![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#42 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
||
![]() |
![]() |
#43 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Fauzaya zegt zich niet meer te kunnen engageren voor het groene project en kiest... voor Spirit omdat hun project het dichtst aanleunt bij het groene project.
Mis ik iets? Fauzaya, ge hebt een sympathiek snuitje, maar ge zijt wat Versteylen ne Klimopper noemde. Ze zullen u bij Spirit nog wel leren kennen. Dag Fauzaya en neem nog wat Klimoppers mee. Niet verschieten als de kiezer echter geen duidelijkheid meer ziet, behalve dan bij het Blok en dat je net het tegenovergestelde bereikt dan wat je pretendeert.
#44 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Talhaoui
De overstap van Talhaoui doet me denken aan het volgende gezegde : "De ratten verlaten als eerste het zinkend schip". Deze dame genoot een voorkeursbehandeling bij AGALEV omwille van haar etnische afkomst. (anti-Vlaams racisme !) Als dank voor haar voorkeursbehandeling krijgen de groenen nu een dolksteek in de rug. Voor Talhaoui telt het postje, de parlementaire wedde... Idealen kent dat mens niet. Groen! zit in een underdogpositie, als Vera Dua volhoudt voorspel ik haar een beperkte overwinning. Versteylen heeft gelijk : de postjesjagers zoals Talhaoui, Pauwels, Sannen, De Roeck hebben de Groene partij (bijna) vermoord. Machtspoliticus Stalin Stevaert verliest meer en meer geloofwaardigheid. Ik voorspel dat Groen en Vlaams Blok de volgende verkiezingen winnen. |
![]() |
![]() |
#45 |
Burger
|
![]() Ludo gaat zeker niet aansluiten bij spirit en ook niet bij de SPa, samen met de Limburgse groenen gaat hij op de SPa-spirit lijst in Limburg komen (enfin dat hopen wij Limburgse groenen toch) zodat er ook na de volgenden verkiezingen nog een groene stem overblijft in het Vlaamse parlement