![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar het is wel zo dat testosteronbommen vaker accidenten maken. Ge kent het wel, snel rijden en denken dat ze toch alles onder controle hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
het komt nu eenmaal meer voor bij mannen dan bij vrouwen... zeg nu zelf : Hoeveel vrouwen gaan racespellekes spelen op de autostrade en hoeveel mannen doen dit ? bij hoeveel mannen met hunnen dikken bmw en mercedes is de pinker in optie.... Het haantjesgedrag bij vrouwen hmmm komt statistisch minder tot uiting dan bij mannen Natuurlijk zijn er ook vrouwen die dit doen maar in veeeeeeeeeeeeeel mindere mate Nog zoiets rijden onder invloed zal meer met mannen gebeuren dan met vrouwen : hoeveel willen er bewust hun sleutels afgeven aan de vrouw... allemaal vormen van haantjesgedrag en van machogedrag ten gevolge van die testosteron... Statistieken en onderzoeken worden niet gedaan op 1 dag eh... Laatst gewijzigd door el_duvel : 4 oktober 2007 om 16:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Wat niet wegneemt dat ik akkoord ben dat dit niet tot lagere premies voor jonge vrouwen zou mogen leiden. Ik zie niet goed in waarom een jonge man die voorzichtig rijdt zou moeten opdraaien voor het haantjesgedrag van anderen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik volg tegenwoordig rijlessen en mijn instructeur moet mij er geregeld op attent maken dat ik te hard rij. Meer betalen, daar heb ik geen zin in.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar ja, hetzelfde geldt natuurlijk voor dikke mensen, of rokende mensen, die meer risico hebben en dus meer moeten betalen. Het kutte is dat je niet kan kiezen of je man of vrouw bent.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
|
![]() Citaat:
Heb je daar ook cijfers en statistieken over? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Minister-President
|
![]() Inderdaad, aan dik zijn of roken kan je meestal zelf iets doen, of je als man / vrouw geboren bent niet, tenzij je een transseksueel bent.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als ik bijvoorbeeld mijn kapitaal zou willen aanwenden om mensen met een schoenmaat minder dan 39 een verzekering aan te bieden aan een lagere prijs dan andere verzekeraars dan is dat toch mijn goed recht. Ik als verzekeraar zal dan wel de verantwoordelijkheid van mijn aan al dan niet idiote voorwaarden geleverde verzekeringen dragen. Haal ik er winst uit, zoveel te beter voor mij en mijn klanten (goedkopere verzekeringen voor hen). Zelfs al maak ik verlies is dit nog steeds positief voor de afnemers van m'n verzekeringen. Voor mezelf misschien ietsje minder, maar zakendoen houdt nu eenmaal risico's in en die aanvaardt men door de gesloten overeenkomst na te leven.
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik acht het bijzonder onwaarschijnlijk dat de volledige deregulering en privatisering van het weggennet tot gevolg zal hebben dat op een groot deel van die geprivatiseerde wegen het toegelaten zal zijn om zonder verzekering rond te rijden. Vergelijk het even met een kart-circuit: in de prijs die men betaalt voor een kwartiertje karten zit ook een verzekering in.
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als je goed leest, zie je dat hij zijn eigen "argument" zelf volledig onderuit haalt Laatst gewijzigd door Trajanu$ : 5 oktober 2007 om 03:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Quote Heftruck: Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Ik herhaal even wat je zei: " Voor een geslachtelijk onderscheid heeft men echter geen enkel objectief feit. Men heeft wel de statistieken, maar deze cijfers komen niet tot stand omdat jongens van nature / biologisch minder goed zouden kunnen zijden, maar omdat er enkele (een kleine minderheid) mannelijke jongeren haantjesgedrag vertonen en zich als een 'zot' door het verkeer begeven. " Net dat haantjesgedrag bij jongemannen is biologisch aangelegd en is effectief een oorzaak van het grotere aantal ongevallen veroorzaakt door jonge mannen in vergelijking met jonge vrouwen. De verzekeringen hebben intrinsiek gelijk dat ze de kosten van de verzekering bepalen aan de hand van de geschatte risico's en die zijn bij die bevolkingscategorie hoger. B. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#60 | |
|
![]() Beiden. Tussen de 18 en 30 jaar vallen er 3 tot 4 keer meer doden bij mannen dan bij vrouwen bij verkeersongelukken met wagens (onder de inzittenden van personenwagens welteverstaan).
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |