![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die nummertjes van K3 zijn in al hun zogezegde simplisme enorm goed gemaakt. Wervende tekstjes, steengoeie arrangementjes en bedrieglijk eenvoudige melodieën, die toch blijk geven van technisch kunnen en vakbeheersing. Wie schrijft voor K3?
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
naar de kattengejank-achtige zaagdeuntjes van vlaams nationalisten (en - blokkers)
||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Lokaal Raadslid
|
![]() ![]() waar luisteren we dan wel naar.... Naar Marylin Manson? ![]()
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben anders wel een groot fan van mijneigen.
![]() |
![]() |
#51 |
Lokaal Raadslid
|
![]() ikke ook van mijneigen
kkan alleen ni zinge mr dan nog...
![]() |
#52 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#53 |
Europees Commissaris
|
![]() Luistert naar:
alles Luister niet naar: R&B, Rap (is crap), schlagers, blikken doos-muziek en helaas kunnen Blues en country ook op weinig sympathie rekenen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#55 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Naar wat ik nog niet ken, waar ik dus absoluut nog niet naar geluisterd heb, wil ik gerust eens beluisteren.
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() weet je wat raar is; als ik nu op de radio zo'n kuthitje uit de jaren '80 hoor (zo eentje van Stock Aitken & waterman of hoe noemen die gasten) dan vind ik dat wel leuk..
![]() nostalgie zeker? Het houdt echter op als ze verscheidene van die kutplaten na mekaar spelen; dan komt dezelfde irritatie als in de jaren '80 OOK weer boven.
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Momenteel galmt alvast Queen Greatest Hits II door de boxen. 8)
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Partijlid
|
![]() Vroeger enkel hardcore (nogal fanatiek zelfs).
Nu is mijn muzieksmaak tegenwoordig uitgebreid naar: - Techno, hardbass, trance, ambient (zo niet-commercieel mogelijk, geen Milk Inc. en consoorten) - Deftones, Rammstein, Korn, Static-X, Metallica, Guano Apes, System of a Down, Nirvana, ... - Coldplay - Heather Nova - Missy Elliot Veel losse nummers ook... |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Minister-President
|
![]() Ik heb een brede, maar ietwat aparte muziekvoorkeur. Ik luister echter vooral naar folk, klassiek, en Radio 1 (slechts uitzonderlijk leg ik een CD op). Gewoon omdat je niet alles kan volgen, waar mogelijk wat goed tussen zit, zeker niet met de beperkte middelen waar ik, arme student, het mee moet redden.
Een paar van mijn all time-favorieten: Koeln Concerto (Keith Jarrett) Concierto de Aranjuez (Joaqu�*n Rodrigo) De Ballade van Boon (Laïs) Vänner och Fränder (Garmarna) Lii (om iets van Youssou N'Dour te noemen) enzovoorts, enzoverder. Citaat:
Meestal hou ik er wel van, dat de muziek niet te luid staat, zodat ik mezelf nog hoor denken, zowel op café, als thuis. Zal wel zijn, omdat ik gewoon ben mijn muziek zacht te zetten, opdat mijn zus het niet teveel zou horen in onze niet zo best geïsoleerde kamers ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Coldplay White Stripes The Stooges Robert Johnson (Blues speler uit 1926 ofzo) Nina Simone The Mars Volta Nemo (dat limburgs groepke dat al lang niet meer bestaat) Conflict Millionaire Weezer Damien Rice Sophia Elliot Smith Venus in Flames Mintzkow Luna Muse Bad Religion |
|
![]() |
![]() |