![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Als je mijn vorige bericht had gelezen, kan je trouwens zien waarom zoiets democratisch wel kan.
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
1 ding heb je gelijk;zoals ik hier u nu alweer bezig hoor;dan begin ik idd bang te krijgen.Bewijst nog maar eens hoe gevaarlijk jullie zijn en dat jullie hier de baas willen komen spelen en telkens je jullie je zin niet krijgen hier de boel op stelten zetten,bewijzen genoeg van. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() Gelukkig is er een kentering aan de gang, eerst onze eigen volksverraders naar huis sturen en dan kan democratisch Europa de islam neutraliseren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
katholiekee schoolen zijn dan ook het beste van het land. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het grote probleem is als er teveel op een school en/of klas zitten.Als ze in groep zitten is het absoluut meestal niet goed. Ik heb zelf met een marokkaan in de klas gezeten;ik heb daar nooit geen boel mee gehad,was zelfs nog een toffe gast maar had ook beetje die trekken zoals ze blijkbaar allemaal wel hebben;ook eentje die rap begon te vechten en was verdomd een sterke op z'n leeftijd en smeet mensen in de kliniek. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het Arabisch als derde landstaal? En wat dan met het Turks, Pools, Engels etc? Nee, dat werkt niet. Bij in een land of streek wonen hoort nou eenmaal ook de taal spreken. Als je thuis Arabisch spreekt, prima, in het openbaar onder elkaar, mag ook, maar er een officiële landstaal van maken is belachelijk, en dan vervolgens instellen dat mensen Arabisch moeten leren in nog belachelijker. Er is in Vlaanderen al een algemene omgangstaal waarin iedereen met elkaar kan spreken, dus spreek die maar gewoon.
![]() |
![]() |
#48 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Zovele zelfstandigen hier die na jaren gewroet te hebben krijgen dan een vorstelijk pensioen van 600 Euro aangeboden, de allahtonen krijgen subsidies voor van alles en nog wat bovenop hun dop, gratis medische verzorging voor asielzoekers etc.etc., jongens toch, hoe is het mogelijk dat daar nog geen burgeroorlog van is gekomen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die gasten hebben een mentaliteit van;ik ben het,ik ben de man,ik ben de baas en jullie gaan luisteren of jullie krijgen een mes in je ribben. Ik zou nooit mijn kinders in een school steken vol mee allochtonen en zeker al geen turken of marokkanen,veel te gevaarlijk waarmee ik niet wil zeggen er ergens anders door autochtonen geen ernstige zaken kunnen gebeuren,dat kan evenzeer maar ik acht die kans veel kleiner in. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Gott mit uns. Wo Recht zu Unrecht wird, wird Widerstand zur Pflicht! (Johann Wolfgang von Goethe) Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens. Laatst gewijzigd door ERLICH : 11 november 2007 om 13:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Gott mit uns. Wo Recht zu Unrecht wird, wird Widerstand zur Pflicht! (Johann Wolfgang von Goethe) Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens. Laatst gewijzigd door ERLICH : 11 november 2007 om 13:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Partijlid
|
![]() Ok, de grootste groep allochtonen van "Arabische" afkomst hier zijn Marokkanen, een overgroot deel zijn berbers, die zelf de Arabische taal niet machtig zijn; de Arabische marokkanen kunnen eveneens zelf geen Arabisch maar eerder een dialect (darija zoals het populair genoemd wordt) dat ver staat van het Arabisch.
Voor de rest is dit voorstel gewoon een provocatie. Mvg
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Toch mooi die multiculturele 'verrijking'. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Jongens, jongens ... allochtonen zijn hier precies per definitie de aggressor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Racisme is ook een vorm van geweld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is het nu echt zo moeilijk om jullie aan te passen of willen jullie gewoon niet? |
|
![]() |
![]() |