![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
Bekijk resultaten enquête: Is dit het einde van België | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
12 | 30,77% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
23 | 58,97% |
Weet niet/geen mening |
![]() ![]() ![]() |
4 | 10,26% |
Aantal stemmers: 39. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Minister-President
|
![]() Lang niet, ze hebben nog heel wat trukken in hun doos om de mensen aan het lijntje te houden. En als de trukken op zijn zullen ze rap zijn met hun regering.
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#44 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Geheel offtopic, maar heb ik me daar 3 jaar Latijn gevolgd, merk ik nu pas dat die jongens hun tijd ver vooruit waren, die hadden al een speaker. /geheel offtopic en Brutus bedankt voor de inspiratie
![]() |