Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 18 september 2007, 14:45   #41
Eddy B
Europees Commissaris

Eddy B's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Eddy B
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zyp Bekijk bericht
hmmm... we straffen niet meer diegene die dus ontvoert, maar gaan diegene pakken die ontvoert werd.... sja, hij is WEL gemakkelijk te vinden....

Is er dan ook al beslist hoeveel alle kinderen of hun ouders aan dutroux moeten betalen? Want men 'wist' immers ook al langer dat dutroux geen heilige was, ze moesten maar uit de buurt blijven...
Je vergelijking loopt niet mank : ze heeft geen benen!

.
Eddy B is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2007, 15:45   #42
Lord Snooty
Burger

Lord Snooty's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jukes Bekijk bericht
Het wordt helemaal schandelijk als je weet dat de vlucht naar Iran is gebeurd met een jet van de Belgische luchtmacht. Op kosten van de belastingbetaler. Doorrekenen aan de de onvoorzichtige toerist zal wel niet kunnen, zeker?

Néé want hij was een linkse klootzak die zo de steun van Groen en de SpA zou krijgen indien dit zou gebeuren.
Oud 18 september 2007, 15:49   #43
Lord Snooty
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duvelke Bekijk bericht
man, gij zijt zielieg. Iemand was bijna dood, en gij zit te zagen omdat alle belgen nog geen tiende van nen eurocent der voor zal moeten betalen voor dat te bekostigen. Ik wou dat het uw moeder was die er zat.

Uw moeder daarentegen loopt geen gevaar daar in de Reeperbahn.
Oud 18 september 2007, 15:49   #44
baseballpolitieker
Perm. Vertegenwoordiger VN

baseballpolitieker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar baseballpolitieker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Baghtru Bekijk bericht
Teheran is een lelijke stad, op de parken na. Het uitzicht op de bergen ten noorden van Teheran is wel indrukwekkend, dat wel. En veel valt er alleszins niet te beleven in Teheran, alles is er zowat verboden. Iets gaan drinken 's avonds? Vergeet het maar...

Ik neeam aan dat De Gucht wel niet buiten Teheran gekomen is dus wat er buiten wel of niet is doet er in deze niet eens toe...
Geef nu toe... Jij zou er toch ook alles aan doen om uit dit land te vluchten eh! Zelfs de gucht is een separatist geworden blijkbaar, hij kan de belgische miserie niet meer aanzien!

Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk!
De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen
of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen
baseballpolitieker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2007, 16:08   #45
Baghtru
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door baseballpolitieker Bekijk bericht
Geef nu toe... Jij zou er toch ook alles aan doen om uit dit land te vluchten eh! Zelfs de gucht is een separatist geworden blijkbaar, hij kan de belgische miserie niet meer aanzien!
Ik zou er alleszins niet voor lang willen blijven nee. Iran heeft trouwens een klein probleempje met emigratie. Naar schatting 150.000 hooggeschoolde Iraniërs emigreren er elk jaar naar andere bestemmingen. Best te begrijpen ook.
Baghtru is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2007, 16:34   #46
Den Ardennees

Den Ardennees's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zyp Bekijk bericht
hmmm... we straffen niet meer diegene die dus ontvoert, maar gaan diegene pakken die ontvoert werd.... sja, hij is WEL gemakkelijk te vinden....

Is er dan ook al beslist hoeveel alle kinderen of hun ouders aan dutroux moeten betalen? Want men 'wist' immers ook al langer dat dutroux geen heilige was, ze moesten maar uit de buurt blijven...
wanneer u al uw deuren laat openstaan tijdens een afwezigheid, en bij terugkomst blijkt al uw inboedel en geld gestolen, dan zal de diefstalverzekering ook niet uitbetalen hoor.

Als je de problemen gaat opzoeken, moet je niet verwonderd zijn wanneer je ze krijgt.
-Ivan De Vadder: wij vinden alvast dat u één van die keien bent
Den Ardennees is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2007, 16:44   #47
willem1940NLD

Standaard

Misschien houden zij De Gucht wel ginds, in de plaatselijke ZOO.

Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 18 september 2007 om 16:46.
willem1940NLD is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2007, 18:47   #48
DannyS
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door baseballpolitieker Bekijk bericht
Een weekendje Iran, geheel verzorgd! En al die mooie freules uit olie-staat nr. 5 maar liefst. Zelfs Bush is jaloers op hun rijkdom. Daar kan je je toch niet met een gewoon schroefvliegtuigje laten zien. Ze zouden nogal lachen.
DannyS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2007, 18:48   #49
baseballpolitieker

baseballpolitieker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar baseballpolitieker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Baghtru Bekijk bericht
Ik zou er alleszins niet voor lang willen blijven nee. Iran heeft trouwens een klein probleempje met emigratie. Naar schatting 150.000 hooggeschoolde Iraniërs emigreren er elk jaar naar andere bestemmingen. Best te begrijpen ook.
Wonen =/= vakantie eh... Als ze me voor 500 euro een hele toch door Iran aanbieden, alles inbegrepen zou ik staan springen om te kunnen betalen en te vertrekken!

Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk!
De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen
of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen
baseballpolitieker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2007, 22:03   #50
Duvelke

Duvelke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jukes Bekijk bericht
Dat heeft met krenterigheid niets, maar dan ook niets te maken. Ik, en velen met mij, ben graag bereid zo'n 40% van mijn wedde af te staan (wat ik in de praktijk ook doe, net als iedereen) om zieken, gehandicapten en onfortuinlijken te helpen. Het criterium daarbij echter moet zijn: ze hebben niet bewust hun ziekte, handicap of ongeluk gezocht. Dan is solidariteit een uiting van beschaving. Beroep doen op de tussenkomst van de gemeenschap om de kosten tengevolge van onnozele strapatsen te betalen, is misbruik maken van die beschaving. Een wereld van verschil, maar ik heb de indruk dat je die nuance niet ziet, of wilt zien.
iederen doet weel eens onnozel e. so? als gij is onnozel doet, zult gij ook geholpen worden hoor.. Iedereen maakt fouten
Oud 18 september 2007, 22:04   #51
Duvelke

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lord Snooty Bekijk bericht
Uw moeder daarentegen loopt geen gevaar daar in de Reeperbahn.
hunk? wat bedoel je?
Oud 18 september 2007, 22:16   #52
Jukes
Parlementslid

Standaard

Citaat:
iederen doet weel eens onnozel e. so? als gij is onnozel doet, zult gij ook geholpen worden hoor.. Iedereen maakt fouten
Ik doe regelmatig uitermate onnozel (tenminste, dat zegt mijn schattig wijfje), maar ik dénk er niet aan hulp te verwachten als het misloopt. En als ik toch hulp zou willen, dan ben ik bereid er voor te betalen. Ik heb er geen enkel probleem mee dat er losers zijn die absoluut naar een onveilig land willen trekken met de backpack (en de auto, blijkbaar). Maar als ze dan in - voorzienbare - ellende geraken, moeten ze hun eigen boontjes doppen. Of hulp inroepen en er eerlijk voor afdokken. De onnozelaar uithangen en verwachten dat een ander in geval van problemen voor de kosten opdraait, is typisch voor het gebrek aan verantwoordelijkheidszin dat sommigen tegenwoordig cultiveren.
Oud 19 september 2007, 10:29   #53
lantjes
Eur. Commissievoorzitter

lantjes's schermafbeelding

Standaard

Defensie stuurt volgende week een factuur van 28.369 euro naar minister van Buitenlandse Zaken Karel De Gucht (Open Vld) voor de vlucht Brussel-Teheran-Brussel met een legervliegtuig. De totale kostprijs voor de terugkeer van Stefaan Boeve loopt op tot meer dan 600.000 euro.

"Ik ga zeker terug"
De Vlaamse wereldreiziger Stefaan Boeve heeft zich met zijn ongelukkige uitspraak "ik ga zeker terug" de woede van heel wat landgenoten op de hals gehaald. Getuigen daarvan zijn de lezersbrieven in kranten en de commentaren op weblogs. Toen hij pas op Melsbroek was geland, kondigde de vrijgelaten gijzelaar aan dat hij zijn jeep wil ophalen in de streek waar hij een maand geleden werd ontvoerd. Een gebied dat het ministerie van Buitenlandse Zaken afraadt voor toeristen wegens te gevaarlijk.

Antidrugsproject
Hoeveel de affaire-Boeve de belastingbetaler uiteindelijk heeft gekost, valt moeilijk tot op de euro te berekenen. Alleszins meer dan 600.000 euro. Minister De Gucht zal om te beginnen "uit dankbaarheid voor de goede samenwerking" een half miljoen euro vrijmaken om een antidrugsproject te steunen in de regio waar Boeve werd ontvoerd, een gift die hij anders niet zou gedaan hebben.

Vlucht- en verblijfskosten
Daarnaast komen nog de vlucht- en verblijfskosten van de Belgische onderhandelaars in Teheran. De repatriëring zaterdag werd uitgevoerd met een Falcon van het Belgisch leger, waarvoor Defensie 28.369 euro factureert. (belga)

Stuur die Boeve de rekening of moet de gemeenschap voor die idioot zijn fratsen opdraaien?
lantjes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2007, 11:45   #54
Jukes
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lantjes Bekijk bericht
Defensie stuurt volgende week een factuur van 28.369 euro naar minister van Buitenlandse Zaken Karel De Gucht (Open Vld) voor de vlucht Brussel-Teheran-Brussel met een legervliegtuig. De totale kostprijs voor de terugkeer van Stefaan Boeve loopt op tot meer dan 600.000 euro.

"Ik ga zeker terug"
De Vlaamse wereldreiziger Stefaan Boeve heeft zich met zijn ongelukkige uitspraak "ik ga zeker terug" de woede van heel wat landgenoten op de hals gehaald. Getuigen daarvan zijn de lezersbrieven in kranten en de commentaren op weblogs. Toen hij pas op Melsbroek was geland, kondigde de vrijgelaten gijzelaar aan dat hij zijn jeep wil ophalen in de streek waar hij een maand geleden werd ontvoerd. Een gebied dat het ministerie van Buitenlandse Zaken afraadt voor toeristen wegens te gevaarlijk.

Antidrugsproject
Hoeveel de affaire-Boeve de belastingbetaler uiteindelijk heeft gekost, valt moeilijk tot op de euro te berekenen. Alleszins meer dan 600.000 euro. Minister De Gucht zal om te beginnen "uit dankbaarheid voor de goede samenwerking" een half miljoen euro vrijmaken om een antidrugsproject te steunen in de regio waar Boeve werd ontvoerd, een gift die hij anders niet zou gedaan hebben.

Vlucht- en verblijfskosten
Daarnaast komen nog de vlucht- en verblijfskosten van de Belgische onderhandelaars in Teheran. De repatriëring zaterdag werd uitgevoerd met een Falcon van het Belgisch leger, waarvoor Defensie 28.369 euro factureert. (belga)

Stuur die Boeve de rekening of moet de gemeenschap voor die idioot zijn fratsen opdraaien?
Om nog maar te zwijgen over de diplomatieke schade en het gezichtsverlies (nog maar eens) door te gaan mouwvegen bij een potentaat die geen kans onbenut laat om het westen te schofferen.
Oud 19 september 2007, 13:19   #55
Lord Snooty
Burger

Standaard

Citaat:
hunk? wat bedoel je?

Doe aub dat fototje van Einstein effe weg : een genie ben je blijkbaar HELEMAAL NIET !!
Oud 19 september 2007, 19:06   #56
Duvelke

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lord Snooty Bekijk bericht
Doe aub dat fototje van Einstein effe weg : een genie ben je blijkbaar HELEMAAL NIET !!
euh...vrijheid van mening? Ik kies de avatar die ik wil, niet die jij wilt.
Dictator !
Oud 19 september 2007, 20:43   #57
Duym
Minister

Duym's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hij zou met de dood bedreigd zijn las ik.
en het is niet omdat men iemand iets afraad, dat het verboden is e.
Daarbij, stel dat iemand op een plaats komt waar het verboden te betreden is. Ik neem nu bvb maar gaan zwemmen in een meer waar het niet mag. Als die persoon dan toch in problemen komt (verdrinken ofzo), ga je dan ook zeggen: ah, nee die redden we niet, want tis zen eigen fout???

Mensen maken fouten ja, maar je mag het niet straffen door hen maar wat laten te creperen.
Een appelen met citroenen vergelijking. Iemand uit het water halen kost niets, en als dat wel het geval is, kun je (bijvoorbeeld van de brandweer of civiele diensten) een geperde rekening verwachten als het jouw eigen schuld is. De Gucht heeft hier zich weer als klootzak nummer één laten gelden.
Duym is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2007, 22:03   #58
willem1940NLD

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lord Snooty

euh...vrijheid van mening? Ik kies de avatar die ik wil, niet die jij wilt.
Dictator !
Een dictator gebruikt geen "aub" of aanverwante termen.
Oud 20 september 2007, 12:40   #59
Jukes
Parlementslid

Standaard

Vanavond naar 'Koppen' op Canvas kijken. Dan komt de vriendin van de 'avonturier' de ware toedracht (?) uit de doeken doen.
Oud 20 september 2007, 13:19   #60
lantjes
Eur. Commissievoorzitter

lantjes's schermafbeelding

Standaard

Terzake op Canvas of Koppen op één ??
lantjes is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be