaars. Maar ik ben niet verdraagzaam tov onrecht. ik eis van iedereen respect voor mijn taal en grondgebied. en gun dat even graag aan alle anderen. Laatst gewijzigd door luc broes : 18 september 2007 om 09:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door luc broes : 18 september 2007 om 09:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
|
![]() Citaat:
Vl 12% W 31% Br 35% Hoe lang zal het nog duren eer W & Br uit het dal zijn? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Europees Commissaris
|
![]() Het online lezen van de krant van de dag en het archief zijn bij De Morgen betalend, net zoals bij De Standaard. Je moet er namelijk abonnee voor zijn (of een dagkaart nemen, maar wie betaalt er nu voor één artikel?). Dus is het aantal mensen die de website raadplegen een goede aanduiding voor het echte aantal abonnees.
Laatst gewijzigd door Kortaf : 18 september 2007 om 09:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Graag wat verduidelijking waarom ons dan precies de oorlog verklaard moet worden. En btw: ik haat walen net zo min als ik Fransen haat. Ik zie geen enkele reden waarom we geen goede buren zouden kunnen zijn... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door rookie : 19 september 2007 om 13:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het verlies aan lezers bij Le Soir heeft niets met de kwaliteit van de krant te maken of de standpunten van Béatrice Delveaux tegenover Vlaanderen. Eerder met het feit dat in Walonië de laatste maanden de sensatie het wint op de kwaliteit. |
|
![]() |
![]() |