Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Staatsinrichting
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting.

Antwoord

Discussietools
Oud 30 oktober 2007, 13:59   #41
santos
Minister

santos's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eddy B Bekijk bericht
LOL, nog altijd gefrusteerd over dingen die larie en apekool zijn.
De gepaste verzorging is verkrijgbaar en wordt terugbetaald via de ziekenkas.

Laatst gewijzigd door santos : 30 oktober 2007 om 14:02.
santos is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2007, 14:20   #42
Eddy B
Europees Commissaris

Eddy B's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Eddy B
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door santos Bekijk bericht
LOL, nog altijd gefrusteerd over dingen die larie en apekool zijn.
De gepaste verzorging is verkrijgbaar en wordt terugbetaald via de ziekenkas.
BEWIJS het tegendeel maar eens...
Ik zal er maar niet op wachten zeker, want jouw miniskule kennis draagt zover als de eerste letter van jouw postings hier...
Argumenten, DAT lijkt je onbekend te zijn, en argumenten die van onze kant komen, heb je gewoon géén verweer tegen, dus probeer je dat maar wat weg te lachen...

So small

.
Eddy B is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2007, 14:25   #43
santos
Minister

santos's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eddy B Bekijk bericht
BEWIJS het tegendeel maar eens...
Ik zal er maar niet op wachten zeker, want jouw miniskule kennis draagt zover als de eerste letter van jouw postings hier...
Argumenten, DAT lijkt je onbekend te zijn, en argumenten die van onze kant komen, heb je gewoon géén verweer tegen, dus probeer je dat maar wat weg te lachen...

So small

Het eerste argument om aan te tonen dat het om leugens gaat, niet sinds 1830 betalen de walen maar 12 miljard en de vlamingen 18 miljard. Dat is complete onzin en moest dat in 1999 nog steeds dat bedrag zijn is er iets mis met onze koopkracht.

Dus ge kunt misschien uw slechte strip verkocht krijgen tijdens de ijzerwake maar niet aan mij.

Tegen leugens kan men zich slecht verdedigen zeker als degene die ze verkondigt ze aanneemt als waarheid

bien �* toi
santos is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2007, 15:53   #44
Eddy B
Europees Commissaris

Eddy B's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Eddy B
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door santos Bekijk bericht
Het eerste argument om aan te tonen dat het om leugens gaat, niet sinds 1830 betalen de walen maar 12 miljard en de vlamingen 18 miljard. Dat is complete onzin en moest dat in 1999 nog steeds dat bedrag zijn is er iets mis met onze koopkracht.

Dus ge kunt misschien uw slechte strip verkocht krijgen tijdens de ijzerwake maar niet aan mij.

Tegen leugens kan men zich slecht verdedigen zeker als degene die ze verkondigt ze aanneemt als waarheid

bien �* toi
Als ik jou was, zou ik de tekst nog eens goed lezen. En niet in euros denken he

ook gegroet

.
Eddy B is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2007, 23:31   #45
elberto
Vreemdeling

Standaard

ik wil wallonie zeker nog steunen na de splitsing!

we steunen ontwikkelingslanden toch ook al een hele tijd. wel ik zou er geen problemen me hebben om daar een deel van naar wallonie te sturen.
elberto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2007, 23:56   #46
jOOSt
Minister-President

jOOSt's schermafbeelding

Standaard

Ik wil van alle gezeik verlost zijn. En ook van de Saxen-Coburgers. En ook van die Franstalige randdebielen zoals Maingain. En de euros die mogen wel eens ergens anders worden geinvesteerd. In Afrika bijvoorbeeld, Congo lijkt me een goed idee. Een tijdje geleden zag ik Congolezen met Vlaamse vlaggen zwaaien. Die jongens hebben punten gewonnen.
jOOSt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2007, 00:39   #47
Heftruck
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

't Is maar dat jullie weten, maar organisatiestructuren steunen geen organisatiestructuren, ze geven geen geld en ze lopen ook geen geld mis. Mensen doen dat.

Sommige producenten binnen een organisatiestructuur verdienen geld of lopen geld mis bij handel met een producent binnen een andere organisatiestructuur. Het "onafhankelijk Vlaanderen" kan geen geld mislopen van het "onafhankelijk Wallonië". Enkel mensen kunnen geld mislopen door diefstal, concurrentie, stunteligheid, etc.

Alle handelsactiviteiten versimpelen door een totaalcijfer op te maken van de winst zo niet het verlies gemaakt door van elkaar onafhankelijke actoren op te tellen louter omdat ze binnen dezelfde staatsorganisatie gevestigd zijn, is achterlijk en getuigt van weinig economische verbeelding. Dat zijn cijfers waar we niets mee zijn.

Het claimen van toename van buitelandse handel en export door staatsorganisaties berust enkel en alleen op het vinden van vergezochte, irrelevante "argumenten" om het geweldadig bestaan en ingrijpen van staatsorganisatie te legimiteren en leid ons af van enig begrip rond de economische realiteit.

Als ik bij wijze van voorbeeld zeg dat "Vlaanderen" jaarlijks 100 miljoen euro winst verkrijgt van handel met "Wallonië", dan weten we enkel dat sommige Vlamingen hun goederen en diensten verhandelen met sommige Walen. En dat is het dan. Woaw.
Heftruck is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be