![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Trouwens ik begrijp jullie aversie jegens Lauretje en Joëlle totáál niet. Twee stijlvolle, mooie, sexie, maar vooral intelligente, integere, realistische vrouwen. Tzijn twee schatjes. (En ik weet dat deze zin sommigen missch tegen de borst kunnen stoten, maar dat is enkel hun probleem.)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kan zij niet tot aftreden gedwongen worden? Ze wordt immers verondersteld Minister ook van de Vlamingen te zijn en niet enkel van de Walen. Als Minister de grootste bevolkingsgroep discrimineren, en dan nog net die bevolkingsgroep die de braspartijen van de Waalse parvenu-sossen blijft betalen door de verplichte solidariteit, ça ne se fait pas. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() tja, wie wordt daar nu niet helemaal opgewonden van?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
|
![]() Woah, toen ze nog jong was had ze wel wat
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Minister
|
![]() doet mer ergens aan denken:
Egidius, waer bestu bleven? Mi lanct na di, gheselle mijn; Du coors die doot, du liets mi tleven. Dat was gheselscap goet ende fijn, Het sceen teen moeste ghestorven sijn. Nu bestu in den troon verheven, Claerre dan der zonnen scijn; Alle vruecht es die ghegheven. Egidius, waer bestu bleven? Mi lanct na di, gheselle mijn; Du coors die doot, du liets mi tleven. Nu bidt vor mi, ic moet noch sneven, Ende in de weerelt liden pijn; Verware mijn stede di beneven. Ic moet noch zinghen een liedekijn; Nochtan moet emmer ghestorven sijn. Egidius, waer bestu bleven? Mi lanct na di, gheselle mijn; Du coors die doot, du liets mi tleven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah ja? Welke inbreuk? Wie wordt er ongelijk behandeld en op welke manier?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() I am form barcelona
I know nothing |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() By the way, rafke...
Onkeldinges zit in de federale bijna ex-regering niet in de waalse of vlaamse. Ik zeg het maar, want ge blijkt die zaken nogal eens dooreen te klutsen. @your.service Born Laatst gewijzigd door born2bewild : 17 oktober 2007 om 05:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() Man, zo'n mombakkes...ik zou nog liever met een tarantula te doen hebben
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() Al een chance dat ze de gerechtelijke achterstand heeft weggewerkt.
Of wacht, nee toch niet...dat bewijs is nog ondeweg naar de GRIEKSE calender verwezen zeker sjoe? |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() maar de echte "Kielse ratten" zijn wel verjaagd... ik ben er eens verkeerd gereden en dacht na 15 straten te hebben doorkruist ergens in Marokko te zijn beland.
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |