![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Vreemdeling
|
![]() Wel handig, zo'n vent die niet zeurt, geen boeren en winden laat, niet op de toiletbril plast, z'n vrienden niet mee naar huis neemt, etc.
Toch lijkt het mij wel saai... zo'n siliconengeval zonder interactie, die precies doet wat jij wil. En waarbij je weet dat hij het niet meent als hij "het erg fijn vond" en "heeft genoten", omdat hij simpelweg geprogrammeerd is en geen werkelijke gevoelens heeft. Een gevaar van een wereld vol robots, is dat mensen te makkelijk worden en hun sociale vaardigheden verliezen. Want waarom zou je bevestiging zoeken bij andere mensen, als je die al van je silicone-geliefde krijgt? En waarom zou je luisteren naar de feedback van je soortgenoten terwijl je kunstmatig intelligente tupperware-babe elke minuut verteld dat je geweldig bent?
Read the Bible, Mein Kampf, The Koran, Satanic verses, Loesje texts, and think yourself Laatst gewijzigd door Evil : 14 oktober 2007 om 18:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ze moet helemaal niks zeggen tegen mij, die "perfekte vrouw". Integendeel, het ergste bij vrouwen is nu net dat ze een veel te grote muil hebben ![]() Mijn robot moet 1) een sexbom zijn 2) goed kunnen koken, wassen, plassen enz enz.3) zwijgen, en mij niet lastig vallen. ![]() Ik zeg het, als zo iets op de markt komt, zowel in mannelijke als vrouwelijke uitgave, da's in 1,2,3 uitverkocht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb geen robot nodig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Schepen
|
![]() En wat als plots haar aandacht naar het hoopje servomotoren gaat?
RR |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Schepen
|
![]() Waarom?
RR |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() z'is nu op dit eigenste moment haar tandjes aan het poetsen en ik blijf bij wat ik zeg: VOOR MIJ IS ZE DE BESTE
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Bah, zo'n pop is voor lelijkerds, dommerds, acherlijken, luierikken.
Ik ga nog altijd de uitdaging aan van het verleidingsspel, niets leuker dan dat! ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Schepen
|
![]() waarom zou zo een robot in kortsluiting gaan bij filosoferen?
De tijd dat schaakkampioenen dachten dat ze van een schaakrobot niet konden verliezen ligt al een tijdje achter de rug RR |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() die robot, gelijk de welke, krijgt een kortsluiting als hij naar het geleuter van forummer "filosoof" luistert.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |