![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niemand verplicht je om een einde te maken aan je HAATDRAGENDHEID Abba Kovner. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Toch hoog tijd dat je je sterotiepen over VB-tegenstanders, over 'linkiewinkies' en andere <pc's> eens wat gaat bijstellen, want het rammelt nogal wat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Schepen
|
![]() Komkom dames en heren. De Islam is een vrije godsdienst, wat gisterenavond op Canvas mooi aangetoond werd in 'Op weg naar Mekka' alwaar Jan Leyers ons mee op pad neemt doorheen de Arabische wereld...
Opvallende vaststelling in Egypte, waar er naast moslims ook nog de christelijke 'kopten' leven: de islam is 'vrij'! Een christene mag zich dus perfect 'bekeren' tot de islam en een moslim mag zich dus ook..... euhhhhh...... ahja... hier stopte het verhaal, de weg van moslim naar christene is BIJ WET verboden! Fijne godsdienst toch, die islam. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waar jij wel behoorlijk hypocriet in bent is het feit dat je anderen iets verwijt - zonder enig bewijs dan nog wel - waar je zelf in schittert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Schepen
|
![]() Niet als u mij kan aantonen dat de islam in Egypte en andere islam zou zijn diegene die in Europa aanwezig is....??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() Antwerpen wordt een stad tegen racisme. Zie :
http://forum.politics.be/showthread.php?t=96621 Misschien kan jij Patje Janssens gaan vragen om Antwerpen te laten verbroederen met de racistische stad Mekka (waar niet-moslims niet binnen mogen). ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#54 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() Voor ik daar op antwoord, kan jij even 'onze cultuur' definiëren? Ik ben 55 jaar oud en ik kan je verzekeren dat wat bijvoorbeeld Filip Dewinter tegenwoordig verstaat onder 'Vlaamse cultuur', helemaal niet dezelfde cultuur is zoals die pakweg veertig of vijftig jaar geleden bestond. Daar kan ik een pak voorbeelden van geven, waar geen enkele volbloed-Vlaming van vandaag, nog naar terug zou willen. Ik bedoel maar dat cultuur geen statisch gegeven is maar doorlopend in ontwikkeling is.
Laatst gewijzigd door Abba Kovner : 20 oktober 2007 om 12:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Als u het over de staatshervorming heeft in België, begint u dan ook telkens weer over wat de Tutsi's en de Hutu's hebben uitgespookt vandaag? Die zitten HIER toch niet mee aan de onderhandelingstafel? Laatst gewijzigd door Abba Kovner : 20 oktober 2007 om 12:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wuk?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom denk je dat er zoveel problemen zijn, zelfs na 3 of 4 generaties, met niet-geintegreerde moslimkolonisten (Marokkanen, Turken, Pakistanen, etc). |
|
![]() |
![]() |