![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Kinderen lijken een klein beetje op hun ouders, maar het typische is dat ze er aanzienlijk van verschillen. Hierdoor valt eugenetica op zijn gat TENZIJ je mensen gaat kweken als parkieten: inteelt gaan opleggen. Dan gaat er vanalles gebeuren natuurlijk: door systematische inteelt kan je inderdaad de intelligentie gaan proberen opdrijven, tenminste: de aanleg ervoor. Maar... de monsters die je zo kweekt zouden zelf met een EQ dat vijftig keer zo hoog ligt als het EQ van de topic schrijver nog steeds problemen hebben om zich op een normale manier tussen anderen te begeven. Monstrueus zijn geeft immers problemen. EQ en IQ zijn ook zaken die niet altijd goed samenvallen, zo blijkt ook hier ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Vaak denk ik dat het makkelijker was geweest als ik normaal was en over heel veel dingen niet na had hoeven te denken. Misschien bestaat er dus wel zoiets als teveel intelligentie. Het feit dat je diep over bepaalde dingen kunt nadenken maakt je op bepaalde vlakken minder sociaal, omdat je in staat bent om anders tegen het leven aan te kijken en je eigen weg te kiezen.
![]() |
![]() |
#43 | |
|
![]() Citaat:
Overigens ben ik een tegenstander van het fokken van mensen, het sturen van de evolutie om een soort met gewenste eigenschappen te krijgen. Waarom zou ik dat willen, ik heb er dan toch niks meer aan? Wordt de wereld echt beter als we selecteren wat voor mensen we willen hebben, als we op welke eigenschap dan ook gaan discrimineren en mensen dingen gaan ontzeggen omdat ze "niet slim genoeg" zijn? Ik denk van niet. Het mooie van evolutie is juist dat het zichzelf stuurt, dat je wel ziet wat eruit gaat komen. Nee, ik hoef niet zonodig een superras van autisten, sluwe zakenlui en onbegrijpbare genieën...
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
|
![]() Maar pas als je kan uitleggen hoe dat kan met de heersende zwaartekrachtwetten kom je in aanmerking voor dit fokprogramma.
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() Het is maar een samenvatting natuurlijk, de dialoog hieromtrent resulteert in een 40-jarig gesprekje over BHV. Op zich is dat bewonderenswaardig te noemen maar of we nu al een stap verder zijn geraakt, lijkt me twijfelachtig. Zoals ik al eens opperde kan je beter in dat gebied alle ambtenaren buitensmijten en vervangen door tweetalige allochtonen, een kwestie van integratie, zeg maar. Laat ons dan enkel hopen dat men het niet over de hoofddoeken gaat hebben of de oplossingen worden weer niet gezien. Beetje jammer natuurlijk. Waarom denk je dat men alles nu zo moeilijk probeert te maken ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Personen die een goede universitaire studie succesvol hebben afgerond zullen in het algemeen gunstige kenmerken hebben.Kijk, een man die dit schrijft gaat bij mij de prullenbak in! Een universitaire studie zegt niets over een persoon! En al helemaal niet of dit een goede vader, echtgenoot of zelfs mogelijke kostwinner is! Nog verder van huis ben je, als je overweegt dat succesvolle mannen, vaak een psychologisch profiel hebben wat nauw aansluit bij succesvolle criminelen! Die hele theorie ligt zo aan scherven, het zal een niet al te slimme madam worden die hier in tuint!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() volgens mij behoort Nederlandse Turk tot de categorie die moet verhinderd worden om kinderen te krijgen. Iemand die ervan uitgaat dat mensen met een hoog IQ "nog wat kinderen extra gaan maken" omdat ze betaald worden voor hun productie heeft er geen idee van hoe vrouwen tegen zwangerschap en bevallingen staan. Laat me een beetje denken aan een opvoedings-voorlichtingsprogramma: Men vroeg aan een klasje 9 �* tienjarigen wat ze wisten over sexualiteit. Wanneer komt de man klaar? antwoord: bij de daad zelf Wanneer komt de vrouw klaar? antwoord: negen maanden later! Volgens mij was het een klein Turkske die dat laatste antwoord gaf.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Parlementslid
|
![]() alice stelde :
Citaat:
profiel van de sucesvolle vrouw ? Sluit dat niet dikwijls aan bij ... ah neen ... dat is een afgezaagd woord ... Ik prefereer hier de omschrijving : rugligster-buikligster-oraliste. Naschrift. Bij nader inzien verkies is orgeliste boven oraliste in deze beschrijving. De succesrijke (zaken)vrouw is te dikwijls een vibrationste of sybexiste.
Pour les flamands la même chose ... Laatst gewijzigd door predator : 20 november 2007 om 23:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Wat ben je met een hoog IQ zonder EQ? Het is de opdracht van elke mens om naar best vermogen te leven. Dit betekent dat we onze capaciteiten niet eenzijdig mogen benutten om monoculturen te kweken. Is er een grotere intelligentie dan zij die in staat is te communiceren met alle vormen van menselijke en fysische intelligentie? |
|
![]() |
![]() |