![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet dat wel. Wat kan je daar nu van leren. 99% van de tijd zit je op het water en de weinig resterende tijd heeft hij wat aantekeningen van beesten gemaakt. Die welke hij tenminste kon zien. Met een potlood. En dan? Kun je daar nu een ganse evolutie theorie mee op touw zetten? Want dat heeft hij gedaan. Hij had beter naar de vissen gekeken.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 25 oktober 2007 om 17:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een mens is dus niet van een aap afkomstig maar hij is gewoon een aap die zich mens noemt. We zijn dus apen. Oke. Dus ik had gelijk. Een aap kan geen mens worden en omgekeerd zeker niet want mensen bestaan dus niet langer. We worden zotter met de minuut. ![]()
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 25 oktober 2007 om 17:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Hieruit zijn door twee afzonderlijke lijnen geëvolueerd: 1. De groep die later de apen zijn geworden en die je nu terugvindt in het bos. 2. De groep die later mensen zijn geworden en die je nu tergvindt in heu ... huizen. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
God en zo van die zaken. Qua achterlijkheid kan dat tellen.
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zonder een genetische wijziging kan dat niet. Ooit gaan wij dat kunnen, wat aantoont dat het vroeger ook moet gebeurt zijn. Anders kan dat niet.
![]() |
![]() |
#47 | |
|
![]() Citaat:
By the way: Religie kan een interessant studiedomein zijn vanuit bv. een historisch kader, je hoeft daarom niet eens te geloven.
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Larie. Darwin had nul de botten gegevens om zijn gelijk te staven.
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Welke geleerde had nu weeral eens berekend dat Jezus in 2060 zal terug komen? Ben het vergeten. Straffe gast zeg ik. Allemaal wiskundig gedaan. Ging waarschijnlijk ook alle weken naar de paardenkoers gok ik.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 25 oktober 2007 om 17:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah ja é groentje. We zijn daar mee bezig hé. Anders kan je van een kat geen hond maken hoor.
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() allee allee,
Stenen tijdperk zegt u dat iets?
het neolithicum of de jonge steentijd, een aanduiding voor culturen waar landbouw de belangrijkste sector in de economie was. 2,5 miljoen jaar aan één stuk zitten ze met een knots te spelen. Plots kunnen ze speerpunten maken, ze worden jagers. Daarna doen ze wat landbouw. Jagen en landbouw doen ze in de laatste 10'000 jaar vc. Het ging nogal vooruit plots na 2,5 miljoen jaar. Maar inmiddels zitten we bijna tegen christus zijn geboorte aan. Pakweg 4000 jaar voor vc zetten ze de eerste piramiden. Terwijl ze nog maar pas goed en wel hun akkertje konden oogsten en nog niet konden lezen of schrijven hadden ze plots een ingenieus bouwplan. Tot op de dag van vandaag niet geëvenaard zelfs. Toch niet met de bescheiden middelen van die tijd. In de tijd van de piramiden. Terwijl ze zo nog niet te lang bezig waren met koper en brons te bewerken wat staat er daar in die piramiden? Een elektrische batterij. De bagdad batterij genoemd. Goed voor een halve volt. Veel van de piramiden zijn gericht op de sterren, wat wisten ze van de sterren? Nul de botten, ze hadden niet eens glas om een telescoop mee te maken. Toch wisten ze al de aardkromming en uiterst gedetailleerde maten en gewichten. Stand van de planeten en omlooptijden. Je moet het maar doen zo op het blote oog en uit de pols gewogen.
![]() |
#54 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
|
![]() Citaat:
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 25 oktober 2007 om 18:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij heeft alles goed bekeken en waarschijnlijk voor de tijd en de middelen die hij had zeer goede conclusies gemaakt. Maar naar de vogels kijken volstaat wel niet om daar een ganse evolutie van de mens mee te maken.
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarna en dat is allemaal in de laatste 10000 jaar vc komt het echt goed op gang. Van versnelling gesproken dat is er één dus. De overgang naar koper en brons vond in de periode tussen 6000 en 2500 voor Christus plaats, in onze streken eerder rond het laatste tijdstip. Dat wil dus zeggen dat ze al wat potten en pannen maken en wat handgerief. Plots staat daar een batterij tussen. Ijzeren staaf in koperen staaf in azijn. Goed voor een halve volt. Men meent dat het diende voor een grote lamp. Maar daar twijfelt men aan. Nochtans kunnen ze wel een grote lamp doen branden met zo een batterij. Glas en koperdraad? Waar is dat naartoe? Daarna was de batterij en de kennis wat er mee gedaan ook plots weer weg. één en ander laat op zijn minst vermoeden dat er invloeden zijn geweest van een hogere beschaving. Was dat buitenaards of was dat de mens zelf die al veel langer bestond (atlantis?) die zich begon te vermengen of zo? Kortom een serieus raadsel.
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() Van de meeste van onze mensachtige typende rechtsextremistische deelnemers en andere VB 'rs op dit forum, ben ik 100% van hun afstamming overtuigd. De rest (een paar procenten slechts) noem ik geëvolueerden.
![]() Laatst gewijzigd door Abba Kovner : 25 oktober 2007 om 18:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dat leek me een beetje een open deur intrappen gezien ik 'evolutie in twee lijnen' schreef ...
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
|
![]() Misschien kan ik u een boek 'vergelijkende biologie' aanraden?
![]() |