![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En over opstanden, niets kunnen bereiken door geweld? ik denk dat u dat verkeerd inschat want in de situatie die u beschrijft is de enige manier dat ze nog iets kunnen bereiken gijzeling en geweld. De gevangenisdirektie is zich daarvan bewust, dat bleek uit het intervieuw met een direkteur in terzake van enige dagen geleden. En waar u daar zegt: "veroordeelden moeten niet meer naar de rechtbanken" Wel naar cassatie en het beroepshof. (ik krijg die color niet weg.) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ontsnappen en meteen maar beginnen aan een zoveelste hold-up.
ik vind dat bijzonder marginaal ![]()
![]() |
#43 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hij kan zich moeilijk in de RVA gaan inschrijven als werkzoekende he?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En volgens zijn zuske was het toch zo'ne brave gediescriemienierde jongen die zijn leven wou beteren?
Twee dagen buiten en l�*p gewapende overval!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Hij heeft precies niet al te veel overgehouden aan zijn criminele hobby's. Moest ik ontsnappen uit een gevangenis, ik zou me toch een eilandje proberen uitzoeken ![]()
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hoopte maar dat hij naar zijn moederland was teruggekeerd..... zijn wij ervan af.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.nu.nl/news/1294553/14/Ont...Nederland.html#
Met een fotoserie van zijn arrestatie!
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() Belgische crimineel....Raar namen de belgen tegenwoordig,zeer raar....
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik ben rabiaat voorstander van het afschaffen van ons huidige gevangenissysteem en het installeren van arbeidskampen.
Het "opnieuw klaarmaken voor de maatschappij", en dit ga ik nu even los beschouwen van wat voor maatschappij dat momenteel ook mag zijn want dat zou deze discussie te veel doen afwijken, kan mijns inziens veel doeltreffender gebeuren door een onderwerping aan fysiek zware, intensieve en doelloze arbeid. Laat gevangenen minstens 14u per dag arbeiden. Laat hen ervaren waarom ze beter uit de gevangenis blijven en dat de kansen die de maatschappij hen biedt te verkiezen zijn boven de misdaad. In de doelloze arbeid ligt de kiem tot zelfreflectie en de mogelijkheid om zijn leven te beteren. Jammer dat Theodor Eicke de grapjas moest uithangen en de uitspraak "Arbeit macht Frei" zo'n wrange connotatie geven...
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() als ge de ezel uithangt mag je je cel niet meer uit, of word eenzaam opgesloten.Allee, vroeger ging dat toch zo.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() ik heb ergens gelezen dat er voor een paar dagen een stuk van de gevangenis in Vorst/Forest ingestort was...Een franstalige krant.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() wel oppassen dat u niks beschadigt tijdens uw ontsnapping (sloten, tralies enz bvb), en niets meeneemt (gevangeniskleding eventueel). En cipiers ontvoeren is natuurlijk verboden.Ontvoering= assisenhof. Of zie ik dat verkeerd?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Langer als een week houden ze dat toch niet vol,daarna gebeurt er wel iets anders dat de prioriteit krijgt .Gedurende die tijd kunt u dan uw baard laten groeien, of anders trekt u daarna een boerka aan, en verlaat zo uitgedost het land. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() toch de "belgische"
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Meisjes die hier te "westers zijn" geworden, worden ook naar het "thuisland" gestuurd om heropgevoed te worden... Met jongens moet dat ook lukken...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Minister-President
|
![]() In de goeie ouwe tijd (BOB en zo...) wou zo'n stuk krapuul nog wel eens 'per ongeluk' van de trap vallen.
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() pech... pech... pech...
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
![]() |
![]() |