![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Inderdaad... het is net hetzelfde! Beiden millen betogen mogen dat niet en zoeken dus maar een beetje boel! Ik hoop dat beiden hard genoeg op hun doos hebben gehad dat ze het nooit meer doen... Maar vooral hoop ik dat de vette rekening die ze nu toegeschuifd zouden moeten krijgen hen vet in de schulden zet!
Er is inderdaad geen (GEEN!) verschil crapuul is crapuul of dat nu vlaams (ze willen zich slim voordoen dus laat ons dat ook aannemen) is of "turks" (lees: jong en dom)... Wat hier allemaal wordt gezocht als excuus klinkt maar hopeloos, sorry! |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#43 |
Europees Commissaris
|
![]() Nooit : ze passen niet in zijn ideologie, dus mag er op geklopt worden : terrecht of onterrecht. Zo zijn de uitschuivers van Largo, die soms toch wel redelijk kan zijn ook.
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet te vergelijken met een geweigerde manifestatie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Minister-President
|
![]() U bedoeld waarschijnlijk mensen die op de luchtbal woonden en gaan lopen zijn onder de constante rascistische druk van een bende extremistische moslima's ?
![]() |
#46 | |
|
![]() Citaat:
![]() Neen er is geen wezenlijk verschil! Beiden moesten er niet (NIET!) zijn en kwamen toch. Aggressie tegen de gevestigde macht dus! Crapuul met andere woorden... Alle geleden schade moet uit hun portefeuille komen. Het verschil is wel dat bij de ene het geld nog uit de partijkas kan komen ook bij de andere gaan we het geld uit turkije moeten gaan halen of zo ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
|
![]() Citaat:
Good luck answering it! Weinig te maken met ideologie denk ik zo... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja zenne , de mensen stonden netjes op het voetpad te praten ...
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#50 | |||
|
![]() Citaat:
...wij staan als vlaams belang achter de doelstelling van deze manifestatie... Sloganeske uitingen zijn niet aan mij besteed! "praten" ![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik blijf bij mijn punt : jij ziet niet wat jij niet WIL zien. BTW, in Antwerpen was er ook een betogeng... NIET TOEGELATEN wegens NIET AANGEVRAAGD. Hebben de politieagenten daar ook hun matrakken op gerodeerd? ![]()
![]() |
![]() |
#52 | ||
|
![]() Citaat:
Er is ook wel een verschil geweest in de manier van aanpakken he dus niet zwanzen toch he... ![]() ![]() vb. wil achmed niet mee awel dan sleur je hem tot aan de combie steekt hem een avond in de cel en maakt een pv met vette boete. Wil Van Hecke (men zegt wel eens dat dat een slimme mens is) niet mee dan sleur je hem tot in de bus; spurtelt hij tegen en probeert hij u te slaan leg hem dan in de boeien en daarna (ik mag het hopen) een dubbele boete... Komaan zeg het is krakhetzelfde dus zeg ik ook maar: Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#54 |
|
![]() Als ik savonds met mijn zatte botten een flik begin uit te maken mag ik ook een avondje slapen in het cachot hoor...
Ik ga zeer boos zijn maar ik zal het verdiend hebben... Dat mensen hier dit niet normaal vinden tsjah das zeer spijtig en als je je kinderen (later) zo gaat opvoeden gaat inderdaad nog schoon worden in vlaanderen... Die turken denken ook dat ramen doorsmijten en autos breken dat dat mag... IK heb ten minste geen twee maten en gewichten zoals enkelen hier! Ik vind het trouwens tamelijk zielig dat met dit probeert te ontkennen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
|
![]() Citaat:
brussel anti-islam<->brussel anti koerden/armeniërs/maatschappij/... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Mensen die vreedzaam ergens staan te staan, die moet je niet arresteren. Vooral niet als ze de openbare veiligheid niet in gedrang brengen. Vooral niet als ze gewoon een intervieuw staan te geven! Mensen die vernielingen aanrichten moet je markeren met een paintgun en arresteren en de schade laten betalen.
![]() |
![]() |
#57 | |
|
![]() Citaat:
![]() Als een betoging is toegelaten...dan mag die (vandaar het woordje "toegelaten")! Dus als er één is geweest in antwerpen die was toegelaten hoe wil je die dan in godsnaam gaan vergelijk met twee andere die niet zijn toegelaten en waar mensen toch denken dat zij boven de wet staan? Vreedzaam ergens staan staan ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verzachtende omstandigheden voor de stenensmijters gezien opgejut door man met plakaat. Allez zeg, die stenensmijter kan toch onmogelijk verantwoordelijk zijn voor z'n daden. Was da nu.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Largo, als je niet op de hoogte bent van het nieuws, de algemeenheid der feiten, waarover wil je dan eigenlijk diskuteren? Alleen over jouw , dan ongefundeerde wegens niet alle feiten kennend, mening?
![]() |
![]() |
#60 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Ik zou zeggen dom dom dommer... Inderdaad ik heb er geen weet van vandaar ook: Citaat:
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |