![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#42 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() [quote="wolf"]
Citaat:
Géén grote mensen lastig vallen: ga maar met je blokjes spelen!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Agenten krijgen tegenwoordig de richtlijnen om de allochtonen zo min mogelijk te provoceren. Dit weekend nog een allochtoontje gezien die voor de voeten van agenten "per ongeluk" een lege fles liet vallen. Dat de agenten ongeveer 3 meter van hem vandaag liepen was niet belangrijk, de fles "glipte" uit zijn handen. En die smerige klootzakjes staan daar dan nog mee te lachen ook. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() Waarom noem je die Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||||||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
De agenten liepen 3 meter van hem vandaag, hij SMEET de fles. Jij vindt dat natuurlijk normaal , dat ze flessen smijten naar mensen. Zeker als bij het kapotvallen glas in alle richtingen uiteenspat. Onder provoceren verstaan de allochtonen tegenwoordig : -In hun richting kijken. -In hun richting ademen. -Identiteitscontrole. -Identiteitscontrole door een vrouw is provocatie van een hogere graad. -Per ongeluk op hun tenen trappen in een druk cafe is vragen om een mes in je rug. Moet ik nog verdergaan ? Jij moet eens praten met de o-zo-racistische politie , over hoe moeilijk ze het hebben met die "smerige klootzakjes". P.S. Ik noem Hooligans ook "smerige klootzakjes" , zelfs recht in hun gezicht. ( Ik ben een Club Brugge supporter ). |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of zijn jullie het eens met hem? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Nutteloze identiteitscontroles zijn idd provocerend:hoe reageer jij als dezelfde agent, die jij kent, je voor de drde keer op één namiddag je papieren nog eens vraagt? Kreeg je al dikwijls een mes in je rug omdat je in een druk cafe op allochtone tenen trapt? Citaat:
![]() Ik een probleem met begrijpend lezen? niet zozeer, maar ik heb wel de indruk dat we niet dezelfde taal spreken... |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Schijnbaar wél ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Kijk naar mijn eerste post. Kijk nog eens. Als ik zeg dat hij de fles liet vallen voor de voeten van agenten die 3 meter verder liepen, dan bedoel ik wel SMIJTEN he. Als een fles kapotvalt, dan gebeurd het wel eens meer dat het glas in alle richtingen spat, zeker als de fles vanop 3 meter is gesmeten. Jij bent echt iemand die op de details gaat discussieren , omdat je toch de argumenten niet kan weerleggen he ? En wat ik doe als een agent dat vraagt ? Misschien eens mopperen binnensmonds als hij verdergaat, maar ik zal geen vinger naar hem uitsteken. Ik heb namelijk van thuis uit respect voor gezagsdragers meegekregen. Ivm dat mes, mijn beste kameraad kan daarover meepraten ja, ik stond ernaast. En ik zeg net dat ik tegen Hooligans hetzelfde zeg, ik zeg niet dat ik op de vuist ga. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
Het Belgisch onderwijs hoort tot de grootste gemiddelde prestaties over de hele wereld. Maar het Belgisch onderwijs behoort ook tot de grootste schoolverlaters zonder diploma. In het zo goed Belgisch onderwijs is 70 % van de allochtonen in beroeps en technisch onderwijs tegenover de 40% Vlamingen. In het onderwijs is de wereld op zijn kop. Mensen in de armoede en allochtonen kunnen het huidig leerplan niet volgen. (cfr. Ides Nicaise). Dit zijn klare feiten dat ik weergeef en geen beklag over de leerkrachten en andere onderwijspersoneel. Ik vooral lof voor mijn collega's die de kinderen zo goed als ze kunnen willen onderwijzen en emanciperen. Het is juist daar waar het schoentje wringt. Ze kunnen niet meer in het huidig stysteem. Daarom is een groot groep mensen voor hervormingen in de richting van meer sociaal onderwijs. (ook spirit)
Natuurlijk willen gewone burgers geen oorlog, maar uiteindelijk, het zijn de leiders van een land die de macht bezitten, en de mensen naar je toe trekken is heel gemakkelijk, maakt niet uit of het democratie, fascisme, een parlement en zelfs al communisme is. Het enigste wat je moet doen is ze vertellen dat ze aangevallen worden, hun nationalistische gevoelens aanwakkeren en ze een gevaar aangeven. Het werkt overal. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is.... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Minister
|
![]() [quote="filosoof"]
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#58 | |
Minister
|
![]() filosoof schreef:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#59 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#60 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een oude vrouw die bloemetjes laat vallen of een oude vrouw die eendjes gaat voederen in het park wordt beboet. Gelijke behandeling is niets teveel gevraagd nietwaar. |
||
![]() |
![]() |