![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
Bekijk resultaten enquête: Gaat het kartel CD&V-NVA terug naar de oppositie na nieuwe verkiezingen? | |||
Ja, de kans is groot |
![]() ![]() ![]() |
9 | 20,45% |
Nee, ze komt er sterker uit |
![]() ![]() ![]() |
35 | 79,55% |
Aantal stemmers: 44. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#42 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Het gaat om de knikkers, niet om de stemmen.
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat komt hier vanuit Frankrijk een echte belg de les spelen. Loop heen, man.
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Argumentjes op?
|
![]() |
![]() |
#45 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik vermoed dan ook dat herverkiezingen geen substantiele wijzingen in het politieke landschap zullen opleveren.Ik vraag me ook af of de meeste politieke partijen nog wel genoeg geld in de kas hebben om een nieuwe campagne te voeren. Laatst gewijzigd door speurneus : 19 september 2007 om 16:49. |
|
![]() |
![]() |
#46 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie is er dan de schyzofrene hypocriet?
![]() |
#48 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vermits Leterme zijn stemmen uitsluitend in Vlaanderen moet halen kan ik Webcrusader gerust stellen. Hij zit ernaast.
Citaat:
![]() |
#50 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
Nooit mag de regering meer macht kunnen uitoefenen over de bevolking, dan de bevolking over de regering: http://www.vrij-vlaanderen.be . Laatst gewijzigd door Eddy B : 19 september 2007 om 18:29. |
|
![]() |
![]() |
#51 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Dat voel je toch gewoon tot in je kleine teen. Als job heb ik een openbare functie en voel goed aan wat er leeft onder de mensen en ik kan je verzekeren dat Yves een enorm vetrouwen krijgt van de bevolking (hier bij ons toch - ![]() |
|
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#53 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Waar woon jij ? Op Mars ? Ben jij psychiater ? Of ben je zelf gek ? Leg mij eens uit waar ben ik schizofreen en waarom ben ik hypocriet ? Zolang ik mag stemmen in dit belgisch klotenland permiteer ik mij om "echte Belgen zonder fatsoen" in hun z** te sjotten. Mijn woonplaats is van geen belang of moet je op het forum wonen om iets te mogen zeggen. @ knuppel @ jazeker dank je voor de reactie. Ik was even gaan tafelen. ![]()
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een échte Belg zoals Windkracht 10 kan wellicht moeilijk verteren dat je hem, na vijand van Belgique nummer 1 Leterme, ook nog een andere hap van 800.000 stemmen voorschotelt. Teveel maagzuur laat niet alleen veel wind na maar ook al eens andere sporen. ![]()
![]() |
#56 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En 'redelijk' en 'onredelijk' zijn ook maar percepties. Wat definieer jij als redelijk en wat als onredelijk?
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Scheldwoorden e.d. hoeven niet aan bod te komen in een discussie. Mvg, Diatonos
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Diatonos : 19 september 2007 om 20:49. |
|
![]() |
![]() |
#58 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Cyrano heeft hier zijn naam gemaakt met zeer gedegen, vaak scherpzinnige bijdragen. Van u hebben we nog niets anders gelezen dan machteloos gescheld en geblaas. Cyrano is een gewaardeerde poster, gij zijt quantité négligable. Laatst gewijzigd door Diatonos : 19 september 2007 om 20:49. |
|
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nr10@
Cyrano stemt, net als heel wat anderen die Belgique een rotland vinden, niet VB. Hij mag dan al in Frankrijk wonen, hij heeft niet de Franse nationaliteit maar de Belgische. Je mag wat iemand zegt hypocriet en schyzofreen vinden maar niemand een hypocriet en schyzofreen of een aap noemen. En d�*t deed jij dus wél. Als er dus iemand dit forum onderschijt ben jij het.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 19 september 2007 om 20:30. |
![]() |
![]() |
#60 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Laat de verkiezingen maar komen!
![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |