![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() beste: leraar elektriciteit (qua uiterlijk was hij een exacte kopie van Sean Connery)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() die ene van nederlands.
met zijn bril. etcetera. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() De beste: Een leerkracht geschiedenis die door zijn stijl iedereen een vol uur wist te boeien voor een saai vak. Dezelfde leerkracht heeft ooit een uurtje volgeluld met een moordplan op een andere leerkracht (vrij sarcastisch bedoeld). Ik heb die notities nog ergens liggen. Prachtig ! Hij kon die andere gast niet hebben.....
De slechtste: die leerkracht godsdienst waar het moordplan over ging. Verguisd door leerkrachten en leerlingen, door ouders en door secretariaatspersoneel. Maar de directeur (een priester) kon hem wel hebben, en ge kent dat he, vaste benoemingen. Mijn nichtje van 10 jaar jonger moet hem nu verduren als hij bij haar in de decollete kijkt. Ik heb ooit vollen bak strafstudie gehad omdat ik em 10 000 mails had gestuurd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
|
![]() vandaar komt dat...ge keekt teveel naar de leeraar en nie genoeg naar dendienen zijn lessen
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Gouverneur
|
![]() Beste: leraar Frans in het middelbaar
Slechtste: tekenleraar in het middelbaar; beiden Sint -Jozefscollege in Wervik
![]() |
#48 |
|
![]() Natuurlijk ben ik de leraar van het vijfde leerjaar vergeten. Die dacht dat hij Julius Ceasar was. Tot zover geweten houdt hij zich momenteel zeer gepast op in de Roma (als het niet in een instelling is). Ik vermoed dat ik mijn afkeer voor Romeinen van hem gekregen heb.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Minister
|
![]() ik heb weinig goede leerkrachten en heb er ook weinig goede gehad. mijn leerkracht nederlands van dit jaar brengt zo bijvoorbeeld nederlands echt terug op het niveau van het eerste jaar, afschuwelijk saai, en dan nog klagen als ik wat lig te dutten in haar lessen, je moet er maar pretentie voor hebben!
KUTHOEREN zijn het zeg ik u |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
|
![]() Die van GODSDIENST.
![]() Zelden zo een nijdig verwaand mannetje gezien. Trok schaamteloos mensen voor in de les en benadeelde anderen, afhankelijk van zijn relatie met hun ouders (bevriend met pa, eens een boete gekregen van de pa van...) ![]()
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() En je was zeker zo slim om met je eigen naam te ondertekenen? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alle leraren waren prima op 't college, in het algemeen beschouwd. Natuurlijk heb je met de één wel een betere band dan met de ander, maar er werd goed op toegezien dat leerkrachten een "teruggehouden" indruk wekten.
![]() |
![]() |
#55 |
|
![]() Ik heb niet echt 'n lijstje met slechte leerkrachten, ik vond de meeste gewoon grijs en middelmatig.
Alhoewel, die ene van biologie en chemie kon ik toch echt wel niet af. Beste leerkracht: Leterme, die Grieks en Latijn gaf. Fantastische kerel, droge humor, een vat vol sarcasme. Momenteel staat de prof van econometrie hoog op de lijst. Ik denk dat hij gerust vergeleken mag worden met Jazekers prof fysica. De enige keer dat ik echt begreep wat 'n chi-kwadraatverdeling was. Vorig jaar was dat zonder twijfel de prof van wiskunde. Ongelooflijk sympathieke man, iemand met liefde voor zijn vak én de gave om het begrijpelijk uit te leggen. Respect.
![]() |
![]() |
#56 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Beste was mijn lerares Frans. Je moet het maar kunnen, om de interesse te kunnen opwekken voor de Franse litteratuur uit de 18de en 19de eeuw, van een bende Nederlandstalige zestien �* zeventienjarigen. Wel, zij slaagde daar met grote onderscheiding in. "Très grande dame"
![]()
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | ||
|
![]() Citaat:
yeah right goeie prof... ![]() Op die manier heb ik nog spaans proberen volgen ook nodeloos te zeggen dat ik geen spaans kan ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op het gebied van hoger onderwijs steekt Prof. Velaers (UA) er met kop en nek bovenuit. Zoals hij "bronnen en beginselen van het recht" kan geven, zo kan niemand het...