Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 11 november 2007, 13:33   #41
ZERO
Gouverneur

ZERO's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Abdelkader Bekijk bericht
Goed, het heeft niet veel zin om hier nog verder over te praten. Ik zou zeggen: afspraak over twintig jaar? Als jullie kinderen al van zeer jonge leeftijd opgroeien met zwarte en bruine kindjes worden ze misschien iets minder bang en onverdraagzaam als volwassenen. Zolang Europa democratisch blijft kan je de toestroom gelukkig niet stoppen.
Mijn beste, ik ben in een grootstad samen met gekleurde kindjes, en ik heb genoeg gekleurde vrienden, maar die spreken Nederlands en geen onbegrijpbare vreemde taal(laat staan dat ze zouden eisen dat ik die zou leren).
Als je mijn vorige bericht had gelezen, kan je trouwens zien waarom zoiets democratisch wel kan.
Oud 11 november 2007, 13:35   #42
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Goed, het heeft niet veel zin om hier nog verder over te praten. Ik zou zeggen: afspraak over twintig jaar? Als jullie kinderen al van zeer jonge leeftijd opgroeien met zwarte en bruine kindjes worden ze misschien iets minder bang en onverdraagzaam als volwassenen. Zolang Europa democratisch blijft kan je de toestroom gelukkig niet stoppen.
Achzo,omdat wij osn terecht verzetten tegen hetgeen jullie hier steeds willen en meer willen zijn wij racisten en bangerikken en onverdraagzamen.

1 ding heb je gelijk;zoals ik hier u nu alweer bezig hoor;dan begin ik idd bang te krijgen.Bewijst nog maar eens hoe gevaarlijk jullie zijn en dat jullie hier de baas willen komen spelen en telkens je jullie je zin niet krijgen hier de boel op stelten zetten,bewijzen genoeg van.
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2007, 13:37   #43
Laya
Minister

Standaard

Citaat:
Ik heb mijn zoon altijd heel verdraagzaam opgevoed en hij vond het in september super dat hij voor het eerst met allochtonen in de klas zat (voor het eerst doordat hij van een streng katholieke school 'op den buiten' komt waar er geen waren, jaja, dat bestaat nog). We zijn een dikke 2 maand verder en hij vindt het al minder super. Ik ook trouwens.
Laya is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2007, 13:39   #44
slobodan
Provinciaal Gedeputeerde

slobodan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik zou zeggen: afspraak over twintig jaar? Zolang Europa democratisch blijft kan je de toestroom gelukkig niet stoppen.
Weet je wat, we zullen omwisselen, wij gaan met onze kennis en technologie waar de olie zit en jullie mogen hier zoveel kindjes komen maken als je wilt !

Gelukkig is er een kentering aan de gang, eerst onze eigen volksverraders naar huis sturen en dan kan democratisch Europa de islam neutraliseren.
slobodan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2007, 13:39   #45
Vorenus
Banneling

Vorenus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laya Bekijk bericht
Ik heb mijn zoon altijd heel verdraagzaam opgevoed en hij vond het in september super dat hij voor het eerst met allochtonen in de klas zat (voor het eerst doordat hij van een streng katholieke school 'op den buiten' komt waar er geen waren, jaja, dat bestaat nog). We zijn een dikke 2 maand verder en hij vindt het al minder super. Ik ook trouwens.

katholiekee schoolen zijn dan ook het beste van het land.
Vorenus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2007, 13:39   #46
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Met allochtonen in de klas is geen probleem op zich.
Het grote probleem is als er teveel op een school en/of klas zitten.Als ze in groep zitten is het absoluut meestal niet goed.
Ik heb zelf met een marokkaan in de klas gezeten;ik heb daar nooit geen boel mee gehad,was zelfs nog een toffe gast maar had ook beetje die trekken zoals ze blijkbaar allemaal wel hebben;ook eentje die rap begon te vechten en was verdomd een sterke op z'n leeftijd en smeet mensen in de kliniek.
Oud 11 november 2007, 13:40   #47
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bovenbuur's schermafbeelding

Standaard

Het Arabisch als derde landstaal? En wat dan met het Turks, Pools, Engels etc? Nee, dat werkt niet. Bij in een land of streek wonen hoort nou eenmaal ook de taal spreken. Als je thuis Arabisch spreekt, prima, in het openbaar onder elkaar, mag ook, maar er een officiële landstaal van maken is belachelijk, en dan vervolgens instellen dat mensen Arabisch moeten leren in nog belachelijker. Er is in Vlaanderen al een algemene omgangstaal waarin iedereen met elkaar kan spreken, dus spreek die maar gewoon.
Oud 11 november 2007, 13:43   #48
slobodan
Provinciaal Gedeputeerde

slobodan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
E en opschorting van de mogelijkheid om op een deftige leeftijd te kunnen genieten van een verdiende rust na jaren van arbeid. Dus wanneer gaat hier de meerderheid zeggen, genoeg is genoeg dit aan de progressieve nullen en hun allochtonen horde.
Zovele zelfstandigen hier die na jaren gewroet te hebben krijgen dan een vorstelijk pensioen van 600 Euro aangeboden, de allahtonen krijgen subsidies voor van alles en nog wat bovenop hun dop, gratis medische verzorging voor asielzoekers etc.etc., jongens toch, hoe is het mogelijk dat daar nog geen burgeroorlog van is gekomen?
slobodan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2007, 13:44   #49
Laya
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro Bekijk bericht
Met allochtonen in de klas is geen probleem op zich.
Het grote probleem is als er teveel op een school en/of klas zitten.Als ze in groep zitten is het absoluut meestal niet goed.
Ik heb zelf met een marokkaan in de klas gezeten;ik heb daar nooit geen boel mee gehad,was zelfs nog een toffe gast maar had ook beetje die trekken zoals ze blijkbaar allemaal wel hebben;ook eentje die rap begon te vechten en was verdomd een sterke op z'n leeftijd en smeet mensen in de kliniek.
Op zich is dat misschien geen probleem, het probleem is dat hij niet heeft leren omgaan met allochtone jongeren en nu door die mannen met zich laat sollen.
Laya is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2007, 13:46   #50
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
"Sweet dreams", en daar zal het bij blijven. We weten ondertussen met z'n alle dat het binnenloodsen van zoveel mogelijk vreemde culturen, rassen en hoe men het wil noemen de progressieve linkse zet is om onze samenleving te ondergraven. U weet of u weet het niet of wil het niet weten, "onze" jeugd begint de verrijking van allochtonen zoals de progressieve dit verkopen te zien zoals ze in werkelijkheid is, geen verrijking maar een ondergang voor eigen cultuur, volk en geloof. Dus reken niet op de toekomst!

Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2007, 13:48   #51
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Op zich is dat misschien geen probleem, het probleem is dat hij niet heeft leren omgaan met allochtone jongeren en nu door die mannen met zich laat sollen.
Verwondert mij niet.
Die gasten hebben een mentaliteit van;ik ben het,ik ben de man,ik ben de baas en jullie gaan luisteren of jullie krijgen een mes in je ribben.
Ik zou nooit mijn kinders in een school steken vol mee allochtonen en zeker al geen turken of marokkanen,veel te gevaarlijk waarmee ik niet wil zeggen er ergens anders door autochtonen geen ernstige zaken kunnen gebeuren,dat kan evenzeer maar ik acht die kans veel kleiner in.
Oud 11 november 2007, 13:56   #52
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door slobodan Bekijk bericht
Zovele zelfstandigen hier die na jaren gewroet te hebben krijgen dan een vorstelijk pensioen van 600 Euro aangeboden, de allahtonen krijgen subsidies voor van alles en nog wat bovenop hun dop, gratis medische verzorging voor asielzoekers etc.etc., jongens toch, hoe is het mogelijk dat daar nog geen burgeroorlog van is gekomen?

Laatst gewijzigd door ERLICH : 11 november 2007 om 13:59.
Oud 11 november 2007, 13:56   #53
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door slobodan Bekijk bericht
Kan niet op die sukkel z'n naam komen, die imam die hier verklaarde z'n vrouw een tik te mogen verkopen en dus het land zou worden uitgezet. Maar die er nog een andere vrouw op na hield die hij heeft laten overkomen met haar 8 kinderen (zoveel heeft hij er ook bij deze die hij een tik mocht verkopen volgens z'n geloof) maar die hier nu zit/zat zonder middelen van bestaan en dus beroep deed op alle mogelijke instanties voor financiel hulp, deze hulp zou alles bij elkaar om en bij de 8000€ de maand liggen. Is dit nu voor z'n twee vrouwen en dus 16 kinderen of niet, weet ik niet maar hier op internet kan men ergens dit hele verhaal in geure en kleuren terugvinden. Dus zoals u stelt, zelfstandigen, arbeiders, alleen staan vrouwen (wel te verstaan van eigen volk) zoek dit op en kijk hoe respectabel dat u door 'uw' verkozen politici financieel wordt behandeld en welke financiele steun er gaat naar hun allochtoonse vriendjes. Zou dit liggen uit angst voor de allochtoonse geweldadige karaktertrek of

Laatst gewijzigd door ERLICH : 11 november 2007 om 13:58.
Oud 11 november 2007, 14:02   #54
Mass13
Partijlid

Mass13's schermafbeelding

Standaard

Ok, de grootste groep allochtonen van "Arabische" afkomst hier zijn Marokkanen, een overgroot deel zijn berbers, die zelf de Arabische taal niet machtig zijn; de Arabische marokkanen kunnen eveneens zelf geen Arabisch maar eerder een dialect (darija zoals het populair genoemd wordt) dat ver staat van het Arabisch.
Voor de rest is dit voorstel gewoon een provocatie.

Mvg
Oud 11 november 2007, 15:02   #55
Banneling

Standaard

Citaat:
Ach, autochone jongeren moeten tegenwoordig al een cursus 'hoe leer ik omgaan met allochtone jongeren' krijgen om ongeschonden hun jeugd door te komen. Een cursus zelfverdediging dus. Misschien moet Frankske Vd Broeke maar eens denken aan subsidies voor het eigen (school)volk.

Toch mooi die multiculturele 'verrijking'.
Online is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2007, 15:05   #56
Abdelkader
Lokaal Raadslid

Abdelkader's schermafbeelding

Standaard

Jongens, jongens ... allochtonen zijn hier precies per definitie de aggressor.
Abdelkader is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2007, 15:07   #57
Abdelkader
Lokaal Raadslid

Abdelkader's schermafbeelding

Standaard

Racisme is ook een vorm van geweld.
Abdelkader is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2007, 15:11   #58
Banneling

Standaard

Citaat:
Jongens, jongens ... allochtonen zijn hier precies per definitie de aggressor.

De gevangenisstatistieken liegen er dan ook niet om.
Oud 11 november 2007, 15:12   #59
Banneling

Standaard

Citaat:
Racisme is ook een vorm van geweld.
Racisme is de meest uitgemolken excuustruus aller tijden.
Oud 11 november 2007, 15:13   #60
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Vermits er meer mensen in België Arabisch spreken dan Duits: zou het niet eerlijker zijn om Arabisch als derde landstaal te nemen? Het zou de integratie ook bevorderen als in een aantal steden (Brussel, Antwerpen, ...) Arabisch als derde taal zou aangeleerd worden in plaats van Duits.

Is het nu echt zo moeilijk om jullie aan te passen of willen jullie gewoon niet?
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:50.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be