![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
En ja, in Europa moet daar zeker ook wel iets van aan zijn. Ik herinner me vroeger vooral het meten met elkaar (lengte en tijd) en tonen wat ge allemaal met uw ding kunt, maar toch ook wel over 't muurtje van de douches gluren bij de meisjes ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Staatssecretaris
|
![]() Als ge al niet meer op uw douchegenoten moogt pissen, is er aan douchen niet veel meer aan hé
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Alleen vraag ik mij of sn00py's ouders wel zijn echte ouders zijn. Wellicht waren zijn echte ouders te beschaamd toen ze dat mormel geboren zagen worden, en hebben ze zichzelf snel vervangen door een holebi stel. Kwestie van de jongen wat te pesten. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Europees Commissaris
|
![]() Je titel stinkt weer he C2C. Niet alle mannen zijn american football spelers!
![]() |
#52 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik denk oprecht dat niet 1/3 van de kinderen of jongeren met geslachtsgenoten experimenteert, maar eerder 90 % . Meestal is er niets aan de hand en groeien die kinderen 'normaal' op en ontwikkelen zich tot 'conventionele' personen. Het enige perverse neveneffect dat kan optreden, is het gegeven dat ook pedofielen, pederasten of whatever van die zieke geesten soms misbruik maken van het experimenteergedrag van kinderen om hun ziekelijke daden te botvieren en/of verantwoorden. Ook het gedwongen experimenteergedrag onder leeftijdsgenoten kan traumatiserend uitdraaien. Meestal is er dus echter geen probleem, enkel wanneer er sprake is van gedwongen contacten en/of contacten tussen kinderen-volwassenen moet men ingrijpen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ze doen mr, geen last van ...
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() De eerste "homo" dat ik gekend heb was in het leger: één van mijn kamergenoten, we lagen met 8 per kamer, is met een boeffer naar bed geweest, een sergeant. Daarvoor, niks meegemaakt van zulke smeerlapperij, naar de meisjes keken we wél anders, vanaf ons 10 jaar zo. Zonder meer trouwens, de meisjes moesten van ons (nog) niet weten... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Denial is not a river in Egypt...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Burger
|
![]() Het moest maar allemaal zo lekker niet zijn
![]()
![]() |
![]() |
#60 | |
Minister-President