![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Die zijn niet erkend als moskee maar mischien gewoon als vzw ! Geen subsidie als moskee ! Geen bescherming! Geen adhaan! Niet duidelijk met een zeer lang minaret: ![]() Ga terug naar mijn eerste reactie voor een antwoord op jou vraag ! Mvg Yahya
>>>>> Defending islam in the west <<<<< FaithFreedom //.. Is islam een religie of een sekte?...\\ Answering-Islam ** An Islamic History of Europe ** Laatst gewijzigd door _Yahya_ : 13 november 2007 om 18:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 13 november 2007 om 19:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
{*} Zeg tot de gelovige mannen dat zij hun ogen neergeslagen houden en dat zij hun passies beheersen. Dat is reiner voor hen. Voorzeker, de God is wel op de hoogte van hetgeen zij doen. En zeg tot de gelovige vrouwen dat zij ook haar ogen neergeslagen houden en hun passies beheersen, en dat zij haar schoonheid niet tonen dan hetgeen ervan zichtbaar moet zijn, en dat zij haar hoofddoeken over haar boezem laten hangen, en dat zij haar schoonheid niet tonen behalve aan haar echtgenoot of haar vader of de vader van haar echtgenoot, of haar zonen of de zonen van haar echtgenoot, of haar broeders, of de zonen van haar broeders, of de zonen van haar zusters of haar vrouwen, of haar slaven, of zulke mannelijke bedienden die geen geslachtsdrang hebben, of de jonge kinderen die van de naaktheid van een vrouw niets afweten. En laat haar niet met haar voeten slaan, opdat hetgeen zij van haar schoonheid bedekken openbaar moge worden. En wendt u allen tezamen tot Allah, o gelovigen, opdat gij moogt slagen. {*} (Koran 24:30-31) en waar staat daar dan dat ze een hijaab of zo'n ander inpakding moeten dragen? Ik zie enkel dat ze hun boezem moeten bedekken met hun hoofddoek (alhoewel in het originele verse niks van HOOFDdoek staat, maar soit).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Waarom hebben we geen enkele moskee in België ? Mvg Yahya
![]() |
![]() |
#47 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Mvg Yahya
![]() |
![]() |
#48 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik ga niet 1 antwoord voor 1 mens 100 keer uitleggen, soory! Mvg Yahya
>>>>> Defending islam in the west <<<<< FaithFreedom //.. Is islam een religie of een sekte?...\\ Answering-Islam ** An Islamic History of Europe ** Laatst gewijzigd door _Yahya_ : 13 november 2007 om 19:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U bent gewoon een Salafiet. Zo zit het in mekaar. Laatst gewijzigd door system : 13 november 2007 om 19:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Salafiet .. hahaaahhahah ![]() ![]() Mvg Yhya
>>>>> Defending islam in the west <<<<< FaithFreedom //.. Is islam een religie of een sekte?...\\ Answering-Islam ** An Islamic History of Europe ** Laatst gewijzigd door _Yahya_ : 13 november 2007 om 19:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik herhaal: u bent gewoon een Salafiet. Daar zit het probleem. Laatst gewijzigd door system : 13 november 2007 om 19:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Die zijn niet erkend als moskee maar mischien gewoon als vzw ! Geen subsidie als moskee ! Geen bescherming! Geen adhaan! Niet duidelijk met een zeer lang minaret: ![]() Wat is een salafiet ? Mvg Yahya
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]()
Citaat:
![]() Grote Moskee in Brussel. Laatst gewijzigd door system : 13 november 2007 om 20:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Yahya verkondigd enkele onwaarheden; islam is al sinds de jaren zeventig erkend als religie.
Moskees krijgen tot heden geen subsidie omdat er een aantal voorwaarden voldaan moeten worden waarvan de meeste moskees onvoldoende werk van maken, o.a brandveiligheid is een probleem!Bovendien worden Turkse imams ingezet en betaald door de Turkse staat via het dianetwerk onder toezicht van de consul en kiezen Marokkaanse moskees wie men maar wil, een imam is immers slechts voorganger in gebed! De dossiers van moskees zijn vaak niet in orde waardoor de goedkeuring dan ook op zich laat wachten. Sinds de Lambermontakkoorden is Vlaanderen bevoegd voor de erkenning van lokale geloofsgemeenschappen. Vlaams minister Keulen (Open VLD) werkte sindsdien "strenge" voorwaarden uit voor de erkenning van de lokale geloofsgemeenschappen: - de pluralistische samenleving aanvaarden; - zoveel mogelijk Nederlands gebruiken in hun werking; - de bedienaars, in casu de imams, moeten ingeburgerd zijn; - de gemeenschappen moeten extremisme weren en afkeuren. Dit zien veel moskees als inmenging en dus dienen ze geen aanvraag in, of is het dossier onvolledig,niet bij de staat maar bij geloofgemeenschappen zelf zit dus het probleem. Bovendien is het nog maar de vraag of islam werkelijk iets te bieden heeft binnen deze samenleving. Wat niet betekent dat daarom iedere moslim een probleem is, de meeste liggen niet wakker van het islamdebat en al helemaal niet omdat hun religie '' achteruit '' gestoken zou worden. -Binnen deze samenleving hebben minderheden rechten, zoals homoseksuelen, de islam weet daar helemaal geen blijf mee. - Wij kennen man en vrouw gelijke rechten en plichten toe, dat is ook al een probleem binnen de islam, de helft draagt de guillotine van vrouwenrechten, omdat dit moet, steeds en overal. -Islam kent nauwelijks individuele vrijheid, ieder aspect van het leven wordt geregeld, van telefoneren tot w.c bezoek, van de wieg, waar een spreuk in je oren wordt gefluisterd om de duivel te verdrijven tot het graf, waar je op je zij ligt tot je ondervraagt wordt door engelen. Binnen deze samenleving ligt de ruimte voor religie vast, de meeste moslims hebben daar helemaal geen probleem mee maar een steeds grotere groep van het kaliber Yahya proberen te overtuigen dat maar een manier van leven iedere vorm van heil voortbrengt, hopelijk ziet hij ooit zelf dat dit het opleggen en opdringen van een totalitaire ideologie is en steeds meer mensen heel duidelijk zijn in hun boodschap; we willen best respect hebben voor islam en gelovigen, zolang dit werderkering is en de ongelovige hetzelfde respect heeft voor ongelovigen! Yahya dat heb jij in mijn ogen niet, je probeert indruk te maken met halve waarheden en ellenlange stellingen, maar zegt zaken die voor mij niet door de beugel kunnen, slaven mag als je er maar aardig voor bent??? Als je dit echt meent moet je opgenomen worden; dit getuigt van een sinister gevoel van ongelijkheid, waarbij de ene mens dus onderhorig is aan de ander maar kritiek uit den boze, zolang ge er maar '' goe'' voor zijt!! Mocht mijn dochter ooit willen trouwen met een moslim, mij best zolang het maar niet eentje is van de club van Yahya!! Yahya is duidelijk een aanhanger van het salafisme! |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Bedankt voor je reactie,
Te veel voorwaarden natuurlijk, en die voorwaarden zijn zo gemaakt maar het is gewoon zo dat er geen moskee in België is, er is gewoon geen moskee! => Dit is de waarheid .. ik hoop in de toekosmt wel maar nu is er geen moskee! Mooi dat er in België de islam erkend wordt en dit bewijst dat België democratischer is dan veel andere € en $ landen! Jij zegt: Citaat:
Jij moet de discussie goed volgen, ik vraag niet om hier een volledige moskee te erkennen maar ik wil system op de hoogte brengen van verschillenden zaken want hij beweet dat er in een islamitische land, die nu niet bestaat, geen kerken mogen gebouwd worden en dat is volledig verkeerd. Hé .. beschuldig jezelf, je vader, je moeder, je broers en zussen en mensen die je kent en laat de rest met rust als het je blieft .. zeker mij met rust laten want ik ben aanhanger van de islam en niet het salafisme .. sterker nog ik ben aanhanger van democratische islam .. dus meedoen aan de verkiezingen met een islamitische partij en als het volk voor deze pratij kiest dan gaan jullie niets zeggen want democratie = het volk kiest of niet .. of gaan jullie in de weg van zo'n soort democratie staan zoals jullie met Palastina en HAMAS hebben gedaan ? Ik ben dus aanhanger van democratische islam en niet van andere dingen. Als je mij met iets beschuldigt dan ga moet je dat bewijzen anders als ik u persoonlijk ken dan ga ik er een klacht tegen u indienen dat jij haat jegens mij verspreidt ![]() Mvg Yahya
>>>>> Defending islam in the west <<<<< FaithFreedom //.. Is islam een religie of een sekte?...\\ Answering-Islam ** An Islamic History of Europe ** Laatst gewijzigd door _Yahya_ : 13 november 2007 om 20:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kortom , een mullah leest een tekst uit de koran, denkt na en zegt iets waarvan een groepje vindt'' hela dat is best slim!!'' Voila, de ''islamitische'' wetenschap'' is geboren!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar dat kan jij beweren ja, zonder twijfels maar heb jij er een voorbeeld met een bewijsje ? Mvg Yahya
>>>>> Defending islam in the west <<<<< FaithFreedom //.. Is islam een religie of een sekte?...\\ Answering-Islam ** An Islamic History of Europe ** Laatst gewijzigd door _Yahya_ : 13 november 2007 om 20:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kijk als je begint te dreigen , omdat ik volgens jou over de schreef ga richt je dan tot de moderator, even kijken hoe ver je komt, en iemand die vindt dat een slaaf moet kunnen kan het woord democratie maar beter niet in de mond nemen. Bezoek de site eens van jongeren voor islam en vergelijk met jou uitlatingen op het forum , ik zie u graag voor de rechter, want je kunt moeilijk ontkennen dat daar precies staat wat jij hier beweert!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | ||
Banneling
|
![]() [quote=Fikr_El7or;3069691]Bedankt voor je reactie,
Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Dreigen ?? Jij beschuldigt mij met dingen waarvan jij niets weet = haat jegens mij zaaien en als ik u persoonlijk ken dan ga ik er een kalcht tegen u indienen. Ik bedoel niet moderator, want moderator gaat jou mischien waarschuwen of je acount voor 24 blokkeren en dat is helaam niets. Kijk, ik ga hier een topic makan waarin ik het communisme verdedig en dingen schrijven die op een communitische site,zoals pvda , lijken maar dan wil het niet zeggen dat ik communist ben. ![]() Heb jij iets tegen Jongeren voor de islam ? http://www.islaam.be/site/ Mvg Yahya
![]() |