![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat was inderdaad het idee. Zie je, ik heb helemaal niks tegen Marrokanen in het algemeen, maar jij weet zelfs mij op de huid te werken en doet het soort voorstellen dat een VB'er graag ziet als bewijs dat alle moslims imperialisten zijn die willen dat iedereen in Europa Arabisch gaat praten en zich als het even kan bekeerd tot de Islam. Waar slaat het echt op, reisjes naar Marokko aftrekbaar maken van de belastingen? Waarom dan niet alle reisjes? Wat is precies de reden dat mensen die graag naar Marokko reizen een voordeel verdienen boven mensen die bijvoorbeeld naar China gaan? Waarom moet een Zweed die naar Vlaanderen komt zo snel mogelijk de algemene omgangstaal leren terwijl een Arabier de tijd kan nemen omdat iedereen hier Arabisch heeft moeten leren? Dit zijn belachelijke voorstellen omdat ze bepaalde groepen mensen voortrekken. Iedereen mag zijn eigen feestdagen vieren, onderling zijn eigen taal spreken, naar zijn eigen voorouderlijke land op vakantie, ga je gang, maar waarom zouden Marokkanen daarin een stimulans moeten krijgen en al die anderen niet?
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() begin met je nick abdelkadar, is dit nu echt nodig te tonen dat je allochtoon bent en dus 'nieuwe belg' ?
Lijkt me een beetje provocerend tussen al die VB'ers hier. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#46 |
Burgemeester
|
![]() Het is zeker mijn bedoeling niet om antipathiek over te komen, mijn excuses daarvoor...
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Burgemeester
|
![]() Excuses aanvaard spook