![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen
|
![]() Mijn modelbouwcollectie, laptop, moerasplant en een paar boeken.
En PollyCorrect. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn PC (al vrees ik dat dat niet gaat lukken... 't is ne maxi tower), zeker mijn harde schijven (foto- en muziekcollectie), mezelf, een fles brandy om me te bezuipen terwijl ik alles in vlammen zie opgaan, een pakske bastos voor het geval de nachtwinkel dicht is en mijn portemonee (met id card en bank kaartjes is het makkelijker om weer aan geld te raken of te bewijzen dat ge wel die jazeker zijt die een brandverzekering had.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Burgemeester
|
![]() thuis: ouders
kot: ik+laptop |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Mijn hond. Voor de rest, als 't nog zou kunnen zonder enig gevaar : mijn brandverzekering, mijn diploma's. Eventueel nog het kastje dat ik zo graag zie. Op voorwaarde dan nog dat ik mijn hond 100 % in veiligheid weet. Maar verder : alles is vervangbaar en om die foto-albums van me zou ik echt niet treuren, ik kijk er toch nooit naar. 'k Zou ervan verlost zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* een wit beertje dat "ik" kreeg bij mijn geboorte en waar ik blijkbaar zot van was tussen mijn 0 en 2-3 jaar. Vele foto's van me met dat beertje erop. Erg versleten, maar ge moet het maar uit mijn dode handen loswrikken. * een snoopy knuffel... moet ik gekregen hebben rond mijn 1 of 2 jaar. Net als voorgaande is dat beeld in mijn geheugen gebrand. * een knuffel dat een klein hondje voorstelt. gekregen van buren toen ik 4-5 jaar was... voor mijn zus hadden ze een katje. Mijn zus vond mijn pakketje groter dan het hare en we hebben geruild voor de lieve vrede. Zij de kat dus, ik de hond. * een garfield popje. Geen sentimentele waarde en ik weet niet waar die vandaan komt maar weet wel dat ik die al lang heb. Wetende dat Garfield pas ontstond in 1978-1979, moet het wel erg vroege merchandising zijn geweest. * een tiroler beertje met lederhosen. Gekregen van mijn ex na haar trip naar Oostenrijk. Zij heeft het tweelingmodel. Hanz und Franz. Ik heb Franz. Belachelijk natuurlijk. Met die dingen doe ik niks meer. Maar ik hou ze toch maar. Ze zijn als foto's... een aandenken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
|
![]() geld, pc, tv, dvd, digirecorder, laptop, kat, Playstation3, xbox360, IPod, en foto's,
![]() |
#49 | |
|
![]() beertje (in mijn geval pluchen schaapje) zou ik idd ook meenemen, dan een paar boeken die je wellicht niet zo makkelijk vindt, mijn krantenknipsels en mijn oude studentenlint.
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2. Als het geen plasma of flat panel is, zou je dan een half uurtje spenderen om die beeldbuis die je nu in de makro kan halen voor 150 euro het huis uit te slepen? 3. as in dvd-speler? Een ding dat je kan ophalen aan 39 euro in het kruidvat? 4. as in de digirecorder van max 300 euro? Of diegene die belgacom of telenet je eigenlijk verhuurt? 5. Ik mag echt hopen dat de kat je eerste zorg is. 6. Kan je een PS3, Xbox360 en Ipod niet gewoon vervangen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
|
![]() Citaat:
2. het is een flatscreen van 65 inch! pas nieuw, dus laat ik ni staan. 3. nee, wij kopen geen witte producten ![]() 4. tja, das toch 300 euro armer e? 5. ja, ons ploeske is belangrijkste 6. da ga allemaal, maar dat kost geld.
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb je dan geen dingen in huis die niet vervangen kunnen worden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat sommige mensen allemaal meezeulen als hun huis afbrandt ....
Daar staan ze dan op straat ... Geen eten , geen dak boven hun hoofd ... Maar wel TV's , video's en computers ....(sommigen weten op die moment niet eens of hun vrouw er uit is geraakt ..)... ![]()
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En beginnende brand heeft één minuut nodig om uit te groeien tot een felle brand
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#57 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
mijne laptop, zeker weten. Al die kostbare info man! ik zou beter eens een backupke maken ![]() |
|
![]() |
![]() |