![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Minister-President
|
![]() Inderdaad U hebt een "franke muil".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I developed a view which goes further than your (...) retarded insights. en in feite ben ikzelf ook eerder "familiar" dan "acquainted with" het engels. Het is iets van het hemd en de rok nietwaar... met "retarded insights" ben ik dan weer niet zo "acquainted".
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 17 september 2007 om 19:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Zou de zin na 'your' eindigen en 'your' verwijzen naar 'view' en 'view' niet herhaald zou worden, dan is 'yours' wel correct. Maar correct me if I'm wrong ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Minister
|
![]() Gek dat ik ondanks m'n taalstages en m'n vroeger verblijf in Engeland de uitdrukking (acquainted with ..) nog niet kende.
![]()
Atmosphere quote .... zichzelf en valt door de mand als dubbelaccount: Laatst gewijzigd door DebianFox : 17 september 2007 om 19:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() http://www.pbase.com/lindarocks/image/60289895 Laatst gewijzigd door Tommm : 17 september 2007 om 19:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Minister
|
![]() Allez Belgicistische humor, gezellig kereltje.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Minister
|
![]() Veel Duits heb ik nochtans niet gehoord in Huntingdon.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Minister-President
|
![]() Laat hem maar doen, de mislukte Fransman. Weet u hoe ze zo iemand noemen in dat ... op gouden schaaltjes... Engels een "loezer".
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind de artikels in feite veel interessanter dan de engelse lesjes die Tommmeke gekregen heeft tijdens zijn International Program(me).
Het probleem is echter dat men in het buitenland amper een idee heeft hoe ingewikkeld het hier in feite zit. Bovendien hebben ze er geen flauw idee van dat franstaligen als territorium beschouwen: elke gemeente waar frans gesproken wordt, terwijl Vlamingen zich houden aan de toenmalige vastgelegde taalGRENZEN. Bovendien vindt madame le bourgemestre Delacroix-Rolin het blijkbaar nog steeds héél normaal dat de Van Couwenberghes (nu wel geen referentie), de Onckelinxen (ook geen referentie), en zovele andere Vlamingen die indertijd emigreerden uit den brode naar Wallonie zich wel héééééééél goed geïntegreerd hebben.... Misschien dat we zoiets ook eens aan The Guardian konden doorgeven?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 17 september 2007 om 19:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ''Acquainted with'' is toch enkel te gebruiken in de context van ''iemand kennen'' of ''ontmoet hebben''? Een acquaintance is immers een kennis.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Nog een Belgicistische die-hard, ahja ze vormen toch een te verwaarlozen minderheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Niet dat ik deze gevolgd heb hoor |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Minister
|
![]() To be acquainted with = to be possessed of personal knowledge of; to be cognizant of; to be more or less familiar with; to be on terms of social intercourse with.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben Frans al eens tegengekomen, maar Engels in feite nog nooit. Maar blijkbaar kun je wel "acquainted with a language" worden... http://gpwiki.org/index.php/Picking_a_Language
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 17 september 2007 om 19:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
http://7parabian.com/stacks/acquainted.html Het is figuurlijke uitdrukking. Laatst gewijzigd door Tommm : 17 september 2007 om 19:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() In Knokke of Sint-Martens-Latem zult ge wel soortgenoten vinden.
Atmosphere quote .... zichzelf en valt door de mand als dubbelaccount: Laatst gewijzigd door DebianFox : 17 september 2007 om 19:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Mijn bron is nu eenmaal net iets serieuzer.
Atmosphere quote .... zichzelf en valt door de mand als dubbelaccount: Laatst gewijzigd door DebianFox : 17 september 2007 om 19:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
P.S. Die your was toch juist, oops Laatst gewijzigd door Tommm : 17 september 2007 om 19:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Your career, your muscles kan bv. wel maar in mijn handtekening is het yours.
Atmosphere quote .... zichzelf en valt door de mand als dubbelaccount: Laatst gewijzigd door DebianFox : 17 september 2007 om 20:05. |
|
![]() |
![]() |