![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Eindelijk een schitterend voornemen van jou ![]() Wanneer vertrek je ![]() Alvast goede reis en Esaleikum Salaam ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Onder deze voorwaarden: Geen Arabische paspoorten verstrekken -integreren gericht op terugkomst naar land van oorsprong -geen familie laten overkomen-langer dan 4wk- -geen gezinshereniging -geboren kinderen blijven vreemdeling, worden derhalve uitgezet -5 dagen na beindiging van de arbeidsovereenkomst moet gastarbeider het land verlaten extra voorwaarden zijn bovendien: - enkel toegelaten indien ze aan strikte arbeidseisen voldoen (qua opleiding en/of kennis) - ze worden verplicht om enkel samen in getto's wonen - indien hun vrouwen met een vreemde (collega) man in de auto betrapt worden, worden die vrouwen ONMIDDELLIJK het land uitgezet, met de stempel PROSTITUEE in hun paspoort - hun vrouwen mogen enkel onder begeleiding op straat komen - onder geen enkel beding kunnen hun vrouwen werken - volledige aanpassing aan de daar bestaande cultuur(geen alcohol, geen varkensvlees, geen bloot, geen vrouwen aan het stuur etc...)
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Vreemdeling
|
![]() Geachte,
Circe, eindelijk krijg ik eens steun van iemand. Circe, JIJ ziet de zaken goed, heel knap....... De meesten hier op het forum weten helemaal niet waar ze het over hebben, ik heb persoonlijk meerdere Staatsbezoeken afgelegd als Staatsoberhaupt van de DDR..........ik weet hoe die islam-naties in elkaar steken en hoe primitief en vijandig ze zijn tegenover de Westerlijke cultuur. Maar een jonge vrouw verkrachten in Brussel, samen met een bende turken, dat gaat er wel in.............en als ze klaar zijn...........noem je haar gewoon een vieze hoer................ Als ik de daders op heterdaad betrapte; ONMIDDELLIJKE executie. Maar goed, ik wil je een baan aanbieden........wil je lid worden van het politbureau????
DDR-Staats- und Parteichef, Generalsekretär das Zentralkomitee der SED, Mitglied des Politbüros, Erich Honecker "Vorwärts immer, rückwärts nimmer!" "Die Partei hat immer recht". "Die Mauer wird in 50 und auch in 100 Jahren noch bestehen..." http://www.funet.fi/pub/culture/russ...al/sovnat1.wav |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als Helga de Verschrikkelijke? 8)
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik wil lid worden .En het werk van beul gratis uitvoeren
![]()
![]() |
#46 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Filosoof heeft duidelijk geen problemen met de Arabische integratievoorwaarden. Misschien moeten onze beleidsmakers er zich eens op gaan inspireren, bij vb op de eerst 5 en de laatste voorwaarde. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Vreemdeling
|
![]() Geachte,
Circe, als Helga de Verschrikkelijke........dat begrijp ik even niet........... Ik zoek mensen om een coup te plegen en voorlopig een dictatuur op de been te brengen........ Een sociaal/nationale regering voor het eigen volk............ook gaat het Koninklijk huis verdwijnen, en de leden ervan worden opgesloten. Ik zoek dan nog een Minister van Zuivering en Uitzetting...............persoonlijk wordt ik Secretaris-Generaal......... BEER, ik dank u, een trouwe beul in dienst van de staat, kan ik altijd gebruiken............er zijn genoeg Alli Baba´s waar u eens goed tegen kunt grommen........... Ik ben gek op totalitaire systemen......heerlijk die macht en orde.....
DDR-Staats- und Parteichef, Generalsekretär das Zentralkomitee der SED, Mitglied des Politbüros, Erich Honecker "Vorwärts immer, rückwärts nimmer!" "Die Partei hat immer recht". "Die Mauer wird in 50 und auch in 100 Jahren noch bestehen..." http://www.funet.fi/pub/culture/russ...al/sovnat1.wav |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dit is wel een heel grove leugen. De gastarbeid is op poten gezet door grootindustriëlen, met medeplichtigheid van politici, om de kosten en lasten van de werkgever drastisch te verminderen, en dus nog forsere winsten te maken op korte tijd. Immers, Marokkanen en Turken waren al dik tevreden met een (naar Belgische normen) laag loon, omdat zelfs dat al een veelvoud was van hetgeen ze in Marokko zouden verdienen(als ze er al iets verdienden). Toen dan de crisis toesloeg, en werk schaarser werd, kwam een zeer groot deel van de 'gastarbeiders'(die geen goesting meer hadden om terug te gaan naar hun land) in de bijstand terecht. Ondertussen begonnen ook ook gezinsleden uit Marokko en Turkije over te komen. M.a.w., van gastarbeid was men overgegaan tot immigratie zondermeer. Diegenen die hier dik aan verdiend hebben(bedrijfsleiders en politiekers die hen hielpen) doen nu of hun neus bloedt, zitten sigarenrokend in hun dikke villa's met security alom, en spugen op het 'autochtone plebs', dat durft te klagen over 'allochtone criminaliteit' of 'probleemjongeren'. Ze hebben hun winsten opgestreken, en laten de lasten over aan de samenleving, niet in het minst aan de 'achtergestelde' wijken. De meest grondige oplossing voor veel samenlevingsproblemen tegenwoordig zou zijn om al deze politiekers of hun (politieke)erfgenamen doodeenvoudig weg te stemmen, buiten te gooien, te verbannen, ja, hen zelfs voor uitzonderingsrechtbanken te brengen voor de onnoemelijke schade die zij de samenleving tientallen jaren lang hebben toegebracht. HET VLAAMS BLOK IS NIET EEN OPPOSITIEPARTIJ, HET VLAAMS BLOK IS DE ENIGE OPPOSITIEPARTIJ! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Burgemeester
|
![]() Zeg onnozelaar, altijd met dezelfde zever afkomen. En hier is de repliek van Van San die brandhout maakt van de kritiek van Verschueren:
http://www.flwi.ugent.be/cie/CIE/vansan1.htm Mag ik erbij vermelden dat onze café-nar alias filosoof die link dan nog wel via mijn eerdere posten heeft gevonden. Belacheklijk venke. Van San maakt brandhout van Verschueren, ja. Allebei universitairen en toch zo een onenigheid. Mijn conclusie: er schort iets aan de universitaire opleiding. Vooral aan de proffen als je het mij vraagt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb het rapport Van San gelezen en vond het een zeer goede tekst. Nogmaals, ik begrijp dan ook uw reaktie niet. ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Burger
|
![]() In de beginjaren, van de gastarbeiders, hebben de katholieke bewindvoerders, ze massaal ingevoerd..Zo konden Vlamingen - Italianen - Spanjaarden - en nadien ook marokkanen, broederlijk naast mekaar..tegen hongerlonen het vuile werk doen..Ook in wallonië ter ere van het grootkapitaal..Sic ????
Toen de vlamingen hun zuur verdiende centjes, in eigen zaken gingen beleggen, en zodoende zorgden voor een begin van hun eigen welvaart..is stilaan de teloorgang van de welvaart in Wallonië ingezet..(wie moest er nu het vuile werk doen ?) Is het daarom, dat de PS. zoveel moeite doet, hier weer meer greep op te krijgen? En daarom ook het vreemdelingenstemrecht door onze strot heeft geduwd..in de wetenschap, dat de vlaming mondiger geworden zijn, en ervoor bedanken, om als hun slaafjes te worden uitgebuit?