Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 24 februari 2004, 13:58   #41
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Neeje Distel das voor de Moxicaadse politie.

In Antwerpen zeggen ze soms oneerbiedig : nen ooievaarsnest. Die Antwerpenaren toch he.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2004, 14:02   #42
MoW
Vreemdeling

MoW's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JoeQpublic
big deal, de Israeli's hebben altijd die kennis en ervaring ten gelde gemaakt.
Mobutu en andere euh... autoritaire leiders ('t zijn pas dictators als ze de VS durven tegenspreken ) hun lijfwachten waren destijds ook opgeleid door de Israeli's.
Mossad? Die naam kan vele ladingen dekken, zeker als ze in de kranten komt...
Dat ze voor mijn part terug savate of grieks-romeins worstelen leren aan de politie, een nieuw concept is niks als tijd en geld ontbreken om het te implementeren (dus hier: blijven trainen) en natuurlijk blijft overdreven reactie een beroepsfout en klacht bij Comité P mogelijk...

Ik zie bijzonder weinig politionele toepassingen van 3 verschillende technieken om iemand met je blote handen te doden.

meer en meer worden opleidingen van politie en leger wereldwijd ge-outsourced dus vb nieuwe Irakese soldaten worden ook door privé-firma's getraind (en die worden daar redelijk rijk van)
zeg niet huurlingen, maar zeg private military contractors

Waarom hand-hand gevechten wanneer men mensen kan vangen met ne laso....of een visnet
Oud 24 februari 2004, 14:05   #43
JoeQpublic
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Calle
Citaat:
Allez, mijn opmerking uit de eerste posting ietsje genuanceerder: ik twijfel aan de meerwaarde die die Israelische technieken voor onze politiemensen kunnen betekenen.
Ik denk dat jij de training van de politie op dat gebied overschat.
Daar hebben ze helemaal geen tijd voor. Ze moeten verdorie meer tijd steken in administratie ( bedankt regering) dan in verdedigingstechnieken.
hey Calle, bedankt voor antwoord ivm "brede broeken"

Als je m'n eerste post naleest zie je dat ik me ook afvraag wat het nut van een nieuw concept is (andere techniek) als het aan tijd en geld ontbreekt om ze te blijven inoefenen. We delen dus mening hierover. Geen erg...

Zelfde geldt trouwens voor vuurwapentraining en wagenbeheersing: als er niet voortdurend op geoefend wordt, laat men dat beter achterwege. Liever een "ongewapende" agent dan een met een wapen die er te weinig mee getraind heeft.
Oud 24 februari 2004, 14:06   #44
Calle
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Citaat:
Ik denk dat jij de training van de politie op dat gebied overschat.
Daar hebben ze helemaal geen tijd voor. Ze moeten verdorie meer tijd steken in administratie ( bedankt regering) dan in verdedigingstechnieken.
hey Calle, bedankt voor antwoord ivm "brede broeken"

Als je m'n eerste post naleest zie je dat ik me ook afvraag wat het nut van een nieuw concept is (andere techniek) als het aan tijd en geld ontbreekt om ze te blijven inoefenen. We delen dus mening hierover. Geen erg...

Zelfde geldt trouwens voor vuurwapentraining en wagenbeheersing: als er niet voortdurend op geoefend wordt, laat men dat beter achterwege. Liever een "ongewapende" agent dan een met een wapen die er te weinig mee getraind heeft.
In de opleiding krijgen ze wel genoeg uren voor wapentraining vind ik, het is inderdaad daarna dat soms er problemen ontstaan.

Voor grote korpsen is er geen probleem, die hebben oefenterreinen, maar wat met Jefke de polies van de boerenbuiten ? Weet die nog wel hoe hij zijn veiligheid moet afzetten ?
Calle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2004, 14:16   #45
giserke
Banneling

Standaard

zouden ze niet beter eerst beginnen met pistons in hun revolver te steken inplaats van gevechtstrainingen te organiseren?
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2004, 14:17   #46
Calle
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke
zouden ze niet beter eerst beginnen met pistons in hun revolver te steken inplaats van gevechtstrainingen te organiseren?
Pistons ?
Calle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2004, 14:27   #47
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke
Pistons ?
ewwel van die dingen met poeder en lood in om te schieten

maar pasop, al wat je verschiet ben je kwijt hé
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be