![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zeg dat het allochtoons gespuis (DUS ZEKER NIET ALLE ALLOCHTONEN, alleen het crapuul), dat die criminele bende, die praktisch ongestraft hun wandaden mogen blijven begaan, en hun linkse beschermheren de oorzaak zijn. (lees artikel over het pesten in De Cirkel: het slachtoffer moet weg, de pesters blijven ongestraft waar ze zijn!!!)(Lees het artikel over het Verdi-park, waar oude dametjes geterroriseerd worden en in angst leven, en waar de overheid ook maar laat betijen, UIT SCHRIK VOOR TEGENREACTIES: beschuldigingen van racisme, rellen (want bij de minste vonk ontploft de boel). ZULKE ZAKEN ZETTEN KWAAD BLOED. En het is verdorie een minderheid van kut-marokkaantjes. Ik geloof dat de meeste Marokkanen hier gewoon willen leven. Maar door het linkse beleid is het zover gekomen dat we de overlast-bezorgers daarop zelfs niet meer mogen/durven aanspreken. Dat leidt tot woede en frustratie bij de gewone mensen. De meesten kunnen daar mee omgaan, maar als bij sommigen de stoppen dooorslaan,moet je geen andere schuldige gaan zoeken dan diegenen die de boel JARENLANG hebben laten verrotten. Je moet zeker diegenen die al JARENLANG wijzen op het probleem gaan aanduiden als medeschuldig, want dan zet je de wereld helemaal op zijn kop. Laatst gewijzigd door sn00py : 2 oktober 2007 om 06:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een beetje simplistisch, niet? Een beetje genuanceerd leren denken zou geen luxe zijn, zeker voor iemand die zo graag lesjes geeft aan anderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() Kleine kinderen die dag in dag uit verteld word dat het Vlaams Belang allemaal nazi-criminelen zijn kunnen dus niet anders als dit geloven?
Laatst gewijzigd door forumspook : 2 oktober 2007 om 08:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Gelukkig tot op heden kanaliseert het VB het vele ongenoegen en misnoegen van veel mensen. Als er teveel vergif in ons eten zit, gooi jij gewoon de inspecteurs op straat die het probleem aankaarten, probleem van de baan hé? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En dat laat natuurlijk sporen na (al is het in zijn onderbroek)... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Dan zou dat omgekeerd ook moeten werken, mijn ouders hebben mij héél katholiek opgevoed en stemden afwisselend VLD en GROEN!... Trouwens, Van Themse z'n tante zat bij het VB, ik denk niet dat zij veel inspraak had in z'n opvoeding.
![]() |
![]() |
#50 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
We steken echter ook niet onder stoelen of banken dat er problemen zijn met BEPAALDE groepen van "jongeren". We moeten die problemen zelfs niet zelf aanhalen. Mijn oudste (11 jaar) kijkt ook op nieuws-sites en ziet ook: - jongen van 14 door jongere gestoken in de hals: vecht voor zijn leven - reportages over hoe Molenbeek tot no-go zone verworden is - ... Ik duw hem zulke reportages niet in de handen, maar als hij er vragen over stelt, zeg ik hem wel dat er idd problemen zijn met bepaalde groepen binnen de allochtoonse gemeenschap, de zgn "jongeren", waar niemand nog vat op heeft, noch hun ouders, noch de school, de politie,... niemand. Zet ik nu aan tot haat? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Gouverneur
|
![]() Geef ons eens een verklaring hoe in godsnaam in landen zonder VB, bv Rwanda, Burundië....zo'n extreme moordpartijen kunnen plaatsvinden , dan nog onder eigen mensen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
uit een flits van de eerste procesdag leer ik HVT wilde dood ... ik vraag mij af of heel de maatschappij/justitie zich niet vergalopeert in deze zaak. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Met hoeveel mensen van het VB heb je al écht gesproken, een grondige discussie mee gehad, etc..? Over welke criminele feiten heb je het? Smeergeld bij de aankoop van legermateriaal? Smeergeld bij de aankoop van milieuboxen? Illegale villa's in Frankrijk? Fraude bij het gebruik van overheidskredietkaarten? Of bedoel je de uitspraak dat, wie zich niet wil aanpassen aan onze maatschappij, het land zou moeten verlaten? Als het dit laatste is, mag je me een aanhanger van een criminele organisatie noemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
ik wijt het ook aan de lakse opvoeding van vorige generatie... laat ze maar doen, geef ze alles wat ze willen, geef ze ongeremdheid op internet en je creert zulke toestanden.... Bij mij ik heb een eerste kindje maar de regels staan al vast : GEEN internet op de kamer , wel beneden waar ik het kan zien en af en toe een blik kan werpen. GSM zal gelimiteerd worden.... De generatie na mij en zelfs tijdens mijn opvoeding kreeg alles wat het wou en voila nu heb je losgeslagen jongeren aan beide kanten en niet alleen bij de allochtonen ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Heeft ie toch niet gezegd?
![]() |
#58 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Is binnen allochtone EN autochtone |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dan hoop ik idd dat er iemand begint te flippen. Met zulk crapuul dat ZELF geen enkel respect vertoont , heb ik geen medelijden. Echt waar, er moet eens een teken gegeven worden dat we het niet meer slikken. Het z�*l gebeuren, daar ben ik zeker van (alleen: wanneer?), en het is nodig ook, want blijkbaar willen sommigen hun ogen echt niet openen voor de problemen. IK hoop dat ze dan WEL zullen opengaan, hoewel de kans groter is dat ze weer het VB zullen blameren.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |