![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Ja, ik was even vergeten dat op dit forum verschil gemaakt wordt tussen bruin, bruin met donkere vlekken, donkerbruin, zeer donkerbruin en zwart. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() licht bruin niet vergeten he
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Louis Michel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Steekt er torenhoog bovenuit bij mij. Hij krijgt zijn lijf nog amper vooruit gesleept.
Maar verhofstad staat duidelijk op nr2, met zijn eu's 100.000 keer in een interview. "Vandaag euhm....zijn we euhm... tot euhm... de conclusie euhm..... gekomen euhm...." En zo gaat dat maar door bij verhofstad. Tzal wel zijn dat ze niks beslist krijgen indien ze zo hun argumenten of hun discussies voeren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#45 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Alle Vlaams-Blokkers en Jean-Marie Dedecker
![]() |
#47 |
Europees Commissaris
|
![]() Zinvolle oefening!!
In dalende volgorde van "hatelijkheid": 1. Steve Stunt de grote populist, vooral dat lachske zit me niet goed, 2. Bart Somers, de Olympische Held, die het warm water opnieuw uitvond, 3. Bert den Bleiter, vanwege zijn groot licht, 4. Louis Michel, omdat hij der niks van kent, 5. Rik Daems, niet te vertrouwen, 6. Abou Jaja, beetje te arrogant, 7. Guy Verafstoot, slechte beslissingen a volonté, |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik kan hem niet zo goed inschatten wie hij echt is. Was echter niet het meest prioriteit op mijn lijstje hoor. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Europees Commissaris
|
![]() Iedereen die verkozen wordt, en dan niet verschijnt op de gemeenteraad/parlement/...
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() allee, 'haten' is nu een groot woord, maar als ik dan toch iets moet zeggen:
-alle vlaams blokkers -alle regeringspartij politiekers -alle koningsgatlikkers veel schiet er dan niet meer over peins ik...
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb iets tegen de kop van Geert Bourgeois... 8)
![]() |
#52 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#53 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() gewoon gans het Vlaams blok. me filip de winter op kop natuurlijk.
en met op de 2de plaats zeker en vast gans den NVA. ma den coolsten politieker is jean luc dehaene. niet dat ik nen cd&v´er ben, ma gewoon. hij is dik en grappig.
"1 op de 4 vlamingen is racist. Je mag fier zijn op uw vlaanderen" Filip de Winter schreef :" de mensenrechten zijn valse schijnwaarden". Er is geen enkele dictator in de wereld die dat mag zeggen. Niet in Azië,niet in Afrika,... nergens te wereld of hij zou veroordeeld worden. Hier stemt 1/4 van de mensen daarvoor, een echte schande. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Ik ben het helemaal niet eens met de ideeën van het Vlaams Blok, maar zij verdedigen tenminste iets. Dedecker heeft niet eens programmapunten, alleen antipunten. En hij wil opvallen, in de media komen en zever uitkramen, that's it. Een politicus zou toch tenminste zich moeten voordoen alsof hij het voor de mensen doet, alsof hij iets wil veranderen of wil betekenen voor ons land. Dedecker komt bij mij over als een mediageile zeveraar die alleen in de politiek gegaan is omdat hij te oud werd voor de judo, maar toch nog in de spotlight wil blijven.
![]() |
![]() |
#55 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Marc wilmots, Anke van der meersch, Walter Capieau, Ivo Belet, Mark demesmaeker,... en ga zo maar door e. Met andere woorden, de politiek is om zeep aja. Bijna niemand dat nog weet waar politiek omdraait. Ze denken alleen aan de media-aandacht en dat is goed genoeg voor hun.
"1 op de 4 vlamingen is racist. Je mag fier zijn op uw vlaanderen" Filip de Winter schreef :" de mensenrechten zijn valse schijnwaarden". Er is geen enkele dictator in de wereld die dat mag zeggen. Niet in Azië,niet in Afrika,... nergens te wereld of hij zou veroordeeld worden. Hier stemt 1/4 van de mensen daarvoor, een echte schande. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Minister
|
![]() Nu ik erover nadenk: ook (Hend)Rik Daems verdient een haatbloemetje bij mij. Hoe hij uberhaupt nog stemmen haalt na de grote sabenaflater, is mij een groot raadsel. Het zat er al lang aan te komen, ja. Maar dat mag geen excuus zijn voor een minister om gewoon niks te doen en daarna nog alle schuld succesvol in andermans schoenen te kunnen schuiven. Pfffff, allez, al een troost dat hij geen minister meer is...
Ik zal ook nooit zijn verklaringen vergeten, die de fiscale fraude vergoeilijken 'Sociale fraude is erger dan fiscale fraude,...' in dezelfde week dat hij met zijn zeer luxueuse villa annex boomgaard in de 'boekskes' kwam.
![]() |
#57 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
Enneuhm, als jij dikke mensen om mee te spotten vind, dan ben je kleingeestig en onverdraagzaam. Maar ja, misschien heb jij wel een mega neus of flaporen of rosse haren of weet ik veel wat, waardoor jij blijkbaar vindt dat je het privilege hebt te spotten met andersmans uiterlijk.. Dit gezegd zijnde; het ga je goed..
![]() |
![]() |
#58 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |