![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De BHV splitsing, en dus de metaforische maagdelijkheid van de kakelverse Vlaamse leeuw, was al verkocht op het moment er politici mee om gingen.
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
*Le Figaro had er niets over, maar op de site van Libé stond veel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Straatrue heeft wel gelijk.
1 dezer dagen gaan de cartel-leden hun broek laten zakken, en mogen de Franstalige eens een ritje maken.
![]() |
#46 |
Minister-President
|
![]() Ik ben helemaal niet Belgicistisch, tegenover de Fr verdedig ik de splitsing van BHV want ik mag in WL ook niet stemmen voor VL kandidaten; maar ik probeer wel hun houding te begrijpen.
En ik was niet alleen hé, alle Vlaamse kranten wisten te melden dat BDW zelf als vette vis in de pan zou liggen. Toch wel merkwaardig een partij die in een halve dag volledig van mening verandert. En wie weet hoe het zal aflopen? In Terzake zei men dat De Standaard morgen Leterme zou afvallen wegens niet geschikt. Mijn mening is vanaf dag 1: Reynders is aan een lange uitputtingsslag bezig om zelf premier te worden. BHV is van de baan, volgende stap is het nog wat laten aanslepen zodat de VL hun vertrouwen in Leterme verliest en Reynders van de verwarring binnen het kartel gebruik kan maken om zelf chef te worden. Niet dat ik dat een goede zaak zou vinden, maar ik denk dat Reynders hoopt ergens in maart 2008 de nieuwe premier te zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Europees Commissaris
|
![]() Op 1 april wellicht? Als zijn aprilvis in de pan ligt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Europees Commissaris
|
![]() Het ACV dacht in de slipstream van de koninklijke staatsgreep zijn slag te kunnen slaan. Dat is dan aardig mislukt. Het ACV moet nu naar de NVA luisteren, het heeft de juiste machtsverhoudingen leren kennen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het is onmogelijk om je in te beelden dat het netwerk van het ACW het zou moeten afleggen van BDW. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het is simpel: de kans dat NVA het aftrapt is zeer reëel, de kans dat het ACV uit de CD&V trekt is vele malen kleiner. Voila: dat is de basis van de macht die de NVA op dit moment over het ACV heeft. Netwerk of geen netwerk. Laatst gewijzigd door Kortaf : 10 november 2007 om 11:21. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |