Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 24 februari 2004, 18:07   #41
JoeQpublic
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanne
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JoeQpublic
Waarom zou je iets dat per defenitie achter gesloten deuren en "en petit comité" besproken moet worden, op het wereldwijde web plaatsen? Een goed recept voor een molotov-cocktail kan je er vinden, maar de ondergang van de westerse samenleving plannen? komaan zeg...

De aanslag op de WTC-torens was maar een uit de hand gelopen baldadigheidje van enkele moslimketjes. En wat dan nog?
De oproepen tot jihad en tot deelname aan al-queda opleidingskampen in Afganistan en andere moslimlanden, zijn niets anders dan de moslimversie van scoutactiviteiten
yeah right, Hanne, Osama bin Laden liet die 16 kapers via MSN of neen, via het forum op http://www.killallkafhirs.com weten dat hun afspraak voor 11/09/01 wel degelijk doorging

oproepen tot jihad of deelnemen aan trainingskampen in A'stan:
zal slechts in een kleine minderheid van de moskees gebeuren, evenzeer als wat zo'n pastoor Joos vanop z'n kansel preekt, niet veralgemeenbaar is naar de gemiddelde vlaamse kerk.

maar ach, een crack in selectief lezen en "islam is des duivels"-schreeuwer als jij hoef ik natuurlijk niets te vertellen, uw gedacht is gemaakt.

broeikaseffect: schuld van de moslims!
eieren hard- ipv zachtgekookt: schuld van de moslims!
band plat: etc etc ad nauseam
Oud 24 februari 2004, 18:17   #42
JoeQpublic
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darwin
Voor de tweede wereldoorlog werd vanop de kansel van bepaalde kerken in Vlaanderen ook opgeroepen tot de strijd tegen het "Goddeloze Communisme".

De Oostfronters die zich hierdoor lieten vangen werden na het verlies van de Duitsers in het beste geval van hun burgerrechten beroofd, in het slechtste geval terechtgesteld.
dat is zeer juist, Darwin, maar:

* ging het in die (donkere) tijd om een minderheid van de kerken? was het een officiële tekst van het bisdom? me dunkt dat het nogal van pastoor tot pastoor afhing hoe hard er gepreekt werd tegen de goddeloze bolsjewieken...

* vaderlandsliefde: ik meen dat er ook voorbeelden waren waarin pastoors betrokken waren bij het verzet tegen de Duitsers, helaas is die nuancering aan weinig mensen besteed want "de Kerk was fout in WO2"

* maakte men indertijd de mensen ook niet (overdreven) bang ivm de clash der culturen? christelijke westen tegen de goddeloze roodse horden (toen) vs islam tegen vrije Westen (nu)?

hun evt veroordeling na de feiten stelt imo peanuts voor tov de hel die die mensen meemaakten aan het Oostfront
Laat ons aub leren uit de fouten uit het verleden. Nuancering en mededogen komen met de jaren, zegt men...
Oud 4 maart 2004, 17:01   #43
Erich_Honecker
Vreemdeling

Erich_Honecker's schermafbeelding

Locatie: Berlijn, DDR -der Deutschen Demokratischen Republik-
Stuur een bericht via MSN naar Erich_Honecker
Standaard

Geachte Landgenoten,

Heden heb ik samen met de SED partijtop beslist om deze zeer gevaarlijke moslim terroristen welke hitsen en steuken in hun gastland, dit doen TEGEN de westerse beschaving in, te laten opsporen.

Eens gelokaliseerd zal het ”Ministerium für Staatssicherheit” middels een speciaal moordcommando de betrokkenen liquideren.

De staatsveiligheid moet immers worden gewaarborgd.

Staats,-partijchef dem DDR
Honecker

"Vorwärts immer, rückwärts nimmer!"
"Die Partei hat immer recht".
"Die Mauer wird in 50 und auch in 100 Jahren noch bestehen..."

http://www.funet.fi/pub/culture/russ...al/sovnat1.wav
Erich_Honecker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2004, 21:38   #44
Hanne
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JoeQpublic
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanne
De oproepen tot jihad en tot deelname aan al-queda opleidingskampen in Afganistan en andere moslimlanden, zijn niets anders dan de moslimversie van scoutactiviteiten
yeah right, Hanne, Osama bin Laden liet die 16 kapers via MSN of neen, via het forum op http://www.killallkafhirs.com weten dat hun afspraak voor 11/09/01 wel degelijk doorging

Yeah right JoeQPublic, Osama Bin Laden is een lieverdje die maar een kleine 3000 mensen de dood injoeg. Niets om je druk over te maken, het is cool als gefrustreerde moslims dat doen in naam van de islam. Waarom zouden we dergelijk proces van culturele en religieuse identificatie hinderen? Da's politiek correct, n'est-ce pas?

oproepen tot jihad of deelnemen aan trainingskampen in A'stan:
zal slechts in een kleine minderheid van de moskees gebeuren, evenzeer als wat zo'n pastoor Joos vanop z'n kansel preekt, niet veralgemeenbaar is naar de gemiddelde vlaamse kerk.

Gebeurt is 15 % van de moskees. 16 moslimgekken zijn voldoende om 3000 mensen de lucht in te blazen.
Riep Joos op tot de jihad?

maar ach, een crack in selectief lezen en "islam is des duivels"-schreeuwer als jij hoef ik natuurlijk niets te vertellen, uw gedacht is gemaakt.

maar ach, een crack in selectief lezen en islamkontlikker als jij hoef ik natuurlijk niets te vertellen, uw gedacht is reeds te versuft door een overdosis politieke correctheid

broeikaseffect: schuld van de moslims!
eieren hard- ipv zachtgekookt: schuld van de moslims!
band plat: etc etc ad nauseam
Was dat een poging tot humor, homor in mollah-stijl dan.
Jeetje, how pathetic.
Hanne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2004, 21:42   #45
flemish_lion_86
Vreemdeling

Standaard

die links van die moslims zijn echt zo frusterend, maar omdat ik voor absolute vrijheid van meningsuiting ben kan ik het moeilijk veroordelen. Ze horen echter hier niet te zitten, maar in hun land van herkomst.

meteen een ontlasting van deze frustratie op http://www.stormfront.org
flemish_lion_86 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2004, 22:27   #46
Seba
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door flemish_lion_86
die links van die moslims zijn echt zo frusterend, maar omdat ik voor absolute vrijheid van meningsuiting ben kan ik het moeilijk veroordelen. Ze horen echter hier niet te zitten, maar in hun land van herkomst.

ik vind die site even verontrustend als die Jihad-sites
als homofobie een misdaad wordt, dan leven we in een totalitaire staat
Seba is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2004, 22:32   #47
Bert
Burger

Stuur een bericht via MSN naar Bert
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door flemish_lion_86

Ik geef u volledig gelijk.
Oud 4 maart 2004, 22:59   #48
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bert
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba

Ik geef u volledig gelijk.
Tja maar volgens de meesten zijn die jihad sites ook niet zo erg dus. Vraag maar aan ego filo & co.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2004, 23:21   #49
Bert
Burger

Stuur een bericht via MSN naar Bert
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill
Tja maar volgens de meesten zijn die jihad sites ook niet zo erg dus. Vraag maar aan ego filo & co.
Oproepen tot discriminatie, moord, racisme of superioriteit van welke kant dan ook zijn walgelijk, zelfs het excuus dat het begrijpelijk kan doet daar niks aan af.

Ik maak persoonlijk weinig onderscheid tussen sites als Stormfront en sites die oproepen tot een Jihad, beiden getuigen van diepgewortelde haat die hun leden verblindt.
Oud 4 maart 2004, 23:23   #50
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill
Oproepen tot discriminatie, moord, racisme of superioriteit van welke kant dan ook zijn walgelijk, zelfs het excuus dat het begrijpelijk kan doet daar niks aan af.

Ik maak persoonlijk weinig onderscheid tussen sites als Stormfront en sites die oproepen tot een Jihad, beiden getuigen van diepgewortelde haat die hun leden verblindt.
Inderdaad bij mij ook, maar er zijn er genoeg hier op dit forum onderwie ego filo die dit meer een soort van vrije meningsuiting zien. Go figure
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 maart 2004, 13:43   #51
JoeQpublic
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Zoveelste bewijs dat een massa snotneuzen tijd teveel heeft om vanachter hun PC allerlei onzin te typen en waanzinnige toekomstvisies te bedenken (ik kan me hier al de replieken �* la "QED" bij voorstellen, dus don't bother)

Slechte smaak: zeker, maar hopelijk worden ze wat wijzer met de jaren.
Staatsgevaarlijk:

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be