![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() 28/02 - Het Laatste Nieuws
Pakistan ontkent aanhouding bin Laden zoals gemeld door Iraanse radio De Iraanse radio heeft zaterdag gemeld dat de internationaal gezochte terrorist Osama bin Laden zou aangehouden zijn in Pakistan. Dat land ontkende het nieuws meteen. Zijn aanhouding zou al een tijdje geleden plaatsgevonden hebben, maar de Amerikaanse president George W. Bush zou het nieuws pas aankondigen tijdens zijn verkiezingscampagne, zo meldde de Iraanse radio. Die citeerde een "goed ingelichte bron". Donderdag zou de Amerikaanse defensieminister Rumsfeld in Pakistan geweest zijn in verband met deze aanhouding. De Pakistaanse minister Khurshid Mehmood Kasuri ontkende dat nieuws meteen. Zijn collega van Binnenlandse Zaken, Faisal Saleh Hayat, meldde zaterdag nog in de Duitse krant Frankfurter Allgemeine Zeitung dat de terrorist zich in het grensgebied tussen Afghanistan en Pakistan moest bevinden. Hij zei optimistisch te zijn over de kansen om bin Laden te pakken. Er zouden meer troepen worden ingezet om de man te vinden. Sinds anderhalf jaar zou Pakistan er ook in geslaagd zijn om in het communicatienetwerk van de terroristen door te dringen. Bij een schietpartij zaterdag in een ongecontroleerde zone in Pakistan, nabij de Afghaanse grens, werden elf personen gedood en raakten zes anderen gewond. De schietpartij gebeurde aan een controlepost tussen soldaten en een niet nader geidentificeerde groep, zo meldde het Pakistaanse leger. (LAN) |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Moest het initiële bericht waar zijn, dan ben ik er zeker van dat George W. de filmpjes van de gevangen genomen Bin Laden zal bewaren tot midden in de presidentiële race.
Stemmen zijn ook belangrijk hé...
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Osama parkeerde die Boeings niet op de WTC's. Als na zijn gevangenname BEWEZEN wordt, dat hij ertoe aanzette of er hand en spandiensten voor verleende, dan moet hij een straf krijgen die daar internationaal-strafrechterlijk mee in verhouding staat.
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ondertussen hebben ze hem nog altijd niet en ontkennen ze dat hij als een rat in de val zat...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#46 |
Vreemdeling
|
![]() En wat dan?
Denk je dat als BL opgepakt wordt dat het dan allemaal voorbij is? Dream on... E. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
E. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
E. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Parlementslid
|
![]() Ze hadden hem inderdaad 'bijna'
![]() ----------------------------------- Een 35-jarige Fransman heeft drie maanden voorwaardelijke celstraf en schadevergoeding opgelegd gekregen nadat hij maandag had geprobeerd 'Osama bin Laden' omver te rijden. Het bleek echter niet de echte Bin Laden te zijn maar iemand die op hem leek. De man reed maandag in zijn auto door de zuidelijke stad Montpellier toen hij ineens een voetganger zag die als twee druppels water op de leider van Al-Qaeda leek. Hij twijfelde geen moment en gaf plankgas, reed dwars door een rood licht en ging met z'n wagen het voetgangerspad op. Hij slaagde niet in zijn poging om de lookalike te vermorzelen omdat hij tegen een trappenhuis crashte. De bestuurder noemde als reden voor zijn impulsieve actie de angst die hij had voor het terrorisme. Onlangs dreigden terroristen met het plegen van aanslagen in Frankrijk nu de hoofddoekjes uit de schoolbankjes zijn gebannen. ----------------------- http://frontpage.fok.nl/nieuws/39481 ![]() ![]()
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Of een filosoof
![]() |
#52 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#53 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Is een filosoof een beer
![]() ![]() ![]()
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() een wolf, een beer of een mestkever ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Filosoof noem mij hoe u wilt mij kunt u niet kwetsen personen zoals u en vreemdelingen hebben mij gemaakt zo als ik nu ben.Ik haat en ik ben niet aleen.470 kerels zoals mij denken er het zelfde over.Ik heb mij lid laten maken van een partij om dat het het enige was wat ik kon doen. Het is een alternatief
![]() |
#56 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() 469 zijn geen lid
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Let it all go, verhuis, de marokkanen zijn die maagzweren niet waard. Kom terug als uw partij de buurt heeft gekuist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Meedelijden dat bestaat niet in mijn woordeboek. maar haat wel zoek het eens op .
![]() |
#59 |
Gouverneur
|
![]() Terrorist!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Provinciaal Gedeputeerde
|