![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Vreemdeling
|
![]() Vlamingen maak komaf met de Belgicistische leugen waarin onze rechten steeds met voeten werden getreden. We hebben als volk recht op een eigen staat binnen Europa !!! En het is tijd om komaf te maken met de Belgicistische bezetters. Laat ons Vlamingen het heft in eigen handen nemen en streven naar een hereniging met Nederland. Geef duimbreed toegeven in de kwestie BHV versterkt onze positie alleen maar. En kan op termijn enkel tot voordeel hebben ??? Dat we eindelijk van de huidige onhoudbare Belgische oplossing afraken. Steeds meer Vlamingen streven een eigen staat na of op z'n minst de zo fel gewenste hereniging met onze taal en volksbroeders in het noorden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Burgemeester
|
![]() ik heb als vlaming nog gegeven voor 11-11-11.ik ben solidair met zwakkeren.
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik dicht 'Limburg Ein' , 'Antwerpen Onafhankelijk' en 'WAF' (Westvlaams Afscheidings Front) op termijn behoorlijke slaagkansen toe, het onbenul, het egoïsme, het cynisme, de ongegronde grootheidswaan, de opgekropte frustratie en wraakzucht, de onderlinge angst en afkeer en haat ('links'-'rechts', 'rijk'-'arm', 'autochtoon'-'allochtoon', 'hetero'-'holebi', 'nederlandstalig'-'anderstalig', ...) die in Vlaanderen eerder regel dan uitzondering lijken zullen de rest wel doen. Dat wordt 'lachen' ! Laatst gewijzigd door djimi : 17 november 2007 om 22:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo ziet het er wel naar uit, ja.
'Mesmerized by their own stupidity'. Ik geef toe dat ik weinig tekenen van hoop zie in het adderkluwen dat het 'onafhankelijk' Vlaanderen dreigt te worden. Ik ben blijer dan ooit dat ik in Brussel woon, vriendelijke groeten, 'Le Dernier des Ménapiens'. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() waar hangen de driekleur ? enkel Brussel en de walen ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik heb voor een NGO gewerkt... ![]()
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
PS kieken ? er zullen haantjes gezien zijn... waalse dan ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tis nethetzelde met kledij;er staat zo'n wereldbol op ofzo en dump hier maar je kleren die je niet meer moet hebben want ze hebben het nodig in die arme landen die menskes daar en goedgelovige mensen als u komen ook met diezelfde uitleg af zoals je nu hebt gedaan en wat blijkt uiteindelijk en is op het nieuws nog geweest;yep,ze halen er allemaal de goeie kleren uit en de nog bruikbare die ze bv goed genoeg kunnen herstellen en verkopen ze HIER dan opnieuw inplaats van dit te sturen naar die arme mensen in die landen,een schande man en al die mensen die zoals mijn ouders ook daar hun kleren droppen omdat ze dezeniet meer moeten hebben worden bedrogen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Zwartengeel : 17 november 2007 om 23:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ver van alle getier en gelach gaan Kim en ik rustig wandelen op een vredig stukje Moeder Natuur.
![]()
![]() |
![]() |
#56 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het enige verschil is dat het ons om onze eigen grond en onze eigen centen gaat terwijl het jullie om andermans grond en andermans centen te doen is.
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Franstalige eigenaars van woonhuizen of appartementen in de faciliteitengemeenten overwegen hun vastgoed te verkopen sinds de communautaire problemen hun dagelijkse leven bemoeilijken. Anderzijds aarzelen kandidaat-kopers of -huurders sterk om zich in deze gemeenten te vestigen. Dat schrijft La Dernière Heure zaterdag. Deze tendens slaat op de zes faciliteitengemeenten in de Brusselse rand, en vooral Sint-Genesius-Rode, Wezembeek-Oppem, Linkebeek en Kraainem, aldus de Franstalige krant die vastgoedagentschappen in deze gemeentes bevroeg. 'Het zijn niet enkel de Franstaligen die angst hebben om te komen wonen in een gemeente met faciliteiten. Alle buitenlanders zijn betrokken door de taalproblemen die hier bestaan', aldus een bediende van een vastgoedkantoor in Kraainem. Volgens de vastgoedmakelaars veroorzaakt de politieke crisis die België sinds vijf maanden doormaakt tot een prijsdaling van vastgoed in de faciliteitengemeenten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat de Vlamingen Frans leren, dan kunnen zij in Wallonië hun kost verdienen als knecht en meid. Zolang zij geen Frans kennen geven wij geen frank. Wie zat er toen niet in met het Vlaamse volk? Wie had er geen empathie voor de zwakkeren?
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 17 november 2007 om 23:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |