![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah ja, de nazi's zijn daar ook al.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hans, je ziet waanbeelden! Ik weet dat in België geneesmiddelen niet vrij verkrijgbaar zijn bij de drogist, maar misschien zou je eens naar de dokter gaan. Of weigert je innerlijke Hitlerstalker je om de deur te verlaten?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Europees Commissaris
|
![]() ??? Tiens, weet JIJ dan WAAROM?
![]() |
#46 |
Europees Commissaris
|
![]() ![]() ![]() ![]() Weer stemmen aan het winnen, Hansje? |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Europees Commissaris
|
![]() PS: wie Hans & Zijn Naziclowns eens life wil uitlachen kan hier terecht:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kortaf : 16 september 2007 om 17:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() rudy aernoudts vs warandemanifest nu op kanaal Z .
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik vermoed dat hij interne documenten van de Vlaamse overheid of regering overgemaakt heeft aan vijandige groeperingen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
|
![]() Fientje zou niet eens weten dat je haar avances afwijst, ook al wijs je naar haar broek en nijp je je neus dicht.
Een vriendelijke dame is ze wel, maar een totaal, absoluut leeghoofd aan wie je niets uitgelegd krijgt. Gelukkig heeft ze een goed kabinet.
![]() |
#53 |
Minister-President
|
![]() Waarop gebaseerd?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
|
![]() Het bezoekje aan de UGent betreffende systeembiologie bij mensen
![]() |
#55 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() Topambtenaar Aernoudt noemt ontslag onterecht
![]() De ontslagen Vlaamse topambtenaar Rudy Aernoudt meent dat hij onterecht aan de deur is gezet. In een reactie op zijn ontslag zegt Aernoudt dat de ontslagredenen die de Vlaamse regering aanhaalt, niet van die aard zijn dat ze elke verdere samenwerking met hem onmogelijk maakten. Hij merkt ook op dat zijn ontslag er komt net voor de ombudsman met een eindrapport moet komen over de klacht die hij had ingediend in verband met onregelmatigheden op het kabinet-Moerman. Twee feiten Volgens Aernoudt maakt zijn ontslagbrief melding van twee feiten. Het eerste betreft een interview dat hij vorige week in de krant Le Soir gaf en waarin hij liet uitschijnen dat de Vlaamse regering structuren maakt om politieke benoemingen door te voeren. Aernoudt merkt in Le Soir op dat Vlaanderen twee maanden geleden een structuur heeft opgericht die niemand nodig heeft, maar waarvan iemand voorzitter moest worden. Hij doelde op de Hercules-stichting, waarvan een gewezen kabinetschef van voormalig minister-president Yves Leterme (CD&V) voorzitter is geworden en waarvan gewezen Open Vld-Kamerlid Fons Borginon tot regeringscommissaris werd benoemd. Internetpetitie Het tweede feit in de ontslagbrief gaat, nog steeds volgens Aernoudt, over de internetpetitie die hem tot premier wil uitroepen. Volgens Aernoudt is de Vlaamse regering van oordeel dat hij daartegen actie moest ondernemen. Hijzelf zegt dat niet gedaan te hebben omdat hij de petitie als een ludiek initiatief beschouwde. "Ten slotte wens ik op te merken dat ik het heel toevallig vind dat mijn ontslag net voorafgaat aan het eindrapport van de ombudsman waar ik de onregelmatigheden met studieopdrachten op het kabinet heb aangeklaagd. Iets wat ik ook als kabinetschef in die periode heb gedaan, en dat door de minister op 20 september beantwoord moet worden. Ik verwachtte eerlijk gezegd eerder daarop een antwoord dan mijn ontslag", zegt Aernoudt in een mededeling. (belga/hln) Ja, de politieke benoemingen zijn weer bezig op de oude tseefse wijzen en Fons kreeg ook een postje na gedumpt te zijn door de VLD. (- die weet teveel blijkbaar. ) |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Europees Commissaris
|
![]() Tuttuttut, alles wat België in gevaar brengt, moet weg!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sinds wanneer brengt Rudy Aernoudt België in gevaar??
![]() |
#59 |
Europees Commissaris
|
![]() Sinds Marlientje heeft besloten dat hij een ati-belgicist is !
![]()
![]() |
#60 |
Banneling
|
![]() Ontslagen voor een petitie. Het is een schande.
|
![]() |
![]() |