![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
2000 Bush jr versus Al Gore & al het voorafgaandelijke en uiteindelijke geknoei (men deed zijn uiterste best om de afro-amerikanen het stemmen te beletten). In een stemplichtsysteem zouden dergelijke malversaties niet mogelijk geweest zijn. Nu is het wel zo dat bepaalde misbruiken kunnen uitgesloten worden en er bij stemplichtsystemen ook misbruiken kunnen zijn. Persoonlijk ben ik voor een systeem van kiesrecht omdat de praktijk uitwijst dat dit normaal gesproken geen significant veschil geeft en omwille van een zekere uniformiteit in Europa (behalve in België bestaat er nog stemplicht in Griekenland) Nu is stemplicht wel het "eerlijkste" systeem, ik moet er niet aan denken dat door de luiheid van de franse kiezer de vorige keer JM LePen president van Frankrijk zou geworden zijn : deze bijna-gebeurtenis heeft alleszins een heilzaam effect gehad. De USA is overigens een slecht land om arm in te zijn precies doordat er stemrecht en geen plicht is !
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() Freya ?
|
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#44 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Minister
|
![]() Conclusie is dat belgisch-nationalisten , anti-democraten zijn. Vlaanderen moet en mag niet vrijkomen van dat belgisch systeem. Gelijk de Sovjet-Unie en Joegoslavië lang geprobeerd hebben te doen.
|
![]() |
![]() |
#46 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#47 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Zeer mooi stuk aan de hand van Peter de Grave (UA) in De Standaard vandaag. Ook Rolf was het waard te lezen, maar ik werd er bijna boos op, omdat de Vlamingen dat eigenlijk al doen, het is de juridische en feitelijke realiteit. Alleen roepen de Franstaligen dat het niet waar is.
|
![]() |
![]() |
#48 |
Minister
|
![]() Vlaamse belgicisten laten zich door de Franstaligen een rad voor de ogen draaien, schrijft Peter De Graeve: 'België is een royalistisch,anti-democratisch en op egoïsme gebaseerd regime dat alleen in stand wordt gehouden om Franstalige belangen te verdedigen'.
http://www.standaard.be/Artikel/Deta...kelId=DE1HNRD0 De nagel op de kop! Laatst gewijzigd door Argusx43 : 26 september 2007 om 12:29. |
![]() |
![]() |
#49 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
goed gezegd Gertje...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
#50 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is de laatse 25 jaar uitgemolken door de Franstaligen. Vlaanderen is 1 vd armste gewesten van West-Europa gworden en Wallonïë is dankzij dat profitariaat een topregio zonder werklozen geworden. De smerige Franstalige royalisten en anti-democraten. Waar zijn ze, grrr, dat we hen eens een lesje leren. |
|
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.standaard.be/Artikel/Deta...kelId=DE1HNRD0
België is een regime, geen democratie. Ik noem Belgique allang een ondemocratisch regime. ![]()
#52 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#53 |
Minister-President
|
![]() Ik was nog aan het twijfelen, hoor
![]() Maar het wordt steeds moeilijker om sarcasme op te sporen, aangezien er veel onnozelheden op het forum gepost worden die serieus bedoeld zijn. Op den duur weet je het gewoon niet meer: Is deze persoon nu oerdom of is dit sarcasme? Dit neemt natuurlijk niet weg dat het redelijk stom van mij was ![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Geef mij dus maar de stemplicht. |
|
![]() |
![]() |
#55 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#56 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#57 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Maw. samenvallende verkiezingen zijn niet meer dan een lapmiddel bedoeld om de inspraak van die vervelende Vlaamse kiezers te beperken, en om Belgique te laten aanmodderen.
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Garry : 28 september 2007 om 00:26. |
|
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|