![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
"If you're not with us..." Jaja en ik ben zielig ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ok zeg mij dan eens de positieve dingen van dat land... (politiek eh, ik moet niet horen dat ze daar mooie bergen hebben).?
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Uittesten en het kaf van het koren scheiden ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Maar om eerlijk te zijn kan ik - buiten hun binnenlands beleid - er niks negatief over zeggen. En daar stopt dan de discussie denk ik zo. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
|
![]() Citaat:
Waarom vriend van de USA, tja, zal wel om de olie draaien he. Ik vraag me af in hoeverre de vriendschap van de Bush-familie met de Saoudische prinsen een rol speelt, zoals Michael Moore stellig beweert.
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat ik geen enkele reden zie om mij positief uit te laten over dat land. Ik vind hun leider een enorme idioot. Ik zou daar ook niet de vrijheden hebben die ik wil en die ik hier heb. Ze voeren de doodstraf nog steeds uit. Mensen worden ontvoerd omwille van????
Ze dagen de rest van de wereld uit en ze hebben geen enkele intentie om goeie diplomatieke relaties aan te gaan met iemand. Geef me eens een reden om positief te doen over Iran. Ieder land heeft wel zijn mindere kanten maar meestal zijn er nog positieve dingen ook, bij Iran kan ik dat niet vinden, maar misschien kan jij mij verlichten over de fantastische mogelijken en opportuniteiten van het fantastische land dat Iran wel is. Laatst gewijzigd door fox : 17 september 2007 om 15:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U vindt het dus positief dat ze Irak blijven destabiliseren. Sterk sterk sterk |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
|
![]() Citaat:
![]() Dit is idd het punt waar de discussie stopt!
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: een bonte maatschappij bestaande uit een evenwichtige verdeling van vele verscheidene culturen en religies. Hierbij bestaat dan wel respekt voor de oorspronkelijke cultuur/religie van de autochtone bevolking. De multiculturele samenleving is geen biculturele samenleving bestaande uit autochtonen en daarnaast een invasiemacht van een competitieve cultuur met uitbreidingsdrang zoals de islam. '' |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Dat het pentagon overal Iranezen ziet die problemen veroorzaken maakt het nog altijd niet waar hoor. Citaat:
Heb jij al bewijs gezien dat ze Irak destabiliseren? Ik heb het pentagon dat horen zeggen ja. En al was het waar dan hebben ze daar het volledige recht toe aangezien de houding van de VS die hetzelfde doen in Irak én Iran. Citaat:
Laatst gewijzigd door Akufen : 17 september 2007 om 20:33. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
|
![]() Het ligt eraan of de verteller geloofwaardig is/was; weet jij nog wie?
![]() |
#53 |
|
![]() Zoiets had men dacht ik, tot kort voor mijn geboorte, ook wel in Duitsland en tot vrij veel later ook in de USSR.
![]() |
#54 | |
|
![]() Citaat:
Trouwens, wie weet aan wie Khan allemaal verkocht heeft ( of geprobeerd heeft) : Libië, Saudi-Arabië,..
![]() |
![]() |
#55 | |
|
![]() Ik heb weinig tijd mensen, ik kom hier weinig deze dagen maar als het nodig is zal ik dit hier graag voorposten !
Lees dit: Citaat:
![]() |
![]() |
#56 |
|
![]()
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
edit: ik heb zelfs een beetje het gevoel dat we bijna op het punt zijn dat het er gewoon nog op aankomt wat men wil geloven/begrijpen/horen, catch my drift? Heb ik een beetje schrik voor. Laatst gewijzigd door KrisKras : 18 september 2007 om 00:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb vannacht zijn uitspraken een paar maal beluisterd op de franse zenders.
Wel, hij sprak helemaal niet over Iran aanvallen, maar dat men zich moet voorbereiden op een mogelijke oorlog tegen dat land. Nergens heeft hij gezegd of te kennen gegeven dat hij of Frankrijk dat land willen aanvallen, Ik zie dus helemaal niet waar hij een fout heeft gemaakt. Want als Iran idd blijft werken aan een atombom, wel dan zal er een oorlog komen tegen dit land, en dit niet omdat Frankrijk het wil, maar omdat een paar andere grootmachten het nodig vinden zichzelf te beschermen tegen een kernaanval. De uitsprak, "Mensen, ik waarschuw jullie, er kan een oorlog komen tegen Iran en deze zal enorme gevolgen hebben voor ons. Laten wij ons allen samen daar maar op voorbereiden, zodat we zelf niet het slachtoffer worden van die oorlog." lijkt mij dan ook geen oorlogstaal, maar eerder een waarschuwing aan de Europese bevolking en de grootmachten die achter de schermen stoere taal zitten te spreken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Dat vinden ze zelf trouwens ook, dat hun leider een enorme idioot is. "We fear the day the president is on TV, because every time he makes a speech, everything becomes more expensive the day after." Positief doen over Iran? Het is moeilijk, dat geef ik toe. Er valt niet zovéél goeds over te vertellen, behalve dan dat de bevolking het regime minder lijkt te steunen dan de buitenwereld denkt... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Banneling
|
![]() In elk geval is de iraanse politie serieus te duchten.
Hier zie je een 'speciale afdeling' bezig tijdens een trainingsessie : http://www.youtube.com/watch?v=I6-d-STiZ5E Batman is er niets tegen. ![]() ![]() |
![]() |
![]() |