Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2007
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer...

Discussietools
Oud 26 september 2007, 15:04   #41
Abba Kovner
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey Bekijk bericht
Hoeveel miljard geeft Gates jaarlijks aan liefdadigheid? Hoeveel mensen heeft microsoft al werk kunnen geven? Hoe is Gates zo rijk kunnen worden?
De vraag moet zijn: hoeveel % van zijn kapitaal geeft Gates aan liefdadigheid en hoeveel van dat 'gegeven' geld (beleggingen is dichter bij de waarheid) keert weer terug in zijn kas, mèt interest?
Abba Kovner is offline  
Oud 26 september 2007, 15:08   #42
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

AdrianHealey's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Abba Kovner Bekijk bericht
De vraag moet zijn: hoeveel % van zijn kapitaal geeft Gates aan liefdadigheid en hoeveel van dat 'gegeven' geld (beleggingen is dichter bij de waarheid) keert weer terug in zijn kas, mèt interest?
Waarom zou dat de vraag moeten zijn?

Waarom zou hij al zijn kapitala moeten weggeven? Je weet dat kapitaal zorgt voor werkgelegenheid? Neen? Ik herhaal nog eens. Voor hoeveel banen heeft Microsoft gezorgd in de wereld? En hoe komt Gates aan zijn geld?

En je zit weer te dwalen, hoor. Gates geeft geld en Gates investeert geld. Met geen van beide is iets mis.

Ik zal het anders nog eens vragen. Hoe komt het dat 'men' zoveel geld uit Afrika kán terughalen? Door de overheid of door vrije mensen?
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."
AdrianHealey is offline  
Oud 26 september 2007, 15:09   #43
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Idem dito voor het VB in eigen land: gehandicapten, ouderen, zieken, ongeschoolden enz... bestaan niet, dat is allemaal profitariaat, afvoeren, Ausrotten!
Waarom zegt u dat? Kan u dat misschien staven met het een of het ander?
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."
AdrianHealey is offline  
Oud 26 september 2007, 15:21   #44
Abba Kovner
Banneling

Standaard

Citaat:
Waarom zegt u dat? Kan u dat misschien staven met het een of het ander?
Natuurlijk kan ik dat maar mijn bronnen worden door jou niet geaccepteerd.
Abba Kovner is offline  
Oud 26 september 2007, 15:25   #45
Abba Kovner
Banneling

Standaard

Citaat:

Waarom zou hij al zijn kapitala moeten weggeven? Je weet dat kapitaal zorgt voor werkgelegenheid? Neen? Ik herhaal nog eens. Voor hoeveel banen heeft Microsoft gezorgd in de wereld? En hoe komt Gates aan zijn geld?
Ja, hoe komt hij eraan hé? Jij leest geen kranten zeker?
Even een hint voor je:

Citaat:
bron: nieuwsblad.be Publicatiedatum: 19-9-2007

Microsoft veroordeeld tot betalen boete van 497 mln
De Europese justitie heeft de veroordeling van de Amerikaanse softwaregigant Microsoft door de Europese Commissie in 2004 wegens misbruik van een dominante positie bevestigd.

In maart 2004 besliste de Europese Commissie om de softwaregigant Microsoft een 497 miljoen euro boete op te leggen wegens machtsmisbruik. Volgens de Commissie gebruikte Microsoft zijn monopoliepositie in de besturingssoftware Windows om eigen toepassingssoftware te verkopen.

De Commissie eiste onder meer dat Microsoft een Windows-versie zonder MediaPlayer op de markt bracht. Het bedrijf moest concurrenten ook meer zicht geven op de technische specificaties van Windows, zodat die betere toepassingssoftware zouden kunnen schrijven.

Vorig jaar kreeg Microsoft nog een extra boete van 280,5 miljoen euro omdat de informatie die het bedrijf had vrijgegeven niet voldoende was. Ook dat werd aangevochten door de softwaregigant, maar het bedrag werd wel gestort op een geblokkeerde rekening.

De kans is groot dat Microsoft ook de uitspraak van vandaag zal aanvechten en in beroep gaat bij het hof. Dat kan binnen de twee maanden en tien dagen en zou de hele zaak nog eens met anderhalf jaar kunnen rekken.
Overigens werk ik niet met Microsoft maar met Linux, en dat is gratis alsook alle software. Gewoon uit principe en ook uit veiligheid.
Abba Kovner is offline  
Oud 26 september 2007, 15:29   #46
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Probeer gerust eens.

Citaat:
Ja, hoe komt hij eraan hé? Jij leest geen kranten zeker?
Neen, ik vraag aan u. Hoe komt hij aan dat geld? Antwoord daar gerust eens op. Meer bepaald. Komt dat door de aanwezigheid van veel overheid of door de afwezigheid van veel overheid?
AdrianHealey is offline  
Oud 26 september 2007, 20:32   #47
Montalcino
Parlementslid

Montalcino's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het beste referendum is de geheime verkiezingen. Vlamingen en Walen klagen nu al steen en been dat ze moèten stemmen. Schaf eerst de kiesPLICHT af en kijk eerst hoeveel volk je nog op de been kan brengen. Ten andere, ik hou mijn hart vast als fascistische partijen zoals bijvoorbeeld het Front National of het Vlaams Belang referenda kunnen organiseren. De voorspelbare voorgekauwde vraagstelling laat de uitslag al bij voorbaat bekend zijn.
Dat lijkt me toch eerder een onderbuikgevoel te zijn dan een objectieve opvatting.

Moest ik VB zijn, dan zou ik u kussen, want wat u nu zegt is dat het VB een democratische legitimiteit heeft, met name de steun van de meerderheid van de bevolking voor een aantal van hun voorstellen.

Buiten het vreemdelingenstemrecht vermoed ik dat geen enkel VB programmapunt ooit in een referendum een meerderheid zou halen.

Maar... de firma VB dankt u voor het vertrouwen in haar en haar producten.
Montalcino is offline  
Oud 26 september 2007, 21:03   #48
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hoezo? Misschien moeten we eerste de bronnen weten alvorens we er kunnen over oordelen.
Jan van den Berghe is offline  
Oud 27 september 2007, 01:24   #49
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De verplichte solidariteit opgeven tav de Walen, is de aanzet tot het opgeven van de solidariteit jegens eigen volk.

Lijkt mij eerder een verkrachting van het woordje ''solidariteit''.
daiwa is offline  
Oud 27 september 2007, 04:13   #50
DannyS
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Overigens werk ik niet met Microsoft maar met Linux, en dat is gratis alsook alle software. Gewoon uit principe en ook uit veiligheid.
En ik met http://nl.openoffice.org/ , omdat ik Gates niet wil betalen om de documenten van mijn overheid te kunnen lezen. Ik dacht trouwens dat die geen commerciële formaten meer mochten gebruiken.
DannyS is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be