![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Natuurlijk zijn er hier geen patronen in de vinden, dat ziet het kleinste kind. Patronen bestaan dan ook enkel wanneer het om de meerderheid (de autochtonen) gaat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't Is eigenlijk al erg dat die chauffeur z'n bus eerst moest parkeren , om dan door een volle bus te wandelen en achteraan een vrouw te helpen ...
Toch al goed dat die chauffeur de ballen had om iets te ondernemen , hoe zag de vrouw er mss anders nu uit ![]()
![]() |
#44 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De reactie van de overige busgebruikers is natuurlijk onaanvaardbaar, maar wel deels begrijpelijk. Niemand heeft zin om een mes in de keel geplant te krijgen. Niemand heeft zin om Guido Demoor achterna te gaan. En niemand heeft zin om een proces wegens racisme aan zijn broek gesmeerd te krijgen.
Maar dan nog is hun reactie onaanvaardbaar. In een gezonde maatschappij zou er, ondanks al die factoren, toch nog ingegrepen worden. Jammer genoeg kan een individualistische maatschappij onmogelijk een gezonde maatschappij zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Of toekijken hoe op regelmatige basis de bevolking hier wordt geterroriseerd door deze cultuur verrijkende allochtonen. Hopelijk komt deze soort ooit eens terecht op een bus zonder schapen, maar met wolven. Dit gun ik ook hun goedpraters. Hoe zouden de progressieve goedpraters erop reageren moesten de bussen, straten, steden, dorpen en recreatiegebieden onveilig zouden worden gemaakt door autochtoonse jongeren ten nadele van de allochtoonse? Misschien politieke processen opvoeren zoals in het geval HVT. Deze was een moordenaar, maar dat zijn die allochtoonse straatbende's evenzeer, kijk maar naar GDM en zij die hem al zijn voorgegaan.
![]() |
![]() |
#46 |
Minister
|
![]() De grootste lafaards zijn niet die criminele migranten, maar onze blauwrode beleidsmensen die mij zeggen dat ik een racist ben als ik tussenbeide kom. Die 'eigen schuld, dikke bult' zullen zeggen als ik zelf een pak rammel krijg.
Die me op geen enkele wijze vergoeden als ik schade oploop of schade toebreng door ter hulp te komen. P. Dewael voor mijn part de doos in. Laatst gewijzigd door Duym : 18 oktober 2007 om 12:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() Die buschauffeurs zijn brave lieden.
Telkens bij zulke incidenten laten ze zich weer met wat vage beloftes in de luren leggen door de vakbond. Gaan dan braaf weer aan het werk om klop te krijgen. Ze hebben blijkbaar nog niet door dat de vakbond de islam aan het promoten is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen
|
![]() Geef de chauffeurs een ASP-matrak, handboeien en pepperspray.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Dat is niet het eerste waar ik aan zou denken maar toch, er komt een punt waarop iemand je ter verantwoording zal roepen en een oordeel zal vellen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat wilt u, in een maatschappij waarin de goeden ontwapend zijn, de slechten hebben even veel recht als de goeden en zelfverdediging een misdrijf is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En als u dan tussenkomt wordt u misschien wel kreupel geslagen of erger. of u geeft hen wat peren en dan hebt u later als u voor de rechter staat 4 verklaringen tegen u, wie trekt er aan dat laagste eind? En dan tegen vreemdelingen, hoort u het links gehuil al opstijgen: RACISME! Voorbeeld stellen. Pats, drie jaar bak tegen uw hoofd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Arabieren zijn goede herrieschoppers. Ze kunnen stenen gooien, auto's platbranden. Tot er iemand volautomatisch vuur opent. Daarom zijn het waardeloze soldaten. Allemaal grote bek tot dat de eerste Israelische granaat landt. Dan is het wapen laten vallen en lopen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een maatschappij vol mensen die als schaapjes hun ding doen , en die ene keer per jaar geschoren worden met een belastingsbrief .... ![]() Dat er bevolkingsgroepen zijn die de gewoonte hebben schapen de strot over te snijden , daar hadden de herders-politiekers natuurlijk niet aan gedacht ... ![]()
![]() |
![]() |
#55 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar als je achteraf naar één van de marokkanen gaat en voorstelt om het met z'n twee eventjes buiten 'te regelen', dan gaan ze lopen. Eens ze hun collectieve sterkte kwijt waren, gingen ze lopen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Met name over Japanners en Chinezen las ik enige malen dat bij dergelijke "incidenten" vaak alle omstanders ingrijpen en de agressors gezamenlijk en ombeurten platbeuken; ietwat volksgericht-achtig maar bij zo veel "medeplichtigen" die in feite een goede zaak verrichten valt er gerechtelijk weinig meer te regelen.
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Reden te meer dat ik zou ingrijpen zonder meer. Het wordt maar eens tijd dat al het krapuul dat zo'n dingen doet, in leert zien dat dat niet kan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik woon in Molenbeek en daar kijken ze ook altijd verwonderd als een blanke naar hen terugpraat. Doet er niemand anders dat dan? Laat je toch niet doen. Niets te vrezen. In het ergste geval ben je dood. So what? Take some pride in living. Laatst gewijzigd door Dycore : 18 oktober 2007 om 14:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat zo'n kereltjes die denken alles te mogen eens een lesje van eigen deeg krijgen, dat kan me wel schelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat is het probleem van vandaag: mensen hebben zodanig veel schrik om zelf klop te krijgen dat ze met oogkleppen rondlopen en achteraf gewoon vragen "gaat het, zal ik een ambulance bellen"?
![]() |