![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Kijk maar naar Spirit , gewoon een afdeling van SP.A geworden. Ze volgen duidelijk de politiek van Stevaert. Heb je bij die gasten nog iets tegengekomen van hun Vlaamsgezindheid? Of iets of wat dat van Spirit kwam en niets met de politiek van SP.A te maken had? Ik niet. Op dezelfde manier wordt de NV-A gewoon een groepje binnen de CD&V. Het voordeel (en uiteindelijke doel) is dat Geert een job blijft hebben natuurlijk, net als Bertje die anders geen partij meer had, laat staan een ministerpost. |
||
![]() |
![]() |
#42 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik denk van niet, jij van wel... |
||
![]() |
![]() |
#43 |
Parlementslid
|
![]() En hij blijft maar zeggen dat hij geen VB-lid is , terwijl hij NET hetzelfde blijft herhalen als die partij.
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het Vlaams Blok zie ik niet zitten, maar ze hebben wel een aantal punten waar serieus over moet worden nagedacht, en waarom niet, samengewerkt. Het cordon is een schande. Mijn keuze als alternatief voor de VLD was de CD&V, maar met Bourgeois die daar gaat zitten om een postje te krijgen weet ik het niet zo zeker meer. Voila, duidelijk? Waarom zijn al jullie tegenstanders altijd en automatisch blokkers? |
|
![]() |
![]() |
#45 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Er zijn ook andere tegenstanders zoals oa jij en solidarinosc (schrijf ik dat juist?) maar de grote groep zijn toch VB en B - aanhangers. |
||
![]() |
![]() |
#46 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
N-VA zal, in tegenstelling tot Spirit: -Een aparte fractie vormen in het Vlaams parlement -Een eigen, gegarandeerde partijfinanciering hebben -Zijn zetels grotendeels zelf verdienen en niet door opvolging de postjes binnenrijven zoals Spirit, met één verkozene en vijf opvolgers in het federale parlement. Deze elementen maken al een bijzonder groot verschil tussen het opgeslokte Spirit en de N-VA. |
|
![]() |
![]() |
#47 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() SP.A Mechelen
#48 |
Gouverneur
|
![]() Groen! Vilvoorde
|
![]() |
![]() |
#49 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
If there is going to be any peace on earth, it is going to come in the consequence of our people uniting to defeat US imperialism once and for all!!! http://www.faithfreedom.org http://dutch.faithfreedom.org/forum Forumnar Hans1 over de Vlaamse transfers naar Wallonië: "Bovendien komt er niet voldoende economische steun uit het noorden zoals van West- naar Oost-Duitsland." |
||
![]() |
![]() |
#50 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
||
![]() |
![]() |
#51 |
Vreemdeling
|
![]() Vlaams Blok - Heist op den Berg
|
![]() |
![]() |
#52 |
Vreemdeling
|
![]() N-VA hasselt
#53 |
Minister
|
![]() Nog geen stemplicht maar op 18 mei was ik al N-VAsympathisant en op 13 juni zal ik als N-VAlid zoveel mogelijk mensen te overtuigen om op de N-VAmensen op de lijst van het Vlaams Kartel te stemmen.
|
![]() |
![]() |
#54 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik moet uw analyse voor 100% bijtreden, en niemand zal mij van Vlaamse (blok)sympathieën durven verdenken, nietwaar............ CD&V ![]()
![]() |
![]() |
#55 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
#56 |
Minister-President
|
![]() De leden moeten op een congres met 2/3 akkoord gaan voor regeringsdeelname. Dus postjes liggen niet voor het rapen als je de N-Va leden kent
![]()
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
![]() |
![]() |
#57 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
#58 |
Vreemdeling
|
![]() NV-A, Roeselare
|
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() N-VA Kortrijk
|
![]() |
![]() |
#60 |
Schepen
|
![]() S.P-a Mechelen
Want rood is gezellig, of het is niet.. 't Valt mij trouwens op dat er wat Flaminganten op dit forum zitten.. Ben er een beetje door van mijn melk. Ik vraag me dan ook af of jullie een 'onafhankelijk Vlaanderen' willen of terug grijpen naar de 'Verenigde Nederlanden'. Wie wil me dat even toelichten?