Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 26 oktober 2007, 08:35   #41
largo_w
Perm. Vertegenwoordiger VN

largo_w's schermafbeelding

Standaard

Inderdaad... het is net hetzelfde! Beiden millen betogen mogen dat niet en zoeken dus maar een beetje boel! Ik hoop dat beiden hard genoeg op hun doos hebben gehad dat ze het nooit meer doen... Maar vooral hoop ik dat de vette rekening die ze nu toegeschuifd zouden moeten krijgen hen vet in de schulden zet!

Er is inderdaad geen (GEEN!) verschil crapuul is crapuul of dat nu vlaams (ze willen zich slim voordoen dus laat ons dat ook aannemen) is of "turks" (lees: jong en dom)...
Wat hier allemaal wordt gezocht als excuus klinkt maar hopeloos, sorry!
largo_w is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2007, 08:37   #42
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door largo_w Bekijk bericht
Inderdaad... het is net hetzelfde! Beiden millen betogen mogen dat niet en zoeken dus maar een beetje boel! Ik hoop dat beiden hard genoeg op hun doos hebben gehad dat ze het nooit meer doen... Maar vooral hoop ik dat de vette rekening die ze nu toegeschuifd zouden moeten krijgen hen vet in de schulden zet!

Er is inderdaad geen (GEEN!) verschil crapuul is crapuul of dat nu vlaams (ze willen zich slim voordoen dus laat ons dat ook aannemen) is of "turks" (lees: jong en dom)...
Wat hier allemaal wordt gezocht als excuus klinkt maar hopeloos, sorry!
U ziet geen verschil tussen enkele mensen die een interview geven en een troep hooligans die alles kapotslaan en in brand steken ???
Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2007, 08:39   #43
Eddy B
Europees Commissaris

Eddy B's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Eddy B
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
U ziet geen verschil tussen enkele mensen die een interview geven en een troep hooligans die alles kapotslaan en in brand steken ???
Nooit : ze passen niet in zijn ideologie, dus mag er op geklopt worden : terrecht of onterrecht. Zo zijn de uitschuivers van Largo, die soms toch wel redelijk kan zijn ook.

.
Eddy B is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2007, 08:43   #44
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
Zo, in Brussel werd op 11 september ook een manifestatie op voorhand als verboden bestempeld en werd er politie ingezet.

Nu gebeurt er net hetzelfde,maar dan voor een Turkse betoging ipv een Vlaamse.

Ik hoop dat degenen die op 11 september zo klaagde over het recht op vrije meningsuiting dat nu ook doen.
Vandaag lees ik dat er uiteindelijk een honderdtal jongeren werden opgepakt, hoofdzakelijk minderjarigen, waar ouders, school en verenigingen geen vat op hebben. Een groot gedeelte wil enkel amok maken, als tijdverdrijf.
Niet te vergelijken met een geweigerde manifestatie.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2007, 08:57   #45
Bierke
Minister-President

Bierke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Abba Kovner Bekijk bericht
Ik ken persoonlijk tientallen Vlamingen, geboren Antwerpenaren, die Antwerpen ontvlucht zijn wegens te racistisch. Nu jij weer.
U bedoeld waarschijnlijk mensen die op de luchtbal woonden en gaan lopen zijn onder de constante rascistische druk van een bende extremistische moslima's ?
Oud 26 oktober 2007, 08:59   #46
largo_w

Standaard

Citaat:
interviews

Neen er is geen wezenlijk verschil! Beiden moesten er niet (NIET!) zijn en kwamen toch. Aggressie tegen de gevestigde macht dus! Crapuul met andere woorden... Alle geleden schade moet uit hun portefeuille komen. Het verschil is wel dat bij de ene het geld nog uit de partijkas kan komen ook bij de andere gaan we het geld uit turkije moeten gaan halen of zo
Oud 26 oktober 2007, 09:00   #47
largo_w

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eddy B Bekijk bericht
Nooit : ze passen niet in zijn ideologie, dus mag er op geklopt worden : terrecht of onterrecht. Zo zijn de uitschuivers van Largo, die soms toch wel redelijk kan zijn ook.
Ok dan heb ik een vraag voor u: welke van de twee betogingen was toegelaten?
Good luck answering it! Weinig te maken met ideologie denk ik zo...
Oud 26 oktober 2007, 09:02   #48
largo_w

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Vandaag lees ik dat er uiteindelijk een honderdtal jongeren werden opgepakt, hoofdzakelijk minderjarigen, waar ouders, school en verenigingen geen vat op hebben. Een groot gedeelte wil enkel amok maken, als tijdverdrijf.
Niet te vergelijken met een geweigerde manifestatie.
Natuurlijk wel... beiden waren er puur om amok te maken! Ze moesten er niet zijn; ze waren er toch! De politiek moet optreden; zacht als het kan(meenemen naar het commissariaat waar ze hun woede kunnen doen afkoelen) hard als het moet(waterkanon en stokken)!
Oud 26 oktober 2007, 09:07   #49
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
interviews
Ja zenne , de mensen stonden netjes op het voetpad te praten ...

Citaat:
Neen er is geen wezenlijk verschil! Beiden moesten er niet (NIET!) zijn en kwamen toch. Aggressie tegen de gevestigde macht dus! Crapuul met andere woorden...
In het eerste geval was er geen agressie , enkel een paar pratende mensen die het volste recht hebben om op het voetpad te staan ..
Citaat:
Alle geleden schade moet uit hun portefeuille komen. Het verschil is wel dat bij de ene het geld nog uit de partijkas kan komen ook bij de andere gaan we het geld uit turkije moeten gaan halen of zo
Dat geld zal wel eerder uit een fonds komen dat door onze belastingen word gevuld ...
Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2007, 09:17   #50
largo_w

Standaard

Citaat:
Ja zenne , de mensen stonden netjes op het voetpad te praten ...
http://video.google.com/videoplay?do...arch&plindex=3
...wij staan als vlaams belang achter de doelstelling van deze manifestatie...

Sloganeske uitingen zijn niet aan mij besteed! "praten" Aanzetten tot is ook strafbaar...

Citaat:
In het eerste geval was er geen agressie , enkel een paar pratende mensen die het volste recht hebben om op het voetpad te staan ..
hehe... praten met een groot plakaat zeker

Citaat:
Dat geld zal wel eerder uit een fonds komen dat door onze belastingen word gevuld ...
Ik mag hopen dat dit niet het geval is... Ik zou het schandalig vinden! Voor mij mogen ze zelf meubels en huizen in beslag nemen om de schade te betalen (ook politiekosten)... de eerlijke mens moet betalen voor het crapuul das wel schoon!
Oud 26 oktober 2007, 09:33   #51
Eddy B
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Ok dan heb ik een vraag voor u: welke van de twee betogingen was toegelaten?
Good luck answering it! Weinig te maken met ideologie denk ik zo...
Onderscheid in gedrag van de betogers en aantal arrestanten én manier van aanpakken... allemaal hetzelfde zeker?
Ik blijf bij mijn punt : jij ziet niet wat jij niet WIL zien.
BTW, in Antwerpen was er ook een betogeng... NIET TOEGELATEN wegens NIET AANGEVRAAGD. Hebben de politieagenten daar ook hun matrakken op gerodeerd?

.
Oud 26 oktober 2007, 09:39   #52
largo_w

Standaard

Citaat:
Onderscheid in gedrag van de betogers en aantal arrestanten én manier van aanpakken... allemaal hetzelfde zeker?
BTW, in Antwerpen was er ook een betogeng... NIET TOEGELATEN wegens NIET AANGEVRAAGD. Hebben de politieagenten daar ook hun matrakken op gerodeerd?
Als uitdrukkelijk gezegd wordt dat er niet mag worden betoogd mag er niet worden betoogd en ja dan ben ik wel voor die matrakken ja zo niet gaat iedereen denken dat hij alles mag binnen dit en een paar jaar...
Er is ook wel een verschil geweest in de manier van aanpakken he dus niet zwanzen toch he... Zebben niet direct een waterkanon gezet op filip de winter he (al was dat wel leuk geweest )... Gewoon meegenomen! En ja het aantal opgepakten is ook minder dus ale kweet nie waarover je wil spreken... Het idee is KRAK hetzelfde! Illegale zaken=actie door de politie.
vb. wil achmed niet mee awel dan sleur je hem tot aan de combie steekt hem een avond in de cel en maakt een pv met vette boete. Wil Van Hecke (men zegt wel eens dat dat een slimme mens is) niet mee dan sleur je hem tot in de bus; spurtelt hij tegen en probeert hij u te slaan leg hem dan in de boeien en daarna (ik mag het hopen) een dubbele boete...

Komaan zeg het is krakhetzelfde dus zeg ik ook maar:
Citaat:
Oud 26 oktober 2007, 09:40   #53
Eddy B
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Als uitdrukkelijk gezegd wordt dat er niet mag worden betoogd mag er niet worden betoogd en ja dan ben ik wel voor die matrakken ja zo niet gaat iedereen denken dat hij alles mag binnen dit en een paar jaar...
Er is ook wel een verschil geweest in de manier van aanpakken he dus niet zwanzen toch he... Zebben niet direct een waterkanon gezet op filip de winter he (al was dat wel leuk geweest )... Gewoon meegenomen! En ja het aantal opgepakten is ook minder dus ale kweet nie waarover je wil spreken... Het idee is KRAK hetzelfde! Illegale zaken=actie door de politie.
vb. wil achmed niet mee awel dan sleur je hem tot aan de combie steekt hem een avond in de cel en maakt een pv met vette boete. Wil Van Hecke (men zegt wel eens dat dat een slimme mens is) niet mee dan sleur je hem tot in de bus; spurtelt hij tegen en probeert hij u te slaan leg hem dan in de boeien en daarna (ik mag het hopen) een dubbele boete...

Komaan zeg het is krakhetzelfde dus zeg ik ook maar:
Tof hoe je NIET antwoord op mijn vragen, vooral niet die over de betoging in Antwerpen, die volgens jou ook gewoon uit elkaar had moeten geslagen worden!

.
Oud 26 oktober 2007, 09:42   #54
largo_w

Standaard

Als ik savonds met mijn zatte botten een flik begin uit te maken mag ik ook een avondje slapen in het cachot hoor...
Ik ga zeer boos zijn maar ik zal het verdiend hebben... Dat mensen hier dit niet normaal vinden tsjah das zeer spijtig en als je je kinderen (later) zo gaat opvoeden gaat inderdaad nog schoon worden in vlaanderen... Die turken denken ook dat ramen doorsmijten en autos breken dat dat mag...
IK heb ten minste geen twee maten en gewichten zoals enkelen hier! Ik vind het trouwens tamelijk zielig dat met dit probeert te ontkennen...
Oud 26 oktober 2007, 09:43   #55
largo_w

Standaard

Citaat:
Tof hoe je NIET antwoord op mijn vragen, vooral niet die over de betoging in Antwerpen, die volgens jou ook gewoon uit elkaar had moeten geslagen worden!
Ik weet niks van de betoging in antwerpen en daar gaat het ook niet over...Tof hoe jij wil afwijken van de echte vergelijking:
brussel anti-islam<->brussel anti koerden/armeniërs/maatschappij/...
Oud 26 oktober 2007, 10:24   #56
Eddy B
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Ik weet niks van de betoging in antwerpen en daar gaat het ook niet over...Tof hoe jij wil afwijken van de echte vergelijking:
brussel anti-islam<->brussel anti koerden/armeniërs/maatschappij/...
Ik wijk niet af. Raar dat je niet van die parralelle betoging in Antwerpen afweet. Daar werd er geen amok gemaakt en heeft de politie ook niet ingegrepen. En die betoogden voor hetzelfde als die in Brussel. DAAROM dat ik die aanhaalde he.
Mensen die vreedzaam ergens staan te staan, die moet je niet arresteren. Vooral niet als ze de openbare veiligheid niet in gedrang brengen. Vooral niet als ze gewoon een intervieuw staan te geven!
Mensen die vernielingen aanrichten moet je markeren met een paintgun en arresteren en de schade laten betalen.

.
Oud 26 oktober 2007, 10:34   #57
largo_w

Standaard

Citaat:
Ik wijk niet af. Raar dat je niet van die parralelle betoging in Antwerpen afweet. Daar werd er geen amok gemaakt en heeft de politie ook niet ingegrepen. En die betoogden voor hetzelfde als die in Brussel. DAAROM dat ik die aanhaalde he.
Mensen die vreedzaam ergens staan te staan, die moet je niet arresteren. Vooral niet als ze de openbare veiligheid niet in gedrang brengen. Vooral niet als ze gewoon een intervieuw staan te geven!
Mensen die vernielingen aanrichten moet je markeren met een paintgun en arresteren en de schade laten betalen.
Je mist dus met andere woorden HELEMAAL het punt .
Als een betoging is toegelaten...dan mag die (vandaar het woordje "toegelaten")!

Dus als er één is geweest in antwerpen die was toegelaten hoe wil je die dan in godsnaam gaan vergelijk met twee andere die niet zijn toegelaten en waar mensen toch denken dat zij boven de wet staan?

Vreedzaam ergens staan staan ... Ik zal zo eens vreedzaam staan staan aan jouw deur met een plakaat "je krijgt 200€ als je hier een steen door de ruit smijt"
Oud 26 oktober 2007, 10:44   #58
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Vreedzaam ergens staan staan ... Ik zal zo eens vreedzaam staan staan aan jouw deur met een plakaat "je krijgt 200€ als je hier een steen door de ruit smijt"
Verzachtende omstandigheden voor de stenensmijters gezien opgejut door man met plakaat. Allez zeg, die stenensmijter kan toch onmogelijk verantwoordelijk zijn voor z'n daden. Was da nu.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2007, 10:52   #59
Eddy B
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Je mist dus met andere woorden HELEMAAL het punt .
Als een betoging is toegelaten...dan mag die (vandaar het woordje "toegelaten")!

Dus als er één is geweest in antwerpen die was toegelaten hoe wil je die dan in godsnaam gaan vergelijk met twee andere die niet zijn toegelaten en waar mensen toch denken dat zij boven de wet staan?

Die in Antwerpen was eveneens, net zoals die in Sint joost, NIET TOEGELATEN. Alleen vond de politie het niet nodig om op te treden.
Largo, als je niet op de hoogte bent van het nieuws, de algemeenheid der feiten, waarover wil je dan eigenlijk diskuteren? Alleen over jouw , dan ongefundeerde wegens niet alle feiten kennend, mening?

.
Oud 26 oktober 2007, 11:11   #60
largo_w

Standaard

Citaat:
Die in Antwerpen was eveneens, net zoals die in Sint joost, NIET TOEGELATEN. Alleen vond de politie het niet nodig om op te treden.
Largo, als je niet op de hoogte bent van het nieuws, de algemeenheid der feiten, waarover wil je dan eigenlijk diskuteren? Alleen over jouw , dan ongefundeerde wegens niet alle feiten kennend, mening?
Ah was die ook niet toegelaten...en heeft toch plaats gevonden. En jij vindt dat een fantastisch signaal?
Ik zou zeggen dom dom dommer...

Inderdaad ik heb er geen weet van vandaar ook:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ik
Ik weet niks van de betoging in antwerpen en daar gaat het ook niet over...
VEEEEEELE posts terug maarja wees maar onbeleefd
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be