![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 6 juli 2009 om 22:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() Wat kan je doen met oude zakken van generaals die geen plaats willen ruimen?
Hun kleinkinderen van de militaire academie smijten in de VS... |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Vreemdeling
|
![]() http://digg.com/world_news/Burma_Nor..._Military_Ties
Intussen slaan de kampioenen van wrede onderdrukking de handen in elkaar voor een militaire alliantie en het Westen kijkt met lede ogen toe. Er moet meer druk uitgeoefend worden op China om dit officieel af te keuren en zijn invloed te doen gelden in die landen. Er zijn in het verleden al om minder koppen van dictators gerold, gaan we hier echt zitten wachten tot een nucleaire escalatie ? Om nog niet te spreken van de gigantische hongersnood in Noord-Korea en de onmenselijke werkkampen in Birma. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waaruit nogmaals blijkt dat mensenrechten meestal alleen maar tellen als er politiek voordeel uit gehaald kan worden. In dit geval tellen mensenrechten weeral eens niet, enkel de 'invloed van China tegengaan', ook al moeten er dictators gepaaid worden. Niets nieuws dus.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() ANSUSJI zal wel alleen en eigenhandig de bloedige Birmaanse beulen van Myanmar verslaan, al hebben die dan ook een leger van een half miljoen man.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
US senator Webb wil zakenrelaties met Myanmar, beulen of niet. Sancties dat wil men eerder voor Iran. Met mensenrechten heeft dat allemaal niet veel te maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() Dictaturen zijn zelden een lang leven beschoren en Ansuchi heeft de morele highground, dus is er wel hoop, niettegenstaande de collectief laffe houding van 'swerelds democratieën.
Overigens was mijn laatste bijdrage ironisch. |
![]() |
![]() |