![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 15 november 2007 om 11:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Waarom spreekt men steeds over aanhechting bij Nederland?
Waarom scheuren de zuidelijke Nederlands provincies (Zeeuws-Vlaanderen, Brabant, Limburg) niet los van Nederland om zich bij Vlaanderen te voegen?
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() System zit in mijn negeerbox, daarom miste ik zijn lofzang op Stevaert.
Hijzelf heeft blijbaar gemist wat Tavek 'ziet' dat onvermijdelijk is om Limburg te verplichten een stap te zetten richting Nederland. Citaat:
![]() |
![]() |
#46 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Nee, maar ik weet of je belezen bent, maar ik heb redelijk veel gelezen i.v.m. heemkunde in Limburg. Mijn neef is doctor en heeft 3 jaa rgewertk met deze materie. Bokkerijders ware vrijmetselaars, dat was hun naam hier ... en neen ze rijden neit op bokken ![]()
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat ze weten dat Nederlandshatend Belgique daar niet mee akkoord zal gaan?
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat de zuidelijke provincies zich door en door Nederlands voelen. Daarom.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Men moet pal staan tegenover zijn tegenstander. Met open vizier strijden. Niet foefelen en wegvluchten met en in 'negeerlijstjes'. Zwak, zeer, zéér zwak. Laatst gewijzigd door system : 15 november 2007 om 11:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar...hier komt de maar. Indien het gras echt groener begint te worden aan de andere kant van de maas, en Belgie op een ramp begint af te stevenen, denk ik niet dat het een onpopulair idee zou zijn om gewoon bij onze volksgenoten te gaan hangen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alvast bewezen is: 1/Dat Belgique niet werkt. 2/ Dat Nederland wél werkt. 3/Dat het gras in Nederland groener is dan in Belgique.
![]() |
![]() |
#56 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Niet echt, een gevolg van veel lezen en interesse in heemkun / geschiedenis. Ik heb in mijn studententijd veel wiet gerookt, maar sinds ik nu een drukke carrière heb komt het er niet meer van ... vooral in't weekend wordt er nog wel cannabis gebruikt onder vrienden / vriendinnen meestal in de vorm van cak dan nog. Trouwens, wil je liever inhoudelijke reacties geven i.p.v. schele zever.
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() Ja, behalve in de tijd van Pim Fortuin. Heel veel Nederlanders vonden toen dat het in Nederland helemaal niet werkte. En nog niet zolang geleden wist je wel dat je een Maastricht een trein kon nemen maar je wist toch nooit om hoe laat je in Leiden aankwam. En je wist zeker nooit wanneer je terug thuis was. Het werkt in Nederland zoals overal. Meestal wel en soms niet.
Laatst gewijzigd door system : 15 november 2007 om 12:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() Limburg is brabands bezit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
dat moet je anders maar eens aan die mensen daar zelf vragen. Laatst gewijzigd door Mitgard : 15 november 2007 om 12:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |