![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#42 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen.
Is dat dan nodig om te weten of Hans een goed advokaat is?
#44 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
U zegt "ze snappen niet dat belgie op sommige punten moet aangepast worden." En "ze" dat zijn de ondertekenaars van de solidariteitspetitie. Ik wil zeggen dat het niet is omdat je pro solidariteit (belgie) bent, dat je dan tegen de staatshervorming bent. Uit uw post blijkt dat u daarvan uit gaat. U zegt immers "ze snappen niet..." Terwijl ze dat net zo goed wél kunnen snappen en nog steeds voor de solidariteit kunnen zijn. Snapt u ![]() En dan, uw vraag begrijp ik niet. Vraagt u zich (of mij) af waarom de ondertekenaars geen standpunt innemen over de staatshervorming? Ik denk dat ze dat wel doen hoor, alleen niet in die petitie.
![]() |
#45 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Merk ook op dat enkele van deze professoren buitenlanders zijn, (universteit Tilburg, Parijs, Washington, ...) ik betwijfel of ze wel genoeg weten over de Belgische politiek weten om een idee te hebben van wat hier gaande is. btw: intelligentie =/= wijsheid, het is hier al meer gezegd, maar ik wil het illustreren met een voorbeeld: Hans Van Temsche heeft een IQ van 125 |
|
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En het is geen echtescheidingsprocedure, die is al een paar jaar achter de rug. En dat mijn ex hier verlies ligt zeker niet aan haar raadsvrouw en haar ondersteuning, maar aan de feiten waarover het gaat. Geen enkele advocaat kan dat winnen voor mijn ex, enkel de schade beperken en daar is dat kantoor verdomd goed in. Haar omgangsrecht laten behouden is al een knap staaltje van dat advocatenkantoor. Trouwens de andere processen waar ik weet van heb, waren ook processen die niet te winnen waren. Het is al een knap staaltje van hem om ze op de rol te krijgen, hij is dus helemaal niet zo dom als hij overkomt hier op het forum, enkel een beetje heel kortzichtig. En geloof mij maar, ik ben niet iemand die de tegenpartij veel lof gunt. |
|
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Garry : 10 oktober 2007 om 22:35. |
|
![]() |
![]() |
#50 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Vandaag de dag kan ik me inbeelden dat er redelijke en goede mensen zijn die geen separatist zijn, net zoals er redelijke en goede mensen zijn die wel separatist zijn. De idee "niet separatist = verderfelijk" is dus niet waar. De vergelijking "niet katholiek = verderfelijk" daarentegen is WEL correct, en niet enkel in het verleden dat is vandaag evengoed zo. Neem volgende voorbeeld : Bovenal bemin één God, Zweer niet ijdel, vloek noch spot, Heilig steeds de dag des Heren, Vader moeder zult gij eren, Dood niet, geef geen ergernis, Doe niets wat onkuisheid is, Vlucht het stelen en bedriegen, Ook de achterklap en het liegen, Wees steeds kuis in uw gemoed, Begeer nooit iemands goed => Iedereen die dit niet doet is toch wel moreel verderfelijk zeker ? Gezien je vergelijking geen steek houdt kan je bezwaarlijk separatisten vandaag vergelijken met katholieken van 60 jaar geleden. mvg. Sint Ignacius
Wanneer je ziet dat in het land de armen worden onderdrukt en het recht en de rechtvaardigheid geschonden, wees dan niet verbaasd. Want een hoge ambtenaar wordt door een hogere beschermd, en zij beiden weer door ambtenaren die nog hoger zijn. ~ Boek Prediker, Hoofdstuk 5, vers 7
Laatst gewijzigd door UFSIA : 11 oktober 2007 om 00:44. |
|
![]() |
![]() |
#51 |
Gouverneur
|
![]() Niet dom maar ook niet wijs.
|
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het aantal mensen dat met een echte open geest naar het leven kan kijken is heel klein. En het aantal mensen dat durft toegeven dat ze in bepaalde opvattingen fout zitten nog kleiner. Het is daarom ook dat de geschiedenissen ons zo vaak leren dat het vaak een enkeling is die het bij zware problemen bij het rechte eind had en de grote massa fout zat in zijn kijk op de problemen. |
|
![]() |
![]() |
#54 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Proficiat, Patriot. Je hebt een kleine elite gevonden die voorstander is van solidariteit. Ik, als separatist, ben dat ook. En wat was nu de bedoeling?
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Patriot toont alleen maar aan dat de marxist Gramsci gelijk had over hegemonie en de intellectuelen van de heersende klasse. Waarvoor dank.
Feit is dat die petitie geen enkele argumentele waarde heeft, titels zeggen niks, behalve dan dat iemand op een goed blaadje staat bij het belgofascisme. En die petitie is dan ook nog eens zwaar gefraudeerd. Mijn valse namen staan er nog steeds op. En als het over IQ gaat: ondergetekende separatist komt in aanmerking voor het mensa lidmaatschap. ![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |