![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() Een jonge man met een oud wijf, waarom niet hé ? Wie kent er de grappige film "Harold en Maude" ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het wordt stilaan pathologisch. Valt het niet op dat Vlamingen ziekelijker met de dag worden?
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Minister-President
|
![]() Hun zoon is dan ook hun achterneef?
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bittersweet, in theorie wel.
Het word wel een hekel punt indien tante de zus van pa/ma van de 15 jarige vurige bink is. Dan komt het genetische aspect van rommelen binnen de familie boven water.
![]() |
#47 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() het is de zoon van de broer van haar ex-man. Dus geen genetische verwantschap.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In dit geval is er geen enkele genetische hinderpaal, tenzij die "niet genetische" van de jongeman.... maar die bleek zeer zeker niet hinderlijk.
![]() |
#50 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
![]() Wallonië is arm, en het gevolg is dat ze zo'n marginale toestanden veel meer voorkomen. Wie dit wil negeren doet maar, maar van veel verstand getuigt dit niet. Laatst gewijzigd door Geertje : 31 oktober 2007 om 12:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Partijlid
|
![]() Kan jij die stelling ook onderbouwen? Heb je betrouwbare cijfers over de 'armoede" in Wallonië en over het aantal gevallen van oudere vrouwen die een groen blaadje lusten en bestaat er inderdaad een aangetoond oorzakelijk verband tussen die armoede en het aantal Waalse Mrs. Robinsons?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het leek al zomer, toch was het pas eind mei. Zo'n dag waarvan je denkt, die gaat niet meer voorbij. M'n vrienden kwamen langs, maar ik wilde alleen aan het strand wat wandelen, zomaar nergens heen. Toen zag ik jouw Je riep me met je ogen, Ik keek je aan, en kreeg een vreemd gevoel. Want ik begreep wat jij me wilde vragen, kom dichterbij me. Ik was zestien, en jij was achtentwintig. En van de liefde wist ik nog niet veel, maar ik begreep wat jij me wilde zeggen Ik was geen kind meer; En het werd zomer Je was zo vrij, ik vond het eerst een beetje raar. Je droeg niet anders dan je lange blonde haar. Ik was verlegen, en wist niet wat te doen ik stond daar maar te kijken, oh wat voelde ik me groen Ik begrijp het, hoorde ik je zeggen Je bent zo jong nog, en weet niet wat je moet wees maar niet bang, de nacht zal het je leren kom dichterbij me we liepen samen verder langs het strand en als een jongen pakte ik je hand maar als een man zag ik de zon weer opgaan en het werd zomer (2x) Het werd zomer voor het eerst in heel m'n leven Het werd zomer De allereerste keer en ik was een man toen de zon weer opkwam en het werd zomer Toen was het zomer
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en ik was een PAPA toen de zon weer opkwam en het werd zomer
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Minister
|
![]() Morkhoven is ook wallonie zeker?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Gij zijt precies nog niet buiten de dorpsgrenzen gekomen want anders zou je wel beter weten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() En Xavier Buisseret is duidelijk ook Waal, met zulk een naam
Waalse expansiedrang soms? ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 31 oktober 2007 om 13:57. Reden: tikfout +p |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En wat zou dat ermee te maken hebben? Ik sprak over morkhoven om aan te tonen dat het niet alleen in het zuiden is waar perverten zitten. En voor de rest mag je dat stukje VMO laten zitten waar het nu zit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik denk dat er dan ook een andere straf zou uitgesproken zijn maw is het gerecht sexistisch (zoals in vele hoederechtbetwistingen) wellicht ja ... Laatst gewijzigd door Anna List : 31 oktober 2007 om 14:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Wie dit in verband brengt met communautaire kwesties heeft grotere, zwaardere, en dringerende problemen dan heel wallonie of belgie bij elkaar.... |
|
![]() |
![]() |